Wyniki wyszukiwania
zdrowie i życie. W poprzednich odsłonach kampanii „Bezpieczny przejazd…” o rozwagę apelowali mężczyźni. Teraz kobiety: mamy, żony, siostry, córki są Ambasadorkami Bezpieczeństwa. Ich apel „kochanie, zwolnij przed
PRZECZYTAJmin. Po modernizacji i uzyskaniu niezbędnych dokumentów, pociągi pokonają odcinek w ok. 80 min. Już teraz składy pośpieszne jeżdżą nim o ok. 15 min. krócej, a pociągi regionalne o ok. 7 min. Inwestycja PLK
PRZECZYTAJwymiana przęseł, wzmocnienie podpór oraz demontaż starych i montaż nowych torów i sieci trakcyjnej. Teraz wykonawca pracuje od strony północnej. Dzięki specjalnej organizacji ruchu drogowego wymieniane są
PRZECZYTAJprac znalazł się most nad Wisłą, na którym wymieniono jeden tor i odnowiono konstrukcję stalową. Teraz prace trwają na sąsiednim torze trasy Chybie – Żory. Roboty postępują zgodnie z harmonogramem i obejmą
PRZECZYTAJWojewództwa Łódzkiego. W 2008 roku z Łodzi Fabrycznej odjeżdżało do Warszawy średnio 38 pociągów dziennie teraz będzie to 45 pociągów – trzech różnych przewoźników. Na Łodzi Fabrycznej jest 8 torów. Podziemna stacja
PRZECZYTAJIch budowę poprzedziło rozebranie elementów starej, wyeksploatowanej budowli. Wykonawca pracuje teraz przy budowie pięciu nowych betonowych przęseł. Na nich zostaną ułożone dwa tory. Wykonano już roboty
PRZECZYTAJczasowo wyłączony z ruchu. 2. W kolejnych latach będzie możliwość powrotu do korzystania z wyłączanych teraz odcinków. 3. Część linii kolejowych została przywrócona z listy odcinków przeznaczonych do czasowego
PRZECZYTAJKolejowych S.A. Na odcinku od Legnicy do Opola postawiono i włączono w system światłowodów 16 wież GSM-R. Teraz pracownicy są szkoleni z obsługi systemu na nowoczesnych terminalach. Takich samych, jakie będą używać
PRZECZYTAJtarczę ostrzegawczą „ToE”. Urządzenia pochodzą ze stacji Sulechów z linii kolejowej Zbąszynek - Gubin. Teraz zostaną ustawione na stacji w Żaganiu obok zabytkowego parowozu, będącego pod opieką Stowarzyszenia
PRZECZYTAJobiektów. Przy ul. Łódzkiej środkowe filary zostały usunięte, wzmocnione są przyczółki wiaduktu. Teraz powstają nowe przęsła i tzw. płyta główna dla toru m.in. do Elektrowni Zgierz. Będzie miejsce na trasę
PRZECZYTAJ