• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2365, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-najkorzystniejszych-ofert-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-odcinkach-linii-kolejowej-e30-849

Wybór najkorzystniejszych ofert na zaprojektowanie i wykonanie robot budowlanych na odcinkach linii kolejowej E30

11.08.2010

iu się wyboru najkorzystniejszej oferty, oba postępowania będą podlegały uprzedniej kontroli, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Zadania są realizowane w ramach Projektu „Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-przetargu-na-linii-e30-822

Otwarcie ofert w przetargu na linii E30

02.08.2010

przeznaczona jest dla ruchu pociągów pasażerskich (o długości 400 m) z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych (o długości 750 m, 120 osi i ciężarze 3200 t) z prędkością 120 km/h. Całość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/6-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-slaskim-odcinku-e30-814

6 ofert w kolejnym przetargu na śląskim odcinku E30

29.07.2010

przeznaczona jest dla ruchu pociągów pasażerskich (o długości 400 m) z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych (o długości 750 m, 120 osi i ciężarze 3200 t) z prędkością 120 km/h. Całość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-przetarg-na-e30-798

Kolejny przetarg na E30

22.07.2010

j; • informowanie o planowanej organizacji robót, prowadzeniu ruchu pociągów podczas robót, o utrudnieniach dla pasażerów, wynikających z prowadzonych robót budowlanych. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04 [...] wysokości 221 kN. Linia przeznaczona będzie dla ruchu pasażerskiego z prędkością Vmax = 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych z prędkością Vmax = 120km/h. www.pois.gov.pl „Projekt ubiega się o finansowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-kolejne-dwa-przetargi-na-e-30-778

Ogłoszono kolejne dwa przetargi na E 30

30.04.2010

134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-c-e-30-opole-wschod-czarnowasy-594

Modernizacja linii C-E 30 Opole Wschód-Czarnowąsy

14.07.2009

szlaku Opole Wschód-Czarnowąsy na linii 277 Opole Groszowice - Wrocław Brochów ( linia C-E 30 ), prowadzona przez wrocławski Oddział Regionalny PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Prace ruszyły w kwietniu 2009 [...] czerwcu wymieniono zużyte konstrukcje słupów trakcyjnych i wieszana jest sieć trakcyjna. Równolegle prowadzone są prace przy odwodnieniu powierzchniowym i wgłębnym. W rowach bocznych umieszczono specjalne płytkie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-przetarg-na-nadzor-inwestorski-na-modernizacje-e-30-na-odcinku-krakow-rzeszow-986

Ogłoszono przetarg na nadzór inwestorski na modernizację E 30 na odcinku Kraków – Rzeszów

05.10.2010

zakresem przetargów w ramach modernizacji linii kolejowej E30/C-E30 między Krakowem i Rzeszowem prowadzonych na odcinkach: Przetarg nr 1.1 – odcinek Podłęże – Bochnia (23 km); Przetarg nr 1.2 – odcinek Bochnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-najkorzystniejszej-oferty-na-sygnalizacje-czesci-linii-e-30-985

Wybór najkorzystniejszej oferty na sygnalizację części linii E 30

05.10.2010

134 przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Całość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliardy-na-modernizacje-e-30-w-malopolsce-i-poprawa-linii-z-rpo-1346

Miliardy na modernizację E 30 w Małopolsce i poprawa linii z RPO

24.06.2011

do Katowic realizowane są cztery projekty. Prace muszą być zakończone do 2014 r., dlatego będą prowadzone bardzo intensywnie równocześnie w kilkunastu lokalizacjach na całej linii kolejowej w trybie projektuj

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-oferty-na-wykonanie-dokumentacji-projektowej-oraz-robot-budowlanych-na-odcinku-linii-kolejowej-e30-jaworzno-szczakowa-trzebinia-oraz-jaworzno-szczakowa-sosnowiec-jezor-923

Wybór oferty na wykonanie dokumentacji projektowej oraz robot budowlanych na odcinku linii kolejowej E30 Jaworzno Szczakowa – Trzebinia oraz Jaworzno Szczakowa – Sosnowiec Jęzor

16.09.2010

przeznaczone są dla ruchu pasażerskiego o długości pociągów 400 m z prędkością 160 km/h oraz dla prowadzenia pociągów towarowych o długości 750 m i ciężarze 3200 t z prędkością 120 km/h. Postępowanie przetargowe

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...41424344454647484950...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 451 do 460 z 2365.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook