Wyniki wyszukiwania
podsystemów: GSM-R i ETCS poziom 2. System ETCS poziomu 2 za pośrednictwem GSM- R nadzoruje w sposób ciągły pracę maszynisty, reaguje w przypadku zignorowania komunikatów oraz ostrzeżeń. Jeśli pociąg przekroczy
PRZECZYTAJOd grudnia 2015 r. rosnący ruch pociągów dalekobieżnych i aglomeracyjnych na dolnośląskim odcinku linii E59 Wrocław – Poznań obsługują nowoczesne komputerowe systemy Lokalnego Centrum Sterowania LCS W
PRZECZYTAJ200 maszyn. Co istotne dla funkcjonowania gdyńskiego portu, prace budowlane były prowadzone pod ciągłym ruchem pociągów. Wartość inwestycji pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portu morskiego w Gdyni" wyniosła
PRZECZYTAJbezpieczeństwa – już obecnie, jeszcze przed rozpoczęciem prac przy tunelu. – Będziemy prowadzić ciągły monitoring terenu i pomiary drgań w rejonie prac. Czujniki będą na budynkach i w tunelu. Stały podgląd
PRZECZYTAJelementy. Spółka zamierza wykorzystać w szkoleniu kolejne urządzenia. Również PKP Intercity prowadzi ciągłe doskonalenie zawodowe pracowników. Od 2015 działa wart 5 mln zł najnowocześniejszy w kraju symulator
PRZECZYTAJBezpieczeństwo nadal priorytetem PLK
22.01.2015
. Z 203 inicjatyw na rzecz poprawy bezpieczeństwa zakończono już 149 (73%), pozostałe to zadania ciągłe lub prowadzone zgodnie z harmonogramem. 128 z nich to działania organizacyjno-eksploatacyjne, 31
PRZECZYTAJrozjazdy, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wszystkie roboty wykonywane są pod ciągłym ruchem pociągów, co jest dodatkowym wyzwaniem dla wykonawcy i kolejarzy. Projekt „Prace na linii
PRZECZYTAJrozjazdy, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wszystkie roboty wykonywane są pod ciągłym ruchem pociągów, co jest dodatkowym wyzwaniem dla wykonawcy i kolejarzy. Projekt „Prace na linii
PRZECZYTAJnych (70% planu), 34 znajduje się w trakcie realizacji (21%), zaś 18 to działania o charakterze ciągłym (9%). Bezpieczniejsza infrastruktura Zadania dotyczące modernizacji infrastruktury są elementem szerszego
PRZECZYTAJPociągiem, który pozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą kontrolę pracy prowadzącego pojazd. Druga część ERTMS to cyfrowy system kolejowej komunikacji GSM-R
PRZECZYTAJ