• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-pierwszego-odcinka-linii-warszawa-radom-2844

Rusza modernizacja pierwszego odcinka linii Warszawa – Radom

27.07.2015

budową drugiego toru. Zakończenie modernizacji całej trasy, która pozwoli na dostosowanie jej do prędkości 160 km/h na 93 procentach długości, planowane jest w perspektywie finansowania UE na lata 2014 –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zbliza-slask-i-wielkopolske-2773

Kolej zbliża Śląsk i Wielkopolskę

14.04.2015

Kluczborkiem usprawni również transport towarów. Pociągi towarowe po nowych torach będą mogły jechać z prędkością 100 km/h, co skróci czas dostawy z południa Polski do portu w Szczecinie. Inwestycja PLK jest już

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-winy-wykonawcy-mozliwe-przesuniecie-terminu-uruchomienia-pociagow-z-krakowa-do-balic-2863

Z winy wykonawcy możliwe przesunięcie terminu uruchomienia pociągów z Krakowa do Balic

21.08.2015

Dzięki elektryfikacji linii na trasę zamiast spalinowych wyjadą ekologiczne pociągi. Będą kursować z prędkością 80 km/h dzięki czemu przejazd z centrum miasta do Balic zajmie około 20 minut. Powstanie również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-modernizacje-e-30-w-malopolsce-i-poprawa-linii-z-rpo-1346

Miliardy na modernizację E 30 w Małopolsce i poprawa linii z RPO

24.06.2011

– Włoszczowa Północ, na odcinku z Grodziska do Zawiercia modernizowane są mosty i przepusty do prędkości ponad 200 km/h, na odcinku Starzyny – Kozłów wymieniany będzie tor, trwają prace na trasie Tunel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizujemy-i-modernizujemy-odcinek-koscierzyna-gdynia-1322

Rewitalizujemy i modernizujemy odcinek Kościerzyna-Gdynia.

03.06.2011

67 km linii kolejowej (ponad 82 km torów). Celem projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku jednotorowym Kościerzyna – Gdańsk Osowa oraz 90–100 km/h na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-kolejowy-w-warszawie-dodatkowa-para-torow-miedzy-zielonka-a-wolominem-wkrotce-ruszy-modernizacja-rail-baltica-1538

Nowy przystanek kolejowy w Warszawie. Dodatkowa para torów między Zielonką a Wołominem. Wkrótce ruszy modernizacja Rail Baltica.

23.12.2011

zostaną wszystkie elementy infrastruktury, z jednoczesnym dostosowaniem niektórych jej elementów do prędkości 200 km/h. Dotyczy to torów, peronów i obiektów inżynieryjnych, urządzeń trakcyjnych i układów zasilania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarto-oferty-zlozone-w-przetargu-na-rewitalizacje-i-modernizacje-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-arena-gdansk-w-letnicy-1412

Otwarto oferty złożone w przetargu na rewitalizację i modernizację połączenia kolejowego do stadionu Arena Gdańsk w Letnicy

29.08.2011

Inwestycja pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-90-minut-przetarg-za-blisko-35-mld-zl-na-odcinek-otwock-lublin-ogloszony-2955

Koleją z Warszawy do Lublina w 90 minut. Przetarg za blisko 3,5 mld zł na odcinek Otwock – Lublin ogłoszony

10.12.2015

ch przejazdach kolejowo-drogowych. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Podróż najszybszym pociągiem między Warszawą i Lublinem zajmie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-z-rybnika-do-chalupek-2943

W 40 minut z Rybnika do Chałupek

30.11.2015

najszybszą i najtańszą metodą usprawnienia ruchu kolejowego, która pozwala na likwidację ograniczeń prędkości oraz zwiększenie bezpieczeństwa. Za prace modernizacyjne odpowiedzialne jest konsorcjum firm Rubau

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-mln-zl-na-podwyzszenie-bezpieczenstwa-na-przejazdach-kolejowych-w-wojewodztwie-slaskim-2642

23 mln zł na podwyższenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w województwie śląskim

09.10.2014

urządzeń przejazdowych. W przypadku ich uszkodzenia, maszynista, zgodnie z przepisami, ograniczy prędkość i zachowa szczególną ostrożność. Dzięki przeprowadzonej modernizacji pociągi przyspieszą, gdyż

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...47484950515253545556...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 511 do 520 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook