Wyniki wyszukiwania
ego spotkania w debatach pojawi się wiele niezmiernie ważnych dla całej branży tematów. Dyskusje toczą się w kilku salach. W dyskusjach uczestniczą przedstawiciele PKP Polskich Linii Kolejowych, prezes
PRZECZYTAJkażdego dnia. Prace przy obu obiektach zaplanowano na około 10 miesięcy. Zaawansowane prace budowlane toczą się również na innych odcinkach realizowanej inwestycji. W Męcinie rośnie nowa stacja kolejowa, a
PRZECZYTAJWschodnia. Na Warszawie Zachodniej, PLK wyposaży w wyświetlacze budynek dworca od strony ul. Tunelowej. Toczą się także rozmowy z PKS Polonus na temat umożliwienia ustawienia w budynku dworca autobusowego specjalnego
PRZECZYTAJdostawę materiałów, by prowadzić roboty zbrojeniowe i betonowanie kolejnych segmentów tunelu. Roboty toczą się nie tylko od strony dworca, ale także po przeciwnej stronie, przy ul. Kochanowskiego. Na czas
PRZECZYTAJkm/h, a pociągi towarowe 100 km/h. Zwiększą się możliwości kolei w regionie. Obecnie prace budowlane toczą się na trzech innych fragmentach linii kolejowej 104 (bocznica Klęczany – Nowy Sącz, Chabówka – Rabka
PRZECZYTAJtunelowym. Na jeleniogórskiej stacji pozostały jeszcze do przebudowy perony nr 1 i nr 2. Teraz tam będą toczyły się prace. Zakończenie zaplanowano do 30 listopada br. Koszt przebudowy wynosi 24 mln zł (brutto)
PRZECZYTAJDrogi Krajowej 75 z terenami po drugiej stronie rzeki i linii kolejowej. Zaawansowane prace budowlane toczą się również na innych odcinkach projektu „Podłęże-Piekiełko”. W Nowym Sączu i Marcinkowicach układane
PRZECZYTAJprojektu „Podłęże-Piekiełko”, największej inwestycji PLK SA na południu kraju. Obecnie prace budowlane toczą się na czterech fragmentach tej inwestycji (stacja Limanowa, Limanowa – bocznica Klęczany, bocznica
PRZECZYTAJprowadziła szlifowanie szyn i rozjazdów do stacji Prabuty w województwie pomorskim. Obecnie roboty toczą się w województwie mazowieckim. Pociąg Speno rozpoczął szlifowanie szyn od przystanku Świercze w kierunku
PRZECZYTAJprojektu Podłęże-Piekiełko, największej inwestycji kolejowej na południu Polski. Obecnie prace budowlane toczą się na czterech fragmentach tego projektu (stacja Limanowa, Limanowa – bocznica Klęczany, bocznica
PRZECZYTAJ