Wyniki wyszukiwania
Poznania do Wrocławia w nieco ponad 1 godzinę PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na magistrali Poznań – Wrocław liczącej blisko 170 km budują nowe tory, perony, wiadukty i urządzenia sterowania ruchem na odcinku
PRZECZYTAJi przejazdy kolejowe. W sierpniu PLK podpisała umowę na modernizację kolejnego odcinka na trasie Wrocław – Jelenia Góra. ETF Polska sp. z o.o. za 51 mln zł zmodernizuje tory pomiędzy stacjami Marciszów [...] m.in. jednej pary pociągów Pendolino, które kursowałyby w relacji Jelenia Góra – Warszawa przez Wrocław, Opole i Częstochowę. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie
PRZECZYTAJRewitalizacja obejmuje między innymi częściową wymianę szyn i podkładów, wymianę części rozjazdowych oraz naprawę przejazdów kolejowo-drogowych na następujących szlakach: Korzeńsko – Rawicz – Leszno w
PRZECZYTAJPrzedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A., Wrocław, Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej „DOLKOM” Sp. z o.o., Wrocław. na kwotę 657 332 542,19 PLN netto; 808 519 026 [...] konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów [...] wielobranżowych robót budowlanych w zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także
PRZECZYTAJkonkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów [...] Katowice • Krakowskie Zakłady Automatyki S.A., Kraków • Roman Sabat Biuro Wdrożeniowo-Projektowe SABEL, Wrocław na kwotę 94 593 643,90 PLN netto, 116 350 182,00 PLN brutto Zamówienie obejmuje zaprojektowanie [...] sieci i urządzeń telekomunikacji oraz urządzeń automatyki kolejowej na linii kolejowej E 59, odcinek Wrocław Grabiszyn – granica województwa dolnośląskiego z wprowadzeniem do stacji Rawicz. Zadaniem wykonawcy
PRZECZYTAJDodatkowy peron stacji Wrocław Główny
15.05.2011
niepełnosprawnym. Dodatkowy peron usprawni obsługę pociągów podczas remontu peronów nr 1, 2, 3 dworca Wrocław Główny. Położenie w bliskim sąsiedztwie dworca autobusowego pomoże pasażerom korzystanie z obu środków
PRZECZYTAJOdbyły się one w auli Instytutu Pedagogiki we Wrocławiu. Występy dzieci oceniało pięcioosobowe jury w składzie: przewodniczący Jan Maga, Dyrektor Zakładu Linii Kolejowych we Wrocławiu, pani Justyna Ma
PRZECZYTAJPasażerowie na przystanku Wrocław Stadion
12.12.2011
Od nowego rozkładu jazdy, 11 grudnia br., Wrocław uzyskał nowy przystanek kolejowy Wrocław Stadion. Stanowi on część tzw. zintegrowanego węzła przesiadkowego, zbudowanego z myślą o obsłudze uczestników [...] zlokalizowany jest na linii kolejowej z Wrocławia Głównego do Zielonej Góry, pomiędzy stacjami Wrocław Kuźniki i Wrocław Pracze. Żelbetonowa konstrukcja obiektu posiada dwie kondygnacje. Na górnej, zlokalizowany [...] any jest przystanek tramwajowy, natomiast na dolnej znajduje się przystanek kolejowy Wrocław Stadion z dwoma 200 m peronami. Przystanki są połączone schodami i dwoma windami (do obsługi osób niepełnosprawnych)
PRZECZYTAJZmiany na stacji Wrocław Główny
26.08.2011
ch ze stacji Wrocław Główny. 2 pociągi obejmie zmiana rozkładu jazdy. 10 pociągów będzie miało skrócone relacje czyli nie na Wrocław Główny lecz do i ze stacji Wrocław Nadodrze i Wrocław Mikołajów. 5 pociągów
PRZECZYTAJPrzystanek osobowy Wrocław Różanka położony jest na linii kolejowej z Wrocławia w kierunku Poznania, pomiędzy stacjami Wrocław Popowice i Wrocław Osobowice. Przystanek ma dwa 200 metrowe perony. Powstały [...] się ułatwiają bezpośrednie dojście na perony. Wrocław Różanka jest trzecim zupełnie nowym kolejowym przystankiem (obok przystanków Wrocław Stadion i Wrocław Grabiszyn) jakie zbudowała PLK w ostatnich latach [...] została zrealizowana w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego”. Koszt projektu, ponad 1,3 miliarda zł, z
PRZECZYTAJ