Wyniki wyszukiwania
Priorytetem największego w historii programu modernizacji infrastruktury kolejowej realizowanego przez spółki z Grupy PKP jest dostosowanie jakości usług do wymagań wszystkich pasażerów, ze szczególny
PRZECZYTAJInwestycje i bezpieczeństwo Miniony rok był najbezpieczniejszy w historii polskiej kolei. To rezultat działań podejmowanych przez Grupę PKP w latach 2012-2014. Tylko w tym czasie PKP Polskie Linie Kol
PRZECZYTAJInwestycja, polegająca na rewitalizacji linii kolejowej nr 272 na odcinku z Kluczborka do Ostrzeszowa, obejmuje odnowienie 12 peronów, które zostaną wyposażone w nowe wiaty i elementy małej architektu
PRZECZYTAJŁódź Fabryczna – połowa dachu gotowa
27.04.2015
Prace wykończeniowe Wykonawca kończy szklenie konstrukcji zadaszenia nad wejściem głównym, które będzie miało szerokość aż 40 metrów. Na dachu jest już blisko 5000 paneli. Cały dworzec to trzy hale o
PRZECZYTAJ1) Andrzeja Filipa Wojciechowskiego na stanowisko Wiceprezesa Zarządu – dyrektora ds. restrukturyzacji; 2) Andrzeja Pawłowskiego na stanowisko Wiceprezesa Zarządu – dyrektora ds. eksploatacji; 3) Piot
PRZECZYTAJOd 26 kwietnia modernizowany będzie ostatni, 10 kilometrowy odcinek toru między Grodziskiem Mazowieckim a Żyrardowem. To już ostatnie zadanie wymagające rozebrania części linii kolejowej i budowy jej
PRZECZYTAJIntensywne prace w regionach Na przełomie 2015 i 2016 roku pasażerowie pojadą szybciej pociągiem na kolejnych trasach. To efekt inwestycji, które PLK zakończyły lub zakończą w ciągu najbliższych kilku
PRZECZYTAJCo roku 1000 km nowych torów Ostatnie lata upłynęły pod znakiem intensywnych modernizacji – zarządca sieci kolejowej konsekwentnie w ostatnich trzech latach modernizował ponad 1000 km torów rocznie. N
PRZECZYTAJWykonawca pracujący dla PLK prowadzi obecnie kluczowy dla całego obiektu remont dwóch stalowych przęseł. Wymienionych będzie 300 mostownic, pełniących rolę podkładów, elementy konstrukcji, chodniki sł
PRZECZYTAJNowe technologie za ponad ćwierć miliarda złotych Zarządca sieci kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. korzysta z pierwszych funduszy UE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na
PRZECZYTAJ