Wyniki wyszukiwania
inżyniera nadzoru, czy przygotowania projektów – dodaje. Raport NIK został opracowany za okres 2010 - I połowa 2012 roku. Dokumenty Izby wskazują na szereg przyczyn opóźnień realizacji inwestycji, wśród których
PRZECZYTAJprowadząca z Warszawy Wschodniej do Gdańska Głównego ma ok. 320 km i składa się z dwóch torów. Łącznie do połowy grudnia wyszlifowanych zostanie 450 km pojedynczego toru oraz 136 rozjazdów. Dzięki pracom zapewnimy
PRZECZYTAJogłoszenie przetargu na realizację robót. Podpisanie umowy na prace modernizacyjne przewidziane jest w połowie 2017 roku. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie
PRZECZYTAJNowe perony na stacji Gdańsk Wrzeszcz
08.09.2014
godziny z Warszawy do Gdańska Wszystkie prace, o wartości ok. 150 mln zł, skończą się w pierwszej połowie 2015 roku. Modernizacja stacji Gdańsk Wrzeszcz jest ostatnim elementem modernizacji magistrali Warszawa
PRZECZYTAJzachodniej strony stacji, od peronów do ul. Kłopot i ul. Felińskiego. Przejścia udostępnione będą w połowie roku. Pasażerów, którzy podróżują do Warszawy lub przewidują przesiadkę w stolicy, prosimy o zwrócenie
PRZECZYTAJudostępnienie nowego przejścia podziemnego oraz nowych rozwiązań na peronach planowane jest w drugiej połowie 2025 roku.
PRZECZYTAJRusza rozbudowa stacji Warszawa Gdańska
12.06.2015
Rozbudowa stacji Warszawa Gdańska rusza w połowie czerwca. Prace będą trwały tylko pół roku i obejmą przebudowę 8 km torów w północnej części stacji używanej głównie przez pociągi towarowe, 19 rozjazdów
PRZECZYTAJh czasy te będą ulegały skróceniu. Pierwszych odczuwalnych efektów mogą Państwo oczekiwać już w połowie 2012 r. Z poważaniem, Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe SA Krzysztof Łańcucki
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
25.07.2014
pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km/h, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Ważnym efektem inwestycji będzie również możliwość wjazdu na linię pociągów cięższych niż dotychczas
PRZECZYTAJNowe tory do portu w Gdańsku
20.02.2013
pociągi towarowe będą mogły jeździć z prędkością 100 km/h, a czas jazdy do portu skróci się o ponad połowę. Ważnym efektem inwestycji będzie również możliwość wjazdu na linię cięższych pociągów niż dotychczas
PRZECZYTAJ