Wyniki wyszukiwania
nowego peronu przystanku Warszawa Gocławek pod wiaduktem na ul. Marsa. Będzie przejście podziemne z pochylniami i schodami oraz dojściem na peron. Windy i schody ułatwią dostęp na wiadukt. Na przystanku Warszawa
PRZECZYTAJod dworca na peron nr 2. Komunikację zapewni nowe przejście pod torami. Obiekt dzięki specjalnym pochylniom jest przystosowany do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Będzie wyposażony
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe zadbały także o osoby niepełnosprawne – dostanie się im na platformę ułatwi pochylnia dla wózków. Prace nad nowym peronem zakończą się we wrześniu. Koszt tej inwestycji to 7,5 miliona
PRZECZYTAJMielec Wolności bliżej mieszkańców
30.06.2025
osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się gwarantują ścieżki dotykowe na peronie oraz pochylnia. Z myślą o mieszkańcach, przygotowaliśmy również bezpieczne przejście przez tory. Dodatkowe udogodnienia
PRZECZYTAJDla podróżnych dostępne są 2 wiaty z ławkami oraz tablice informacyjne. Dojście na peron ułatwia pochylnia. Dla lepszej orientacji niewidomych i niedowidzących w nawierzchni peronu są wypukłe pasy i ścieżki
PRZECZYTAJzwiększy monitoring. Osoby z ograniczoną możliwością poruszania się łatwo dostaną się na perony dzięki pochylniom. PLK budują też nową nastawnię w stacji Poraj, nowoczesne urządzenia zwiększą poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJkomunikację, w tym możliwość przejścia na drugą stronę miasta. Przygotowana jest część obiektu - pochylnia dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania. Od lutego w Czyżewie działa nowa nastawnia. Dyżurni
PRZECZYTAJpociąg. Orientację ułatwiają tablice z czytelnym oznakowaniem i gabloty z rozkładami jazdy. Dzięki pochylniom perony dostosowane są do potrzeb osób, mających trudności z poruszaniem się. Dla osób niewidomych
PRZECZYTAJnim wiaty , ławki i niezbędne oznakowanie, a dostęp dla osób o ograniczonej mobilności zapewni pochylnia. Stacja Hajnówka zmienia się dla podróżnych PLK S.A. kontynuują prace zwiększające komfort i możliwości
PRZECZYTAJktóry zastąpił dwa dotychczasowe. Jest wyższy, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie z pociągów, a pochylnia, ścieżki naprowadzające i antypoślizgowa nawierzchnia ułatwiają dostęp wszystkim podróżnym, w tym
PRZECZYTAJ