• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1873, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-i-wygodniej-koleja-z-lodzi-do-zdunskiej-woli-3318

Krócej i wygodniej koleją z Łodzi do Zduńskiej Woli

13.03.2017

Woli. Za trzy lata nie tylko czas podróży będzie krótszy, ale zwiększy się także komfort obsługi podróżnych na stacjach. Podobne projekty, które lepiej łączą miasta w regionach i Polskę, PLK realizują we

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzebinia-oswiecim-lepsze-mozliwosci-dla-pasazerow-i-przewozu-towarow-3327

Trzebinia – Oświęcim - lepsze możliwości dla pasażerów i przewozu towarów

20.03.2017

stacji Libiąż, na którą przeznaczają 33 mln zł. Zmodernizowana stacja zapewni wygodniejszą obsługę podróżnych oraz usprawni transport towarów. Łatwiejszy będzie przewóz węgla z kopalni „Janina”. Prace na stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-nadodrzanka-z-wroclawia-do-glogowa-3328

Szybciej Nadodrzanką z Wrocławia do Głogowa

21.03.2017

wyższe oraz wyposażone w nowe wiaty, ławki i oświetlenie. Tablice informacyjne ułatwią orientację podróżnym. Lepsze tory i wiadukty Zakres prac związany jest z kompleksową wymianą 23 km toru. Wymienione zostaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-wschodni-dla-pasazerow-od-20-kwietnia-3333

Gorzów Wielkopolski Wschodni dla pasażerów od 20 kwietnia

27.03.2017

możliwości poruszania się i podróżnym z cięższym bagażem. Poziom bezpieczeństwa podniesie wprowadzenie monitoringu. Po przebudowie peron nr 2 będzie służyć do obsługi podróżnych pociągów w kierunku Krzyża [...] są płyty z wyznaczonym pasem bezpieczeństwa o fakturze wyczuwalnej dla osób niewidomych. Obsługę podróżnych ułatwi czytelne oznakowanie i tablice z rozkładami jazdy. Prace na estakadzie Prace obejmą wzmocnienie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-wielkopolski-do-wroclawia-3334

Szybciej z Wielkopolski do Wrocławia

28.03.2017

Lesznie. Po nowych torach pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Skróci się czas przejazdu dla podróżnych najszybszych pociągów między Czempiniem a granicą woj. wielkopolskiego - o około 20 minut. Już

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-pol-miliarda-zlotych-na-szybsze-podroze-z-olsztyna-przez-korsze-do-elku-3337

Ponad pół miliarda złotych na szybsze podróże z Olsztyna przez Korsze do Ełku

31.03.2017

Kolejowych S.A. Oprócz elektryfikacji linii PLK planują wykonać prace, które poprawią standard obsługi podróżnych. Wykonawca opracuje dokumentację na modernizację 6 stacji: Stare Juchy, Wydminy, Giżycko, Sterławki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wygra-z-samochodem-na-trasie-wroclaw-wojnow-centrum-miasta-3338

Kolej wygra z samochodem na trasie Wrocław Wojnów – centrum miasta

31.03.2017

dojścia, zostaną dostosowane do lepszych standardów obsługi, m.in. umożliwiających dostęp do pociągów podróżnym o ograniczonej mobilności. Jednym z głównych efektów rewitalizacji będzie odciążenie zakorkowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-w-walbrzyskiej-aglomeracji-modernizacja-2-stacji-i-budowa-nowego-przystanku-3344

Wygodniej w wałbrzyskiej aglomeracji - modernizacja 2 stacji i budowa nowego przystanku

07.04.2017

wyposażone w wiaty, oświetlenie, system dynamicznej informacji podróżnych. Windy ułatwią dostęp osobom o ograniczonej mobilności i podróżnym z cięższym bagażem. Świebodzice i Wałbrzych Szczawienko W ramach [...] konstrukcjami wsporczymi. Stacja będzie wyposażona w nowe urządzenia sterowania ruchem. Komfort odprawy podróżnych poprawi przebudowany peron o długości 200 m, który będzie obsługiwał pociągi lokalne. Roboty w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiosenne-podroze-koleja-z-wygodnych-stacji-3349

Wiosenne podróże koleją z wygodnych stacji

10.04.2017

przystanki pod Warszawą. Nowe perony w Wołominie, Kobyłce i Zielonce z odnowionymi wiatami chronią podróżnych przed opadami deszczu i śniegu. Trwa dostosowanie obiektów do potrzeb osób o ograniczonej mobilności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-wrocily-na-trase-czestochowa-opole-3347

Pociągi wróciły na trasę Częstochowa – Opole

11.04.2017

zginął. Rannych zostało 9 pasażerów w pociągu. Na miejscu pomocy udzieliły im zespoły ratunkowe. Dla podróżnych z pociągu PKP IC zapewniono przewóz autokarami. Zorganizowana jest zastępcza komunikacja autobusowa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...46474849505152535455...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 501 do 510 z 1873.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook