• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2380, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-debiec-kolejny-przystanek-z-bezpieczniejszym-dostepem-do-pociagow-3406

Poznań Dębiec – kolejny przystanek z bezpieczniejszym dostępem do pociągów

20.06.2017

odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II) to około 428,2 mln zł, z czego 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-mostu-w-kluczborku-usprawni-przewozy-slask-wielkopolska-3091

Modernizacja mostu w Kluczborku usprawni przewozy Śląsk - Wielkopolska

10.06.2016

- Kluczbork i Kluczbork – Ostrzeszów, na które Polskie Linie Kolejowe przeznaczyły już prawie 600 mln zł. Przebudowa mostu zostanie przeprowadzona bez wstrzymywania ruchu pociągów. Dla zapewnienia obsługi [...] jeszcze w tym miesiącu a zakończenie zaplanowano w październiku 2017 r. Koszt modernizacji sięgnie 8,6 mln zł brutto. Inwestycja jest finansowana z budżetu. Wykonawcą jest konsorcjum firm, których liderem jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-przebudowa-stacji-spelni-oczekiwania-podroznych-2819

Jelenia Góra. Przebudowa stacji spełni oczekiwania podróżnych

17.06.2015

jnych. Wykonawcą prac jest konsorcjum Infrakol - Track Tec Construction. Wartość prac wynosi 23,7 mln zł /brutto/. Coraz szybciej z Wrocławia do Jeleniej Góry Prace na stacji Jelenia Góra to kontynuacja [...] z Wrocławia do Jeleniej Góry. Spółka w ostatnich latach wydała na modernizację tej trasy ponad 400 mln zł. Jeszcze w tym roku zostaną zakończone prace na odcinkach Wojanów - Jelenia Góra i Smolec – Kąty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-rewitalizuje-tory-przystanki-i-stacje-na-linii-rzeszow-przemysl-2221

PLK rewitalizuje tory, przystanki i stacje na linii Rzeszów – Przemyśl

05.02.2014

infrastruktury w latach 2010-2013, to ponad 200 mln zł (netto). Kontynuacja prac rozpocznie się na przełomie kwietnia/ maja. Planowany koszt w bieżącym roku, ok. 43 mln zł netto. Dodatkowe informacje Dorota Szalacha

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-moga-jezdzic-nadal-sa-nowe-propozycje-dla-podkarpacia-1903

Pociągi mogą jeździć nadal – są nowe propozycje dla Podkarpacia

10.04.2013

spotkania 10 kwietnia na spotkaniu w Rzeszowie. Takie rozwiązanie pozwoli na ograniczenie strat o około 5 mln zł rocznie generowanych przez 4 odcinki linii kolejowych na Podkarpaciu o łącznej długości 240 kilometrów [...] tysięcy km zarządzanych przez PLK. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności na poziomie 60 - 80 mln zł rocznie i w ten sposób przynieść dodatkowe nakłady na utrzymanie linii intensywnie eksploatowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centralna-magistrala-kolejowa-coraz-blizej-200-km-h-1676

Centralna Magistrala Kolejowa coraz bliżej 200 km/h

19.06.2012

skrzyżowanie zbuduje firma Strabag Sp. z o.o. z Pruszkowa za 10 mln 380 tys. złotych netto, drugie - Mota-Engil Central Europe S.A. z Krakowa za 14 mln 295 tys. złotych netto. Zawarte umowy obejmują likwidację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/prace-na-odcinku-zory-rybnik-sumina-4133

Prace na odcinku Żory – Rybnik – Sumina

Projekt o wartości ponad 370 mln realizowany jest z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 i jest współfinansowany w 80% z funduszy unijnych. Zakończenie wszystkich robót planowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podlaskie-klada-nowe-tory-na-liniach-szerokotorowych-przy-granicy-z-bialorusia-5294

Podlaskie – kładą nowe tory na liniach szerokotorowych przy granicy z Białorusią

05.01.2021

linii kolejowej nr 923 na odcinku Bufałowo Wschód – Bufałowo”, których łączna wartość to około 200 mln zł netto. Modernizacja dofinansowana jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa [...] „Rewitalizacja linii kolejowej nr 59 na odcinku granica państwa – Chryzanów (s)” o wartości 78,9 mln zł netto, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego i Funduszu [...] Funduszu Kolejowego; „Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Siemianówka-Swisłocz” o wartości 78,8 mln zł netto, finansowanego w całości z budżetu państwa (wchodzącego w zakres szerszego projektu pn. „Poprawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lubuskie-dla-sprawnych-podrozy-koleja-dwa-mosty-na-odrze-w-przebudowie-4788

Lubuskie: Dla sprawnych podróży koleją dwa mosty na Odrze w przebudowie

01.07.2020

zadanie „Rewitalizacja mostu kolejowego w km 35,764 na linii kolejowej nr 358 Zbąszynek – Gubin” ok. 19 mln zł ze środków budżetowych. Prace są planowane do lipca 2022 r. W sierpniu rozpoczną się prace na kolejowej [...] sierpniu i są planowane do 2023 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczą na inwestycję ok. 46,5 mln zł ze środków budżetowych. Modernizacja nie wpłynie na kursowanie pociągów. Dostępny będzie tor na [...] zastępczej między Zbąszynkiem a Zieloną Górą. Inwestycja zakończy się w 2022 r. Prace warte ok. 106 mln zł finansowane są z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego, Funduszu Kolejowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-szybsze-przejazdy-pociagiem-z-olsztyna-do-braniewa-plk-prowadza-prace-ktore-przywracaja-dobre-parametry-linii-kolejowych-4775

Będą szybsze przejazdy pociągiem z Olsztyna do Braniewa. PLK prowadzą prace, które przywracają dobre parametry linii kolejowych

25.06.2020

e o długości ponad 1 100 km. Wartość prac odtworzeniowych i rewitalizacyjnych wyniosła od 0,5 mln do 3 mln zł/km. W ramach prac zostały: zrewitalizowane lub odnowione obiekty inżynieryjne, przejazdy kolejowe [...] trasie Dobre Miasto – Orneta zaplanowano na lata 2020-2021. Wartość pierwszego etapu prac to ok. 60 mln zł. Środki pochodzą ze środków budżetowych spółki. W następnym etapie – w latach 2022-2023 – zaplanowano

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...41424344454647484950...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 451 do 460 z 2380.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook