• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowy-etap-budowy-nowego-mostu-kolejowego-nad-wisla-6101

Kluczowy etap budowy nowego mostu kolejowego nad Wisłą

08.09.2021

Skrupulatnie zaplanowana operacja rozpoczęła się tuż po 5 rano i potrwa do późnych godzin nocnych. W tym czasie wykonawcy wyleją na płytę mostu ok. 1,2 tys. m3 betonu, co odpowiada ilości mieszczącej się [...] przeznaczone przede wszystkim dla pociągów dalekobieżnych, które będę pokonywać Wisłę z prędkością 100 km/h. Obiekt będzie gotowy w I połowie 2022 roku. - Inwestycja PLK nie tylko poprawi warunki podróży koleją

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spektakularna-budowa-mostu-na-martwej-wisle-dobiega-konca-2838

Spektakularna budowa mostu na Martwej Wiśle dobiega końca

16.07.2015

to 35 mln zł. Dzięki nowej przeprawie wzrośnie bezpieczeństwo, a pociągi pojadą szybciej – do 100 km/h i będą mogły wieźć cięższe ładunki. Za sprawą dwóch torów – zamiast jednego – zwiększy się przepustowość [...] przedsięwzięcia to 370 mln zł. BUDOWA MOSTU W LICZBACH: 122 – tyle ton waży każdy z 58-u pali mostu 125,5 – tyle metrów długości ma nowa stalowa konstrukcja mostu 50 m – tyle metrów będzie wynosić szerokość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-budowa-mostu-kolejowego-na-nysie-luzyckiej-2831

Ruszyła budowa mostu kolejowego na Nysie Łużyckiej

03.07.2015

przeprawy. Obiekt zapewni przejazd pociągów po dwóch torach, ponad dwukrotnie szybciej - nie 50 km/h lecz 120 km/h. Inwestor zwiększy również nośność obiektu, czyli składy będą mogły wozić cięższe ładunki. Tory [...] Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł, z czego prawie 17,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wybor-wykonawcy-studium-wykonalnosci-budowy-linii-duzych-predkosci-752

Wybór wykonawcy studium wykonalności budowy linii dużych prędkości

14.04.2010

Wielka Brytania. Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieurbüro Dipl.-Ing H. Vössing GmbH, Düsseldorf, Niemcy; 2. Dornier Colsulting GmbH, Immenstaad am Bodensee. Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieria IDOM I [...] a Kolejowego „KOLPROJEKT” Sp. z o.o., Warszawa, Polska; 4. EGIS Poland Sp. z o.o Warszawa, Polska; 5. EGIS Rail S.A., Villeurbanne Cedex, Francja. Konsorcjum w składzie: 1. SYSTRA, Paryż, Francja; 2. SAFEGE [...] Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o.o., Poznań, Polska. Konsorcjum w składzie: 1. Pöyry Infra GmbH, Lörrach, Niemcy; 2. Pöyry Infra Sp. z o.o., Kraków, Polska; 3. VIAPONTE – Projectos e Consultoria de

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-postepowaniu-na-wylonienie-wykonawcy-studium-wykonalnosci-budowy-linii-kolejowej-duzych-predkosci-z-wroclawia-i-poznania-przez-lodz-do-warszawy-713

Otwarcie ofert w postępowaniu na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy.

16.02.2010

których liderami są: - Ingenieurbüro Dipl.-Ing H. Vössing GmbH, - SYSTRA, - SENER Sp. z o.o., - Ingenieria IDOM International S.A., - Pöyry Infra GmbH. W terminie do 15.02.2010 r. godz. 12.00 oferty złożyli [...] 200 000 netto) , 3. Konsorcjum w składzie: Ingeniueurbüro Dipl.-Ing. H. Vössing GmbH (Dusseldorf, Niemcy, lider), Dornie Consulting GmbH (Immenstaad am Bodensee, Niemcy) – na kwotę 43 600 000 zł netto , 4 [...] oferty ceny studium wykonalności (w kolejności otwarcia ofert): 1. Konsorcjum w składzie: Pöyry Infra GmbH (Lörrach, Niemcy, lider), Pöyry Infra Sp. z o.o. (Kraków, Polska), VIAPONTE – Projectos e Consultatoria

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-lacznicy-kolejowej-na-lotnisko-warszawa-okecie-585

Otwarcie ofert na budowę łącznicy kolejowej na lotnisko Warszawa Okęcie

01.07.2009

(Warszawa) - lider Konsorcjum Zueblin Spezialtiefbau GmbH (Niemcy) Strabag A.G. (Austria) Trakce a.s. (Czechy) Trakce-Tor Sp. z o.o. (Cieszyn) Dywidag Bau GmbH (Niemcy) Zueblin Sp. Z o.o. (Poznań) Oferowana cena: [...] Konsorcjum Hochtief Construction AG (Niemcy) Deutsche Gleis- und Tiefbau GmbH (Niemcy) Bauer Spezialtiefbau Gesellschaft mbH (Austria) Oferowana cena: 234 886 079,33 PLN netto, 286 561 016,79 PLN brutto [...] Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. (Kraków) Stump-Hydrobudowa Spółka z o.o. (Warszawa) Alpine Bau GmbH (Austria) Oferowana cena: 221 210 047,54 PLN netto, 269 876 258,00 PLN brutto 3. Konsorcjum: Budimex

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-844

Otwarcie ofert na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

11.08.2010

nr 4: SKANSKA S.A., Warszawa oferta na kwotę 23 797 698,68 PLN netto; 29 033 192,39 PLN brutto 5. Oferta nr 5: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor Sp. z o.o., Zawiercie oferta na kwotę 15 150 000 [...] – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku, ograniczenie hałasu i drgań, poprawę bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nysa-brzeg-nocne-naprawy-1630

Nysa – Brzeg nocne naprawy

11.04.2012

podkładów trwała od 26 marca do 7 kwietnia. Prace pomiędzy godz. 20 i 5 rano wykonał DOLKOM. Zlikwidowano ograniczenie prędkości do 20 km/h i przywrócono prędkość rozkładową. O kilka minut skróci się czas przejazdu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-grudniu-pociagiem-z-plocka-brodnicy-grudziadza-do-trojmiasta-6300

W grudniu pociągiem z Płocka, Brodnicy, Grudziądza do Trójmiasta

28.10.2021

i towarowe będą mogły pojechać z prędkością do 80 km/h, czyli aż czterokrotnie szybciej niż przed remontem. Podróż z Płocka do Gdyni wyniesie około 5 godzin. Zyskali także kierowcy - dzięki wymianie nawierzchni [...] Kutno – Płock. W efekcie wymiany szyn i podkładów prędkość pociągów pasażerskich wzrosła do 100 km/h, co skróciło czas podróży pomiędzy miastami o około 10 minut. Sprawniejsze są także przejazdy składów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-szybsze-przejazdy-pociagiem-z-olsztyna-do-braniewa-plk-prowadza-prace-ktore-przywracaja-dobre-parametry-linii-kolejowych-4775

Będą szybsze przejazdy pociągiem z Olsztyna do Braniewa. PLK prowadzą prace, które przywracają dobre parametry linii kolejowych

25.06.2020

twa w ruchu kolejowo-drogowym. Po realizacji całego zakresu projektu pociągi przyspieszą do 100 km/h oferując krótszy czas przejazdu na trasie Braniewo – Olsztyn. Poprawią się także warunki dla przewozu [...] ometrowe o długości ponad 1 100 km. Wartość prac odtworzeniowych i rewitalizacyjnych wyniosła od 0,5 mln do 3 mln zł/km. W ramach prac zostały: zrewitalizowane lub odnowione obiekty inżynieryjne, przejazdy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...38394041424344454647...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 421 do 430 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook