• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1873, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-rozpoczynaja-modernizacje-kolejnego-odcinka-trasy-katowice-krakow-za-360-mln-zl-3263

PLK rozpoczynają modernizację kolejnego odcinka trasy Katowice – Kraków za 360 mln zł

29.12.2016

in. dzięki temu zwiększy się bezpieczeństwo pociągów, które pojadą do 160 km/h. Lepszą obsługę podróżnych, w tym osób o ograniczonych możliwościach poruszania się zapewni przebudowa peronów i przejść

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-pojedziemy-koleja-na-podlasiu-3265

Wygodniej pojedziemy koleją na Podlasiu

30.12.2016

dostosowane do obsługi osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wyższy poziom obsługi podróżnych zapewnią nowe wiaty, ławki, czytelne oznakowanie i tablice z rozkładami jazdy. Wzrośnie poziom [...] Podlaski, Strabla, Zimnochy, Hołówki Duże, Lewickie, Białystok Stadion zyskają komfortową obsługę podróżnych - lepsze oznakowanie, nowe wiaty i ławki oraz dostępność dla osób o ograniczonej możliwości poruszania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-pol-miliarda-zl-na-szybsze-i-komfortowe-podroze-po-warmii-i-mazurach-3267

Ponad pół miliarda zł na szybsze i komfortowe podróże po Warmii i Mazurach

31.12.2016

na trasie Działdowo – Olsztyn. Na rewitalizowanych trasach PLK planuje poprawić standard obsługi podróżnych. Perony będą wygodniejsze. Każdy zostanie wyposażony w wiaty, ławki i funkcjonalne oświetlenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mld-zl-na-1000-km-linii-inwestuja-plk-w-nowoczesne-technologie-ertms-etcs-3266

Ponad 1 mld zł na 1000 km linii inwestują PLK w nowoczesne technologie ERTMS/ETCS

30.12.2016

wykorzystanie systemu pozwoli więc na dogodne połączenia z siecią kolei europejskich. Co to oznacza dla podróżnych? Efektem wdrożenia nowoczesnego systemu ERTMS/ETCS będzie podniesienie poziomu bezpieczeństwa i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-do-zakopanego-i-suchej-beskidzkiej-3268

Szybciej do Zakopanego i Suchej Beskidzkiej

02.01.2017

PLK ogłosiły przetarg: „Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka” oraz zaprojektowanie robót dla zadania: „Budowa łącznicy w Kalwarii Zebrzydowskiej w ciągu linii nr 97 Skawina

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-mln-zl-na-lepsza-podroz-w-aglomeracji-krakowskiej-3261

Ponad 200 mln zł na lepszą podróż w aglomeracji Krakowskiej

23.12.2016

Małopolsce, która tworzy dobre warunki dla sprawnej komunikacji kolejowej w aglomeracji. Lepsza obsługa podróżnych Oprócz wymiany torów i urządzeń sterowania ruchem kolejowym, przebudowane zostaną perony. Podróżni [...] Krakowie Bonarce, Krakowie Sidzinie, Skawinie, Podborach Skawińskich uzyskają komfortową obsługę podróżnych - lepsze oznakowanie, oświetlenie i dostępność dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przebuduja-tory-i-wiadukty-nad-krakowskimi-ulicami-3269

PLK przebudują tory i wiadukty nad krakowskimi ulicami

04.01.2017

Inwestor, wykonawca i zarządca dróg opracowali również zmiany w systemie komunikacji drogowej. Dla podróżnych W ramach modernizacji odcinka Kraków Mydlniki – Kraków Główny Towarowy powstanie m.in. nowy, wygodny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-240-mln-zl-na-lepsza-kolej-na-dolnym-slasku-3271

Ponad 240 mln zł na lepszą kolej na Dolnym Śląsku

10.01.2017

rozwój społeczny i gospodarczy regionu. Na trasie pociągi pojadą szybciej i poprawi się obsługa podróżnych na stacjach i przystankach. Projekt obejmować będzie rewitalizację ok. 40 km linii kolejowej Legnica

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacje-biala-podlaska-malaszewicze-terespol-wygodniejsze-dla-podroznych-3274

Stacje Biała Podlaska, Małaszewicze, Terespol wygodniejsze dla podróżnych

16.01.2017

stacjach: w Białej Podlaskiej, Małaszewiczach i Terespolu. Poprawi się tam również komfort obsługi podróżnych. Perony będą bezpieczniejsze dzięki nowemu oświetleniu i antypoślizgowej nawierzchni. Podróżni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-dla-pasazerow-na-stacji-opoczno-poludnie-3279

Wygodniej dla pasażerów na stacji Opoczno Południe

23.01.2017

kolejowego, nie tylko mieszkańcom Opoczna, ale także podróżnym z pobliskich miejscowości. Po wykonaniu prac wzrosną możliwości stacji w zakresie obsługi podróżnych. To bezpośrednie i szybkie połączenia z Warszawą [...] W Opocznie wygodniejszą obsługę podróżnych uzupełni nowy 300 m peron, wyposażony będzie w wiaty, ławki, tablice informacyjne, funkcjonalne oświetlenie oraz antypoślizgową nawierzchnię. Zgodnie ze standardami

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...44454647484950515253...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 481 do 490 z 1873.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook