Wyniki wyszukiwania
dłuższy i o przeszło 1 m wyższy. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok [...] Inwestycja zostanie zakończona w tym roku. Nowy most i wcześniejsza modernizacja magistrali kolejowej E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą
PRZECZYTAJmodernizacja linii kolejowych nr 219 i 35 na odcinku od stacji Olsztyn Główny do stacji Szymany. W etapie II dobudowany zostanie odcinek linii do terminala lotniczego. Wartość robót budowlanych etapu I projektu: [...] Projekt w okresie 20 miesięcy zrealizuje w systemie „projektuj – buduj” firma Salcef Costruzioni Edili E Ferroviarie S.p.A. Głównym efektem realizacji I etapu inwestycji będzie uzyskanie kolejowego połączenia
PRZECZYTAJInformacje dla mediów Robert Kuczyński PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności
PRZECZYTAJkomfortowa podróż dla pasażerów. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około [...] kolejowej oraz usprawnia połączenia na osi wschód – zachód. Nowy most i wcześniejsza modernizacja lini E 30 Opole – Wrocław – Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej, stworzą
PRZECZYTAJlinii E 59 Wrocław – Poznań. Koszt budowy nowego przystanku, łącznie z trasami dojścia wyniósł ponad 6 mln zł. Inwestycja została zrealizowana w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku [...] odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Koszt projektu, ponad 1,3 miliarda zł, z czego prawie 800 milionów zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w
PRZECZYTAJposzczególnych państw. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa [...] działać na najważniejszych liniach kolejowych w Europie. W Polsce wdrażany jest m.in. na linii kolejowej E30 z Legnicy do Bielawy Dolnej. Na liczącym ponad 84 km odcinku zamontowano urządzenia przytorowe –
PRZECZYTAJWrocławia do Poznania. Szacowany całkowity koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II, odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego”; współfinansowanego przez
PRZECZYTAJskróci się i zajmie około 1 h 40 min. Inwestycję pn. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, Etap II - odcinek Wrocław – granica województwa dolnośląskiego” realizuje Spółka PKP Polskie [...] gotowy w lipcu 2014 r. Jego modernizacja będzie kosztowała ok. 41 mln zł. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego obejmuje poza odrzańskim mostem około 100 [...] pochylnie dla osób niepełnosprawnych oraz systemy informacyjne dla podróżnych. Po modernizacji linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do
PRZECZYTAJ(EBA) w Dreźnie. Nowy most powstaje w ramach projektu POIiŚ 7.1-13 Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna - Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja - Całkowity [...] projektu 24 mln zł (brutto). Dofinansowanie UE 70%. To ostatni na zachodzie Polski odcinek linii kolejowej E 30. Na Dolnym Śląsku trasa: Zgorzelec/Bielawa Dolna-Węgliniec-Legnica -Wrocław. Dalej linia biegnie [...] Mirosław Siemieniec rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. (22) 473-30-00, 694 480 239 e-mail: m.siemieniec@plk-sa.pl
PRZECZYTAJprzepustowość linii. Most usytuowany jest w ciągu komunikacyjnym leżącym w III Paneuropejskim korytarzu transportowym (ciąg kolejowy E 30). Obecnie kursują tędy pociągi z Wrocławia do Drezna. Prace rozpoczęły
PRZECZYTAJ