Wyniki wyszukiwania
Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem, celem - cyfryzacja nadzoru nad ruchem kolejowym. Dlatego stawiamy na system ERTMS/GSM-R. W 2017 r. PLK S.A. zawarły umowę na jego budowę z konsorcjum firm Nokia
PRZECZYTAJStowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP Zarząd Krajowy przy współudziale UEEIV (Unii Europejskich Stowarzyszeń Inżynierów Kolejowych) oraz Centrum Naukowo-Techniczne Kolejnictwa i PKP Pol
PRZECZYTAJSystem ERTMS
23.12.2008
W załączeniu przedstawiamy list Pana Michaela Clauseckera, Dyrektora Generalnego UNIFE, skierowany do Pana Marka Pawlika Członka Zarządu PKP PLK SA czytaj....
PRZECZYTAJSystem ERTMS
17.11.2008
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. we współpracy z Railway Business Forum, Izbą Gospodarczą Transportu Lądowego oraz Stowarzyszeniem na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego zorganizowa
PRZECZYTAJSystem ERTMS-zaproszenie na spotkanie
03.11.2008
Wdrażaniem tego systemu w Polsce zajmują się dwie spółki: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. – w zakresie systemu ERTMS/ETCS Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o. – w zakresie systemu ERTMS/GSM-R. Szanowni
PRZECZYTAJPrzedmiotem pierwszej umowy jest opracowanie dokumentacji pt. „Zasady prowadzenia ruchu w okresie migracji i po migracji do systemu ERTMS/GSM-R dla różnych wariantów eksploatacyjnych” , składającej si
PRZECZYTAJNowe estakady pozwoliły zlikwidować nasypy, które ograniczały komunikację w centrum Krakowa. Betonowe konstrukcje przygotowane są na długości 700 m, dla czterech torów od ulicy Blich do ul. Miodowej.
PRZECZYTAJZadanie realizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. między Krakowem Głównym a Płaszowem to likwidacja wąskiego gardła i otworzenie nowych możliwości podroży koleją w największej aglomeracji Mało
PRZECZYTAJPociągi pojadą nowym torem od Krakowa Głównego, przez nowe estakady i wiadukty nad ul. Kopernika, Grzegórzecką i Miodową, aż do ul. Podgórskiej. Kilkadziesiąt metrów przed mostem kolejowym składy zjad
PRZECZYTAJ