Wyniki wyszukiwania
zwierząt. Linia kolejowa Wrocław – Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch pasażersko-towarowy. Postępująca degradacja infrastruktury kolejowej spowodowała
PRZECZYTAJRemont tunelu-list otwarty
24.01.2007
ton śmieci z tunelu i dowozili materiały na budowę. Mówiąc wprost, nasza Spółka w znacznej mierze prowadziła prace remontowe za wykonawcę. W grudniu 2006 roku wykonawca zaproponował nam podpisanie aneksu
PRZECZYTAJruch kolejowy i zwiększy częstotliwość kursowania pociągów. Poprawi się też standard podróży. - Prowadzimy jedną z największych inwestycji kolejowych w historii woj. śląskiego. Zaawansowane roboty widać
PRZECZYTAJpodobnie jak tory kolejowe, które ułożone będą na nowych nasypach. Zaawansowane prace budowlane prowadzone są na całej długości modernizowanego odcinka bocznica Klęczany – Nowy Sącz. Wykonawcy budują nowe
PRZECZYTAJzwiązane bezpośrednio z bezpieczeństwem ruchu. WOIK wykorzystuje doświadczenie z inwestycji PLK PLK prowadzi stały dialog z wykonawcami. WOIK wykorzystuje doświadczenia poprzedniej perspektywy, w której realizacja [...] SuperPromo czy funkcjonalność Wcześniej-Taniej. Należy jednak pamiętać, że wdrożenie systemu musi być prowadzone odpowiedzialnie, tak aby produkt końcowy był stabilny, w pełni zautomatyzowany i odpowiadał oc
PRZECZYTAJukładanie toru pomiędzy Wrocławiem a Sobótką. Od Sobótki Zachodniej do Świdnicy po nowych torach już prowadzony jest ruch towarowy. Tory na mijankach Ostatnimi odcinkami, na których uzupełnione będą podkłady
PRZECZYTAJkorzystniejszą lokalizację i zmieni nazwę na Cieszyn Uniwersytet. Między Cieszynem a Goleszowem prowadzona jest wymiana toru i sieci trakcyjnej. Na przejazdach kolejowo-drogowych montowane są urządzenia
PRZECZYTAJskłady towarowe m.in. do Ścinawki Średniej i miejsc załadunku kamienia. Ruch pociągów towarowych prowadzony jest z Nowej Rudy w stronę Kłodzka i dalej w kierunku Kamieńca Ząbkowickiego i Wrocławia. – Kolej
PRZECZYTAJpoczątku XX w. pozostawiono m.in. dawne semafory kształtowe, a rozkładowe przewozy pasażerskie prowadzone są z wykorzystaniem parowozów z Parowozowni Wolsztyn. Projekt jest współfinansowany przez Unię
PRZECZYTAJkierunek przesuwu tarczy i osiadanie gruntu. Technologia TBM minimalizuje ryzyka związane z pracami prowadzonymi w sąsiedztwie gęstej zabudowy miejskiej. Specjalna konstrukcja zapobiega np. osiadaniu terenu
PRZECZYTAJ