Wyniki wyszukiwania
Przedsiębiorstwo Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Katowicach Sp. z o.o., PEBEK Sp. z o.o. (Radom), Zakład Usług Energetycznych i Komunikacyjnych Grupa ZUE S.A. (Kraków), przedstawiciele Ambasady Czeskiej
PRZECZYTAJ(teren Zakładu Linii Kolejowych w Gdyni); 2) zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla części obejmującej zakres robót na szlaku Laskowice Pomorskie-Warlubie i stacji Warlubie (teren Zakładu Linii
PRZECZYTAJZwiększył się poziom bezpieczeństwa, m.in. przewożonych towarów tranzytowych na bocznicę kolejową do Zakładów Chemicznych CIECH Sarzyna S.A. Modernizacja linii na odcinku Lublin - Stalowa Wola Rozwadów sprawiła
PRZECZYTAJOd maja pociągi towarowe kursują po przebudowanym wiadukcie kolejowym przy ul. Sobieskiego w Wojkowicach. Składy sprawnie i bezpiecznie dowożą towar do fabryk dzięki wykorzystaniu 18-metrowego przęsła
PRZECZYTAJKolei Plus - chcą wszystkie województwa
27.08.2020
transport jest najbardziej ekologiczną formą transportu pasażerów w komunikacji zbiorowej. Kolej Plus zakłada realizację inwestycji liniowych, tj. modernizację istniejących lub budowę nowych linii kolejowych
PRZECZYTAJWapiennem. Składy mogą zabrać więcej towarów i surowców do Cementowni „Kujawy” w Bielawach oraz zakładów w Inowrocławiu i Janikowie. Krótszy czas jazdy pociągów z cięższymi ładunkami zwiększa konkurencyjność
PRZECZYTAJsytuacji to służba – powiedział Janusz Kowalski wiceminister Aktywów Państwowych. Wspólna inwestycja zakłada przebudowę wiaduktu i ulicy Krapkowickiej. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przebudują go poprzez
PRZECZYTAJedukacyjnych zamieszczonych na stronie www.bezpieczny-przejazd.pl Można znaleźć je wszystkie w zakładce edukacyjnej, a wśród nich m.in.: zeszyt edukacyjny i kolorowanki do wydrukowania, ciekawostki o
PRZECZYTAJmln netto (212,6 mln brutto). Wykonawcą jest konsorcjum firm: Zakład Robót Komunikacyjnych DOM w Poznaniu (lider), E=R=G Polska, Alusta, Zakład Produkcyjno-Handlowy „ATE”, ELESTER-PKP. Prace budowlane planowane
PRZECZYTAJnajszybszych składów między Wielkopolską i Pomorzem Zachodnim skróci się nawet około 50 min. Inwestycja zakłada przebudowę 45 peronów na 21 stacjach i przystankach oraz modernizację 48 przejazdów kolejowo-drogowych
PRZECZYTAJ