• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy szlaki kolejowe mapa. Rezultatów: 915, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/klienci-i-kontrahenci/polaczenie-bocznic

Połączenie bocznic

opiniowaniu o połączenie bocznic kolejowych, a także w zakresie ustalania możliwości połączenia bocznicy kolejowej z infrastrukturą kolejową zarządzaną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i uzgadniania warunków [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Uzgodnienie przez właściwy Zakład Linii Kolejowych warunków połączenia bocznicy kolejowej. Procedura ustalania możliwości połączenia bocznic kolejowych z infrastrukturą [...] Zakładu Linii Kolejowych, biorąc pod uwagę planowaną lokalizację bocznicy lub miejsca odgałęzienia bocznicy, można ustalić na portalu „Mapa Interaktywna Linii Kolejowych” pod adresem: http://mapa.plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-na-stacji-w-bochni-coraz-krotsza-podroz-do-krakowa-i-rzeszowa-3020

Wygodniej na stacji w Bochni. Coraz krótsza podróż do Krakowa i Rzeszowa

08.03.2016

zaplanowano także przebudowę wiaduktów kolejowych w Tarnowie w ciągu Al. Tarnowskich i ul. Gumniskiej. W miejscu przewidzianych do likwidacji 2 przejazdów kolejowych kat. A w miejscowości Czarna i Grabiny [...] wiadukty kolejowe. W ramach projektu modernizowany jest system i urządzenia odpowiedzialne za bezpieczny i sprawny przejazd pociągów. Powstaną również dwa Lokalne Centra Sterowania Ruchem Kolejowym (LCS) [...] podstawie badań. Aby linia kolejowa nie była barierą dla zwierząt, przepusty pod torami zostały dla nich tak dostosowane, że pełnią role przejść. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-bytom-bobrek-poprawi-przewoz-towarow-na-slasku-3866

Przebudowa stacji Bytom Bobrek poprawi przewóz towarów na Śląsku

10.08.2018

Będą nowoczesne urządzenia dla prowadzenia sprawnego ruchu pociągów na stacji i przyległych szlakachkolejowych. Zakończony został już etap związany z opracowaniem projektów budowlanych. W połowie września [...] Stacja Bytom Bobrek to jedna z ważniejszych stacji węzłowych Górnego Śląska na zbiegu kilku linii kolejowych m.in. w kierunku Magistrali Węglowej, Katowic, Chorzowa, Wrocławia. Tu odbywa się też obsług bocznic [...] obsługi ważnej stacji i bocznic zostaną zamontowane nowe urządzenia sterujące i zabezpieczające ruchu kolejowy. Stacja zostanie wyposażona w nowe urządzenia łączności przewodowej i radiowej. System Wspomagania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nieograniczony-na-wykonanie-przebudowy-infrastruktury-kolejowej-na-linii-bytom-bobrek-bytom-karb-oraz-przebudowy-toru-wraz-ze-wzmocnieniem-podtorza-na-linii-rybnik-sumina-1589

Nieograniczony na wykonanie przebudowy infrastruktury kolejowej na linii Bytom Bobrek – Bytom Karb oraz przebudowy toru wraz ze wzmocnieniem podtorza na linii Rybnik – Sumina

20.02.2012

ogrzewania rozjazdów, -wymianę urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Zakres inwestycji na linii Rybnik-Sumina obejmuje: -przebudowę nawierzchni kolejowej, -wzmocnienie podtorza, -wymianę konstrukcji wsporczych [...] Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział Południowy. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.03 2012r. o godz.12.30 Więcej informacji: Jacek Karniewski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum [...] Karb do 20 km/h. Te ograniczenia skutkują utrudnieniami eksploatacyjnymi, obniżeniem przepustowości szlaku, jak również mają duży wpływ na częste kradzieże węgla. Linia Rybnik – Sumina jest linią magistralną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-szczecin-coraz-blizej-lepszych-podrozy-koleja-4266

Poznań – Szczecin – coraz bliżej lepszych podróży koleją

18.06.2019

Linie Kolejowe S.A. wykonały już wyprzedzające prace torowe na szlakach za kwotę 140 mln zł netto. Pozwoli to na sprawną realizację kolejnych podpisywanych obecnie kontraktów. Krajowy Program Kolejowy zmienia [...] – Nowe możliwości kolejowych podróży i sprawnych połączeń między Poznaniem a Szczecinem to jeden z istotnych efektów realizowanego obecnie Krajowego Programu Kolejowego za prawie 70 mld zł. Inwestycje [...] Krajowego Programu Kolejowego. Wartość podpisanej umowy 196 mln złotych netto. Dofinansowanie unijne z instrumentu CEF „Łącząc Europę” wynosi 82 proc. – Modernizacja linii kolejowej z Poznania do Szczecina

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-krotszych-podrozy-lacznica-czarnca-wloszczowa-polnoc-3922

Bliżej krótszych podróży łącznicą Czarnca – Włoszczowa Północ

19.09.2018

blokach. Wymagany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. sposób transportu umożliwia sprawny montaż i precyzyjne ułożenie w wyznaczonym miejscu. W ramach prac, na szlaku Włoszczowa – Czarnca – Żelisławice (linia [...] (linia nr 61), wymieniane są urządzenia sterowania ruchem kolejowym i sieć trakcyjna. We wrześniu, po zakończeniu prac na linii nr 61, wykonawca rozpocznie roboty w rejonie stacji Włoszczowa Północ. Budowa [...] rozkładzie jazdy. Zakończenie wszystkich robót zaplanowano na 2019 r. Zadanie pn. „Budowa linii kolejowej nr 582 Czarnca – Włoszczowa Północ” jest realizowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-krotszych-podrozy-z-poznania-do-pily-3716

Bliżej krótszych podróży z Poznania do Piły

30.04.2018

prowadził wymianę torów i sieci trakcyjnej. Przebudowane będą przejazdy kolejowo-drogowe i zmodernizowane urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Pasażerowie składów dalekobieżnych nadal pojadą przez Krzyż lub [...] Na szlaku między Wargowem a Obornikami Wlkp. budowany jest nowy, oczekiwany przez mieszkańców, przystanek w Bogdanowie. Na peronach dostosowanych do potrzeb osób o ograniczonej mobilności będą m.in. wiaty [...] . Perony będą dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Zakończono już prace torowe szlaku między Wargowem a Obornikami Wlkp. Roboty są jeszcze przy odwodnieniu i remoncie oraz budowie przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przystanki-na-kolejowej-zakopiance-blizej-wod-termalnych-i-szlakow-turystycznych-6952

Nowe przystanki na kolejowej zakopiance – bliżej wód termalnych i szlaków turystycznych

06.05.2022

Na kolejowej zakopiance między Chabówką a Zakopanem zwiększy się dostęp do kolei. Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na budowę dwóch przystanków w Bańskiej Niżnej i Poroninie w ramach projektu r [...] i komfort podróżnych. Prace na kolejowej zakopiance przewidziano do 2023 r. Skróci się czas podróży z Krakowa do Zakopanego do ok. 2 godzin. Na modernizację kolejowej „zakopianki”, w ramach projektu „Prace [...] Przy nowych obiektach przewidziano stojaki rowerowe. Dostępniejsza kolej, wygodniejsze podróże Kolejowa zakopianka zmienia się dla pasażerów i zapewnia coraz lepsze podróże pociągiem. To efekt inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-stacja-lodz-widzew-coraz-blizej-2022

Nowa stacja Łódź Widzew coraz bliżej

12.09.2013

całego regionu. Modernizacja realizowana jest przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna [...] sanitarną, deszczową i odwodnieniową całego obiektu oraz urządzeniami telekomunikacji i automatyki kolejowej. Zakończenie tego etapu inwestycji planowane jest na grudzień 2014 roku. Podstawowym celem modernizacji [...] Fabryczna, jednak równie ważna jest zdecydowana poprawa bezpieczeństwa ruchu pociągów na stacji i na szlaku, a także znaczne podniesienie komfortu pasażerów m. in. poprzez dostosowanie stacji Łódź Widzew,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybkie-polaczenie-kolejowe-warszawa-wroclaw-coraz-blizej-2235

Szybkie połączenie kolejowe Warszawa – Wrocław coraz bliżej

13.02.2014

trwają roboty na przejazdach kolejowych oraz na mostach wiaduktach i przepustach – wykonywane są odwodnienia liniowe oraz roboty związane z przebudową sieci trakcyjnej na szlaku i stacjach. Na odcinku Herby [...] technicznego linii kolejowych nr 61 i 700 na odcinku Częstochowa - Fosowskie” jest planowane na przełomie 2014 i 2015 roku, wówczas będzie możliwe uruchomienie nowych, szybkich połączeń kolejowych. Dodatkowe [...] Koniecpola 45 min. zamiast ponad 1 godziny, Lublińca ok. 35 min. Działania PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. pozwolą na przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 70 km/h dla towarowych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...48495051525354555657...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 521 do 530 z 915.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook