Wyniki wyszukiwania
PLK wobec publikacji Rynku Kolejowego
03.09.2019
problemów i uznaje uzasadnione wydłużenia realizacji umów. PLK zawsze podkreślają, że nadrzędnym celem spółki jest prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich i towarowych – utrzymanie deklarowanych rozkładów
PRZECZYTAJA. od 2005 roku prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – ‘’Szlaban na ryzyko!”. Głównym celem jest ograniczanie niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach. Więcej informacji na bezpieczny-przejazd
PRZECZYTAJlinii kolejowej Warszawa Okęcie – Jeziorna wraz z elektryfikacją i budową nowych przystanków. Głównym celem prac jest uruchomienie na niej połączeń pasażerskich i utworzenie połączenia aglomeracyjnego Kons
PRZECZYTAJkolejowy, przebudowa wrocławskiej linii średnicowej, budowa bezkolizyjnych układów na linii średnicowej, celem oddzielenia ruchu regionalnego i dalekobieżnego; możliwość wykorzystania linii towarowych dla ruchu
PRZECZYTAJW ramach kampanii Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”, organizowane są specjalistyczne seminaria dla osób kształcących i egzaminujących przyszłych kierowców. W minionych trzech latach szkolenia
PRZECZYTAJramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III”. Celem jest zastępowanie przejazdów kolejowo-drogowych skrzyżowaniami bezkolizyjnymi. PLK realizują ten program
PRZECZYTAJW ramach kampanii Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” organizowane są specjalistyczne seminaria dla instruktorów nauki jazdy - osób kształcących i egzaminujących przyszłych kierowców. Zasady za
PRZECZYTAJw lipcu 2019 roku. Zmiany w transporcie kolejowym w Polsce w istotny sposób obejmują aglomeracje. Celem jest zapewnienie mieszkańcom i podróżnym sprawnej zintegrowanej komunikacji. W aglomeracji warszawskiej
PRZECZYTAJhistorii – sięgający ok. 100 mln zł program nakładów inwestycyjnych – zakup maszyn najnowszej generacji celem osiągnięcia standardów europejskich.
PRZECZYTAJ