Wyniki wyszukiwania
odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II) to około 428,2 mln zł, z czego 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJ- Kluczbork i Kluczbork – Ostrzeszów, na które Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły już prawie 600 mln zł. Przebudowa mostu zostanie przeprowadzona bez wstrzymywania ruchu pociągów. Dla zapewnienia obsługi [...] jeszcze w tym miesiącu a zakończenie zaplanowano w październiku 2017 r. Koszt modernizacji sięgnie 8,6 mln zł brutto. Inwestycja jest finansowana z budżetu. Wykonawcą jest konsorcjum firm, których liderem jest
PRZECZYTAJjnych. Wykonawcą prac jest konsorcjum Infrakol - Track Tec Construction. Wartość prac wynosi 23,7 mln zł /brutto/. Coraz szybciej z Wrocławia do Jeleniej Góry Prace na stacji Jelenia Góra to kontynuacja [...] z Wrocławia do Jeleniej Góry. Spółka w ostatnich latach wydała na modernizację tej trasy ponad 400 mln zł. Jeszcze w tym roku zostaną zakończone prace na odcinkach Wojanów - Jelenia Góra i Smolec – Kąty
PRZECZYTAJinfrastruktury w latach 2010-2013, to ponad 200 mln zł (netto). Kontynuacja prac rozpocznie się na przełomie kwietnia/ maja. Planowany koszt w bieżącym roku, ok. 43 mln zł netto. Dodatkowe informacje Dorota Szalacha
PRZECZYTAJspotkania 10 kwietnia na spotkaniu w Rzeszowie. Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie strat o około 5 mln zł rocznie generowanych przez 4 odcinki linii kolejowych na Podkarpaciu o łącznej długości 240 kilometrów [...] tysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych
PRZECZYTAJskrzyżowanie zbuduje firma Strabag Sp. z o.o. z Pruszkowa za 10 mln 380 tys. złotych netto, drugie - Mota-Engil Central Europe S.A. z Krakowa za 14 mln 295 tys. złotych netto. Zawarte umowy obejmują likwidację
PRZECZYTAJProjekt o wartości ponad 370 mln realizowany jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 i jest współfinansowany w 80% z funduszy unijnych. Zakończenie wszystkich robót planowane
PRZECZYTAJlinii kolejowej nr 923 na odcinku Bufałowo Wschód – Bufałowo”, których łączna wartość to około 200 mln zł netto. Modernizacja dofinansowana jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa [...] „Rewitalizacja linii kolejowej nr 59 na odcinku granica państwa – Chryzanów (s)” o wartości 78,9 mln zł netto, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego i Funduszu [...] Funduszu Kolejowego; „Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Siemianówka-Swisłocz” o wartości 78,8 mln zł netto, finansowanego w całości z budżetu państwa (wchodzącego w zakres szerszego projektu pn. „Poprawa
PRZECZYTAJzadanie „Rewitalizacja mostu kolejowego w km 35,764 na linii kolejowej nr 358 Zbąszynek – Gubin” ok. 19 mln zł ze środków budżetowych. Prace są planowane do lipca 2022 r. W sierpniu rozpoczną się prace na kolejowej [...] sierpniu i są planowane do 2023 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczą na inwestycję ok. 46,5 mln zł ze środków budżetowych. Modernizacja nie wpłynie na kursowanie pociągów. Dostępny będzie tor na [...] zastępczej między Zbąszynkiem a Zieloną Górą. Inwestycja zakończy się w 2022 r. Prace warte ok. 106 mln zł finansowane są z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego, Funduszu Kolejowego
PRZECZYTAJe o długości ponad 1 100 km. Wartość prac odtworzeniowych i rewitalizacyjnych wyniosła od 0,5 mln do 3 mln zł/km. W ramach prac zostały: zrewitalizowane lub odnowione obiekty inżynieryjne, przejazdy kolejowe [...] trasie Dobre Miasto – Orneta zaplanowano na lata 2020-2021. Wartość pierwszego etapu prac to ok. 60 mln zł. Środki pochodzą ze środków budżetowych spółki. W następnym etapie – w latach 2022-2023 – zaplanowano
PRZECZYTAJ