• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy montaż. Rezultatów: 606, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-most-na-warcie-w-poznaniu-zyskuje-nowe-mozliwosci-2772

Kolejowy most na Warcie w Poznaniu zyskuje nowe możliwości

13.04.2015

Do tej pory zdemontowano stare przęsła mostu. Trwają prace związane z podwyższeniem i renowacją korpusów filarów oraz wzmocnieniem przyczółków. Przygotowane są nowe przęsła, które obecnie są zabezpiec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-we-wroclawiu-zakonczy-inwestycje-za-13-mld-zl-2771

Nowy wiadukt we Wrocławiu zakończy inwestycję za 1,3 mld zł

10.04.2015

który zapewnia przejazd około 250 pociągów na dobę. Równocześnie wykonane będą prace związane z montażem nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym, rozjazdów, torów i sieci trakcyjnej. Na trasie Wrocław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-podlaski-z-nowymi-peronami-2768

Siedlce, Łuków, Międzyrzec Podlaski z nowymi peronami

07.04.2015

budowie nowego peronu. Powstaje przejście podziemne, które już częściowo służy podróżnym. Zakończono montaż sieci trakcyjnej. W drugiej połowie kwietnia wykonawca planuje zamknięcie przejazdu kolejowego i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cwierc-miliarda-zlotych-na-rewitalizacje-waznej-linii-kolejowej-na-opolszczyznie-2763

Ćwierć miliarda złotych na rewitalizację ważnej linii kolejowej na Opolszczyźnie

31.03.2015

rejonie przejazdu przy jednoczesnym zachowaniu jej wysokich parametrów eksploatacyjnych. Ponadto, montaż nowoczesnych urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej wraz z kamerami pozwoli m.in. na rejestrację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-przejscia-podziemne-tunele-i-wiadukty-podniosa-poziom-bezpieczenstwa-na-linii-ze-stolicy-do-lodzi-2764

Nowe przejścia podziemne, tunele i wiadukty podniosą poziom bezpieczeństwa na linii ze stolicy do Łodzi

01.04.2015

ułatwią dojście do ulic Żydowskiej i Towarowej. Na peronach rozpoczęły się już prace wykończeniowe – montaż zadaszeń oraz przygotowanie do instalacji wind. Natomiast w Pruszkowie, dzięki nowemu obiektowi,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycja-plk-skroci-podroz-pociagiem-z-krakowa-do-zakopanego-2753

Inwestycja PLK skróci podróż pociągiem z Krakowa do Zakopanego

20.03.2015

Łącznik skróci czas przejazdu między Krakowem a Zakopanem o około 15 minut. Na nowym odcinku, poza montażem torów i rozjazdów oraz urządzeń sterowania ruchem, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudują także

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-tory-na-nowym-dworcu-lodz-fabryczna-2748

Pierwsze tory na nowym dworcu Łódź Fabryczna

10.03.2015

każdym z peronów po 4. Trwają przygotowania do budowy torów między peronami. Rozpoczyna się również montaż torów w tunelu prowadzącym na wschód, w stronę stacji Łódź Widzew. Bardzo zaawansowane są prace nad [...] znaczna część jest wykonana ze szkła. Rozpoczęły się również prace wykończeniowe jak m.in. tynkowanie, montaż okładzin, wykonanie posadzek i przeprowadzenie wszystkich instalacji – elektrycznej, wentylacyjnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-dolnoslaskie-linie-zyskuja-pasazerowie-i-transport-towarow-2735

Miliardy na dolnośląskie linie - zyskują pasażerowie i transport towarów

20.02.2015

projekt wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce oraz na odcinku Legnica – Wrocław – Opole trwa montaż ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R (łącznie ponad 220 mln zł). 2,5 miliarda zł – to kwota przewidywana przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-mimo-zimy-wysokie-tempo-prac-2729

Rail Baltica – mimo zimy wysokie tempo prac

13.02.2015

Modernizacja obejmuje m.in. 66 km linii kolejowej, wymianę 156 km torów oraz łącznie 183 km nowoczesnej sieci trakcyjnej. Ułożono już ponad 25 km nowych torów, budowana jest sieć trakcyjna oraz 16 obi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-nabiera-ostatecznych-ksztaltow-2727

Dworzec Łódź Fabryczna nabiera ostatecznych kształtów!

12.02.2015

jest wykonana ze szkła. Kolejne miesiące będą przeznaczone na prace wykończeniowe jak tynkowanie, montaż okładzin, wykonanie posadzek i przeprowadzenie wszystkich instalacji. 2015 rok – koniec prac na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...43444546474849505152...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 471 do 480 z 606.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook