• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-polaczenia-dla-aglomeracji-lodzkiej-w-kwadrans-ze-zgierza-na-widzew-2614

Nowe połączenia dla aglomeracji łódzkiej – w kwadrans ze Zgierza na Widzew

25.08.2014

Perony zostały dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na każdym z nich ustawiono wiatę dla podróżnych i zamontowano nowe oświetlenie. Przystanki zostały także wyposażone w bezpieczne stojaki na rowery [...] Kaliska do stacji Łódź Chojny i Łódź Widzew. Zadanie pozwoliło na podwyższenie standardu obsługi podróżnych. Dzięki funduszom UE zarządzanym przez samorząd województwa łódzkiego PLK zbudowały lub zmodernizowały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekt-zintegrowany-system-transportu-w-aglomeracji-krakowskiej-podpisanie-porozumienia-555

Projekt: "Zintegrowany System Transportu w aglomeracji Krakowskiej" - podpisanie porozumienia

08.05.2009

ramach Projektu planowana jest: Przebudowa i modernizacja Stacji Kraków Główny ( pod kątem przyjęcia podróżnych na EURO 2012 ), łącznie z warstwami ochronnymi stropu dworca podziemnego. Modernizacja linii kolejowej [...] (Kraków Główny, Kraków Łagiewniki, Wieliczka Rynek, Wieliczka). Budowa i zakup systemu informacji dla podróżnych na stacjach i przystankach (Kraków Główny, Kraków Łagiewniki, Wieliczka Rynek, Wieliczka). Koszt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-nowy-przystanek-na-kolejowej-mapie-polski-2681

Opoczno – nowy przystanek na kolejowej mapie Polski

03.12.2014

długości 300 m i wysokości 76 cm, został wyposażony w wiaty, ławki, monitoring, urządzenia informacji podróżnych, oświetlenie i tablice na rozkłady jazdy. – Dojście do peronu od strony południowej zapewni mieszkańcom [...] zapewniającego lepszy dostęp do transportu kolejowego nie tylko mieszkańcom Opoczna, ale także podróżnym z pobliskich miejscowości. Wykonawcą robót jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/35-mln-zl-na-poprawe-wygladu-stacji-i-przystankow-w-calej-polsce-2661

35 mln zł na poprawę wyglądu stacji i przystanków w całej Polsce

03.11.2014

się z wymianą stałych elementów informacji dla podróżnych – tablic z nazwami stacji czy numeracji peronów. Na Pomorzu na 10 przystankach wygodę podróżnym zapewnią m.in. podwyższone i wyremontowane perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-w-ramach-modernizacji-linii-nr-401-818

Kolejna umowa w ramach modernizacji linii nr 401

30.07.2010

oporowym, - budowa nowego peronu jednokrawędziowego na zewnątrz toru Nr 1, - wykonanie przejścia dla podróżnych na nowy peron, - zmiana kategorii przejazdu z kat. A na kat. B, 3. przebudowy stacji Kliniska: [...] rozjazdów, - budowa nowego peronu jednokrawędziowego między torami Nr 1 i 3, - wykonanie przejścia dla podróżnych na nowy peron, 4. modernizacji nawierzchni toru Nr 1 na szlaku Świnoujście SiA – Świnoujście SiB

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/railbaltica-wschod-mozliwosci-6155

#RailBaltica - wschód możliwości!

Podróżni korzystają z szybszej, bezpiecznej i wygodnej – dostosowanej do potrzeb wszystkich podróżnych – kolei. Obecnie prace prowadzone są na trasie z Czyżewa do Białegostoku. W planach jest także przebudowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-rozklad-jazdy-krotsze-podroze-nowe-przystanki-5224

Nowy rozkład jazdy. Krótsze podróże, nowe przystanki

11.12.2020

najszybszego pociągu Białystok – Hajnówka 80 min, natomiast Bielsk Podlaski – Hajnówka to 31 min. Dla podróżnych przygotowany jest nowy przystanek Mikłasze oraz zwiększono komfort i dostępność 5 przystanków Lewki [...] zatrzymają się na nowych peronach przystanków Zaręby Kościelne, Kietlanka, Szulborze Wielkie. Dla podróżnych o kilkadziesiąt więcej dostępniejszych stacji i przystanków (w porównaniu do rozkładu z grudnia [...] Łuków, Lublin – Warszawa, Kędzierzyn-Koźle – Opole, Poznań – Szczecin. Kompleksowa informacja dla podróżnych Informacje na temat aktualnego rozkładu jazdy pociągów są dostępne na stacjach i przystankach,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/swiateczno-noworoczne-podroze-koleja-4493

Świąteczno-noworoczne podróże koleją

24.12.2019

Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK organizuje dojazd podróżnych do stacji docelowej, [...] gdzie będą potrzeby i możliwości, składy zostaną wzmocnione dodatkowymi wagonami, aby zapewnić podróżnym komfortową podróż. Natomiast w okresie noworocznym przewoźnik uruchomi dodatkowe pociągi, w tym [...] numer alarmowy SOK: 22 474 00 00 . Funkcjonariusze reagują na każde zgłoszenie. Dworce otwarte dla podróżnych Jednocześnie pasażerowie oczekujący na pociągi, mogą schronić się przed chłodem i opadami w budynkach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przygotowana-na-swiateczno-noworoczne-podroze-4476

Kolej przygotowana na świąteczno-noworoczne podróże

23.12.2019

Wsparcia Klienta . Zapewnia podróżnym pomoc na każdym etapie podróży. W przypadku utrudnień spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi CWK organizuje dojazd podróżnych do stacji docelowej, [...] gdzie będą potrzeby i możliwości, składy zostaną wzmocnione dodatkowymi wagonami, aby zapewnić podróżnym komfortową podróż na święta. Natomiast w okresie noworocznym przewoźnik uruchomi dodatkowe pociągi [...] numer alarmowy SOK: 22 474 00 00 . Funkcjonariusze reagują na każde zgłoszenie. Dworce otwarte dla podróżnych Jednocześnie pasażerowie oczekujący na pociągi, mogą schronić się przed chłodem i opadami w budynkach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisujemy-sie-pod-rozwojem-kolei-w-aglomeracji-poznanskiej-10306

Podpisujemy się pod rozwojem kolei w aglomeracji poznańskiej

12.12.2024

się miejsce dla nowego, bardziej funkcjonalnego, dworca. Zapewni to oczekiwany standard obsługi podróżnych, ułatwiając komunikację w obrębie całej stacji. Przy pracach nad dokumentacją wskażemy także możliwą [...] rozsądne planowanie. Dążymy do tego, aby kolej jak najlepiej odpowiadała nie tylko na potrzeby podróżnych, ale i mieszkańców, dlatego, przy opracowaniu dokumentacji projektowej, chcemy ściśle współpracować [...] i drugi pod względem liczby pasażerów węzeł kolejowy w Polsce. W 2022 roku obsłużył 22 miliony podróżnych, rok później prawie 3 miliony więcej. Ta tendencja wskazuje, że już wkrótce przez poznański dworzec

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook