Wyniki wyszukiwania
Do tej pory zdemontowano stare przęsła mostu. Trwają prace związane z podwyższeniem i renowacją korpusów filarów oraz wzmocnieniem przyczółków. Przygotowane są nowe przęsła, które obecnie są zabezpiec
PRZECZYTAJktóry zapewnia przejazd około 250 pociągów na dobę. Równocześnie wykonane będą prace związane z montażem nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, rozjazdów, torów i sieci trakcyjnej. Na trasie Wrocław
PRZECZYTAJbudowie nowego peronu. Powstaje przejście podziemne, które już częściowo służy podróżnym. Zakończono montaż sieci trakcyjnej. W drugiej połowie kwietnia wykonawca planuje zamknięcie przejazdu kolejowego i
PRZECZYTAJrejonie przejazdu przy jednoczesnym zachowaniu jej wysokich parametrów eksploatacyjnych. Ponadto, montaż nowoczesnych urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej wraz z kamerami pozwoli m.in. na rejestrację
PRZECZYTAJułatwią dojście do ulic Żydowskiej i Towarowej. Na peronach rozpoczęły się już prace wykończeniowe – montaż zadaszeń oraz przygotowanie do instalacji wind. Natomiast w Pruszkowie, dzięki nowemu obiektowi,
PRZECZYTAJŁącznik skróci czas przejazdu między Krakowem a Zakopanem o około 15 minut. Na nowym odcinku, poza montażem torów i rozjazdów oraz urządzeń sterowania ruchem, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudują także
PRZECZYTAJkażdym z peronów po 4. Trwają przygotowania do budowy torów między peronami. Rozpoczyna się również montaż torów w tunelu prowadzącym na wschód, w stronę stacji Łódź Widzew. Bardzo zaawansowane są prace nad [...] znaczna część jest wykonana ze szkła. Rozpoczęły się również prace wykończeniowe jak m.in. tynkowanie, montaż okładzin, wykonanie posadzek i przeprowadzenie wszystkich instalacji – elektrycznej, wentylacyjnej
PRZECZYTAJprojekt wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce oraz na odcinku Legnica – Wrocław – Opole trwa montaż ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R (łącznie ponad 220 mln zł). 2,5 miliarda zł – to kwota przewidywana przez
PRZECZYTAJModernizacja obejmuje m.in. 66 km linii kolejowej, wymianę 156 km torów oraz łącznie 183 km nowoczesnej sieci trakcyjnej. Ułożono już ponad 25 km nowych torów, budowana jest sieć trakcyjna oraz 16 obi
PRZECZYTAJjest wykonana ze szkła. Kolejne miesiące będą przeznaczone na prace wykończeniowe jak tynkowanie, montaż okładzin, wykonanie posadzek i przeprowadzenie wszystkich instalacji. 2015 rok – koniec prac na
PRZECZYTAJ