• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swietokrzyskie-14-mld-zl-na-rozwoj-kolei-3162

Świętokrzyskie: 1,4 mld zł na rozwój kolei

24.08.2016

pozwoli skrócić podróż o ok. 20 minut (z 1h 32 min do ok. 1h 12 min), ale poprawi także obsługę podróżnych na stacjach. Mieszkańcy regionu zyskają szybkie i atrakcyjne połączenie w kierunku Krakowa. Szybką

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrzesniowa-korekta-rozkladu-jazdy-1-3163

Wrześniowa korekta rozkładu jazdy

25.08.2016

Zwardoń i na linii 138, Katowice - Oświęcim zaplanowano tak, by były one jak najmniej uciążliwe dla podróżnych. Ich efektem będzie skrócenie przejazdu w relacjach Katowice – Bielsko Biała oraz Katowice Zwardoń [...] spółki docelowo skróci się podróż, a na 10 stacjach i przystankach podniesie się komfort obsługi podróżnych. Rozkład jazdy zawiera też zmiany kursów pociągów na trasie Wrocław – Poznań. Linia zapewnia coraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-lodz-fabryczna-w-grudniu-otwarta-dla-podroznych-3167

Nowa Łódź Fabryczna w grudniu otwarta dla podróżnych

31.08.2016

Dla bezpieczeństwa podróżnych Testy urządzeń i systemów związanych z bezpieczeństwem obiektu, obejmą m.in. system wentylacji, który liczy ok. 41 tys. m2 kanałów i gwarantuje podróżnym bezpieczną i wygodną [...] uporządkuje teren wokół dworca. Wygodny i nowoczesny obiekt Trzypoziomowy obiekt jest przyjazny podróżnym, posiada także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wygodne poruszanie się pomiędzy trzema poziomami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/50-procent-mniej-poszkodowanych-na-przejazdach-kolejowych-w-wakacje-3174

50 procent mniej poszkodowanych na przejazdach kolejowych w wakacje

09.09.2016

rozsądku, brawura i pośpiech to nie tylko tworzenie zagrożenia dla kierowców i ich pasażerów oraz podróżnych w pociągach, ale także dla innych użytkowników przejazdów – mówi Anna Pęk z Zakładu Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesna-i-konkurencyjna-kolej-to-rozwoj-calej-gospodarki-spolki-grupy-pkp-juz-po-raz-szosty-na-forum-ekonomicznym-w-krynicy-3175

Nowoczesna i konkurencyjna kolej to rozwój całej gospodarki. Spółki Grupy PKP już po raz szósty na Forum Ekonomicznym w Krynicy

09.09.2016

postęp gospodarczy. Dzięki realizowanym projektom i pracy na rzecz podnoszenia jakości obsługi podróżnych, w ciągu 6 miesięcy bieżącego roku Grupa PKP odnotowała wzrost liczby pasażerów na pokładach pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-wiecej-podroznych-zadowolonych-z-uslug-grupy-pkp-rosnie-poziom-satysfakcji-pasazerow-ze-standardow-obslugi-w-pociagach-i-na-dworcach-3179

Coraz więcej podróżnych zadowolonych z usług Grupy PKP. Rośnie poziom satysfakcji pasażerów ze standardów obsługi w pociągach i na dworcach

14.09.2016

najistotniejszych obszarach obsługi pasażerów. Z komfortu przejazdu pociągiem zadowolonych jest 74% podróżnych, czyli o 13 punktów procentowych więcej niż w drugiej połowie ubiegłego roku. W przypadku oceny [...] Intercity. Nowoczesne i komfortowe pociągi - FLIRT3 i PesaDART są dostosowane do potrzeb różnych grup podróżnych, w tym osób o ograniczonej mobilności. Zasoby przewoźnika zostały powiększone także o 263 nowe [...] Linie Kolejowe S.A. priorytetowo traktują przygotowanie i utrzymanie jak najlepszej oferty dla podróżnych i zapewnienie wygodnej obsługi na stacjach i przystankach – mówi Prezes PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czy-ekrany-akustyczne-oswietla-nastawnie-3183

Czy ekrany akustyczne oświetlą nastawnie?

20.09.2016

wcześniejszych badań. „Przypisanie” osłonom akustycznym nowych możliwości byłoby korzystne zarówno dla podróżnych, jak i dla zarządcy infrastruktury. Projekt został zgłoszony do programu badawczego Polskich Linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swiatowe-dni-kolei-3150

Światowe dni kolei

04.08.2016

posłużyła też do wzmocnienia kolejnymi wagonami składów cieszących się największym zainteresowaniem podróżnych. Swoją funkcję spełniły też przygotowane lokomotywy osłonowe i pociągi sieciowe. Dodatkowe pociągi [...] Pawłowski, prezes PKP S.A. - Wykonaliśmy ogromny trud aby zapewnić pielgrzymom wsparcie. Za obsługę podróżnych podczas ŚDM odpowiadało 10 tys. pracowników kolei, którzy wykazali się dużym zaangażowaniem. Na [...] podkreśla Janusz Malinowski, członek zarządu ŁKA. Bezpieczeństwo zapewnione Nad sprawną obsługą podróżnych oraz zapewnieniem ciągłego ruchu pociągów z pielgrzymami czuwał przez 19 dni specjalny Sztab, Kolejowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-warszawa-zachodnia-zmieni-sie-dla-pasazerow-3193

Stacja Warszawa Zachodnia zmieni się dla pasażerów

30.09.2016

Miastem, to dążenie do stworzenia wygodnego węzła przesiadkowego, który ma posłużyć mieszkańcom i podróżnym na kilkadziesiąt najbliższych lat. Stacja Warszawa Zachodnia w ciągu doby przyjmuje ponad 1030 pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-nowoczesna-obsluga-podroznych-3197

Gdańsk Główny – nowoczesna obsługa podróżnych

05.10.2016

ostatnim etapie prac projektowych dla zadania „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”, etap II - stacja Gdańsk Główny. Jeszcze w tym roku planowane [...] przewidziane jest w połowie 2017 roku. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”, etap II - stacja Gdańsk Główny ubiega się o współfinansowanie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...41424344454647484950...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 451 do 460 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook