Wyniki wyszukiwania
PLK od zeszłego roku przygotowuje optymalny wariant przebudowy. Z trzech propozycji teraz skupiają się na jednym. - Z punktu widzenia pasażera, najlepszym wariantem przebudowy jest ten, który trwałby najkrócej
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę z Urzędem Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego na zapewnienie części finansowania do przygotowania dokumentacji dla projektu „Rewitalizacja linii
PRZECZYTAJNowy peron na stacji w Radomiu gotowy
10.09.2015
w obrębie stacji. Zmiana wymagała bezpiecznego przełączenia urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Teraz prace skupiają się na modernizacji dwóch pozostałych peronów oraz torów. Wykonawca pracuje przez całą
PRZECZYTAJi wyjazdu z bocznic. Zwiększyła się przepustowość stacji i możliwość obsługi składów towarowych. Teraz ze stacji mogą korzystać dłuższe pociągi do 750 m. Zapewniono lepszą obsługę Śląskiego Centrum Logistyki
PRZECZYTAJnowym rozkładem jazdy liczba pociągów zatrzymujących się tutaj wzrosła niemal dwukrotnie, zaś już teraz obiekt przygotowany jest na dodatkowe zadania. Jeden z peronów ma długość 400 metrów, co umożliwia
PRZECZYTAJPrzebudowany peron dla pociągów dalekobieżnych jest wyższy, pokryty antypoślizgową nawierzchnią i lepiej oświetlony. Pasażerowie mogą wygodniej wsiadać do pociągów. Są także nowe ławki i gabloty infor
PRZECZYTAJStałe fragmenty gry i LCS
03.07.2012
posterunków. Dźwignie i stalowe linki, które pozwalały dawniej ustawiać semafory i rozjazdy zniknęły. Teraz działają komputerowe systemy i urządzenia elektryczne przy torach. Nie słychać metalicznej pracy cięgieł
PRZECZYTAJczasowo wyłączony z ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego
PRZECZYTAJDzięki realizacji Programu Kolej Plus, będącego pod egidą Ministerstwa Infrastruktury, możliwe będzie przywrócenie połączeń kolejowych do miast, które nie mają dostępu do kolei. Głównym celem Programu
PRZECZYTAJzajął się wyburzeniem i poszerzeniem środkowej części obiektu. Te roboty zostały już zakończone. Teraz robotnicy muszą zamontować tory na nowej części wiaduktu, by tam poprowadzić ruch pociągów. Gdy tory
PRZECZYTAJ