• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 20ć. Rezultatów: 1624, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-1810

Nowe technologie na linii kolejowej Warszawa - Gdynia

19.12.2012

ch linii transportu kombinowanego. Całkowity koszt projektu: 1 120 431 630,34 PLNCzas realizacji: 2011 – 2015 Pionierski i zarazem pilotażowy w skali kraju projekt PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizuje [...] Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS) European Rail Traffic Management System został zaprojektowany w celu ustanowienia zintegrowanego i przyjaznego użytkownikom systemu transportu kolejowego. Ma on zapewnić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-warszawy-na-wschod-1809

Nowym torem z Warszawy na wschód

19.12.2012

a jest modernizacja Etapu I na odcinku: Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz(Sadowne) w latach 2011 – 2014. Projekt umieszczony jest na liście indykatywnej podstawowej pod numerem POIiŚ 7.1-22.1 Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-inwestuje-w-poprawe-bezpieczenstwa-na-kolei-1860

PLK inwestuje w poprawę bezpieczeństwa na kolei

28.02.2013

standardu infrastruktury, co zwiększa bezpieczeństwo na kolei. Równocześnie spółka szkoli pracowników – coraz więcej z tych zajęć to szkolenia praktyczne, a wkrótce PLK planuje zakup nowoczesnych symulatorów [...] zapewnić takie szkolenie każdemu z 9 tys. dyżurnych co najmniej raz do roku, PLK będzie potrzebowała około 20 urządzeń. Zakup jednego z nich to koszt ok. 2 mln zł. Jednak nowy system szkolenia to nie tylko symulatory

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centralna-magistrala-kolejowa-prace-modernizacyjne-1859

Centralna Magistrala Kolejowa - prace modernizacyjne

27.02.2013

okolicach Grodziska Mazowieckiego a Idzikowicami. Wiążą się one z modernizacją odcinków torów, np. w celu wymiany rozjazdów, wybranych stacji technicznych, przebudową kilkunastu obiektów inżynieryjnych jak [...] wyposażona w dodatkowe podstacje i tzw. kabiny sekcyjne. Docelowo zostanie wybudowanych i przebudowanych 20 obiektów, związanych z dystrybucją energii elektrycznej dla pociągów jadących Centralną Magistralą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-nowych-torach-do-przemysla-1849

Po nowych torach do Przemyśla

12.02.2013

rozpoczętej w 2010 r. rewitalizacji linii kolejowej E30, na odcinku Rzeszów – Przemyśl. Inwestycja ma na celu przywrócenie na linii prędkości konstrukcyjnej 120 km/godz oraz skrócenie czasu jazdy pociągów. R [...] przejazdu najszybszym pociągiem z Krakowa do Rzeszowa po zakończeniu prac wyniesie ok. 1 godziny i 20 minut, natomiast przejazd z Krakowa do Przemyśla nie przekroczy 2 godzin. Otwarcie ofert przetargowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-aglomeracyjna-w-lodzkiem-na-polmetku-1863

Kolej aglomeracyjna w Łódzkiem na półmetku

01.03.2013

Odcinek między Zgierzem, a Łowiczem został zmodernizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w 2011 roku. Prace za ponad 65 milionów złotych umożliwiły wznowienie ruchu pociągów pasażerskich na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-poprawia-bezpieczenstwo-na-liniach-kolejowych-1902

PLK poprawia bezpieczeństwo na liniach kolejowych

09.04.2013

INWESTYCJE POD CORAZ LEPSZYM NADZOREM Widzimy i rozumiemy potrzebę zmian oraz przyspieszenia inwestycji. Dlatego od ponad roku intensywnie wprowadzamy nową organizację i sposób pracy w PLK. Dzięki temu [...] rosną nakłady finansowe na inwestycje w linie kolejowe: 2 606 mln zł w 2010 roku; 3 613 mln zł w roku 2011; Plan na 2013 rok - 6 698 mln zł. Także dzięki wprowadzanym przez PLK zmianom organizacyjnym udało

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/to-juz-przeszlosc-pkp-plk-odpowiada-na-zarzuty-nik-opisane-w-gazecie-wyborczej-1901

To już przeszłość – PKP PLK odpowiada na zarzuty NIK opisane w Gazecie Wyborczej

09.04.2013

h postępowań przetargowych (236 w 2010 r. i 360 w 2011); wzrost liczby postępowań zakończonych udzieleniem zamówienia z 160 w 2010 roku do 196 w 2011; rzetelne dokonywanie odbiorów końcowych inwestycji; [...] finansowe na inwestycje w linie kolejowego wzrosły z 2 606 mln zł w 2010 roku do 3 613 mln zł w roku 2011. Wieloletni Plan Inwestycji Kolejowych przewiduje, że w roku 2013 PKP PLK S.A. wydadzą na inwestycje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-uporzadkowala-sytuacje-na-kluczowych-kontraktach-modernizacji-linii-z-udzialem-pni-1900

GRUPA PKP uporządkowała sytuację na kluczowych kontraktach modernizacji linii z udziałem PNI

23.05.2013

Współpracując wspólnie ze spółkami Grupy, PKP PLK oraz PKP Energetyka wypracowaliśmy rozwiązania mające na celu przywrócenie prac budowlanych na kluczowych odcinkach modernizowanych linii kolejowych. Minimalizujemy [...] PLK chce wykorzystać środki unijne z perspektywy 2007-2013. Odcinek Kraków - Krzeszowice ma długość 20,5 km, jest jednym z trzech odcinków trasy Kraków-Katowice liczącej 70 km. Docelowo odcinek po dostosowaniu [...] perspektywy finansowej. PNI zostało sprzedane przez PKP SA na rzecz spółki Budimex SA w listopadzie 2011 roku w procesie prywatyzacji prowadzonym w trybie zaproszenia do negocjacji. Wartość transakcji wyniosła

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-trzynastu-latach-przerwy-zostaje-wznowiony-ruch-pasazerski-z-lublina-do-lubartowa-realizacja-tego-projektu-umozliwila-wznowienie-przewozow-pasazerskich-zawieszonych-w-2000-roku-1894

Po trzynastu latach przerwy zostaje wznowiony ruch pasażerski z Lublina do Lubartowa. Realizacja tego projektu umożliwiła wznowienie przewozów pasażerskich zawieszonych w 2000 roku

04.04.2013

Województwa Lubelskiego na lata 2007 – 2013 wynosi ponad 32 mln zł tj. 81,7 i była realizowana w latach 2011-2013. Dodatkowe informacje: Małgorzata Kwiatkowska PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...40414243444546474849...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 441 do 450 z 1624.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook