• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-warszawy-na-wschod-1809

Nowym torem z Warszawy na wschód

19.12.2012

Programem Operacyjnym „Infrastruktura i Środowisko" na lata 2007 – 2013 przewidziana jest modernizacja Etapu I na odcinku: Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz(Sadowne) w latach 2011 – 2014. Projekt umieszczony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-dworca-lodz-fabryczna-1807

Budowa dworca Łódź Fabryczna

18.12.2012

metrów szerokości i 8 metrów głębokości. W kolejnym etapie budowniczy będą stawiać ściany szczelinowe na przygotowanych wcześniej wykopach. Pierwszym etapem robót związanych z budową ścian szczelinowych jest [...] roku. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-inwestuje-w-poprawe-bezpieczenstwa-na-kolei-1860

PLK inwestuje w poprawę bezpieczeństwa na kolei

28.02.2013

już za rok, ale to dopiero początek zmian w szkoleniu naszych dyżurnych. – W tej chwili jesteśmy na etapie opracowywania założeń. Na kolejną perspektywę chcielibyśmy wpisać duży projekt Centrum Bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-zielonej-gory-szybko-jak-nigdy-dotad-1858

Koleją do Zielonej Góry szybko jak nigdy dotąd

26.02.2013

miejscowościach Babimost, Łęgowo Sulechowskie i Sulechów powstały ekrany akustyczne. Koszt pierwszego etapu modernizacji wynosi około 60 mln zł. Realizacja zadania odbywa się w systemie „projektuj i buduj”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-kolejowej-w-polsce-1854

Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce

15.02.2013

oraz dających się łatwo złagodzić skutków dla mieszkańców i lokalnej działalności gospodarczej. Jako etap dalszych konsultacji, w procesie konstruowania rocznego rozkładu jazdy 2013/2014 przewoźnicy otrzymają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-kolejowej-czempin-poznan-1844

Modernizacja trasy kolejowej Czempiń - Poznań

01.02.2013

Pełna nazwa projektu: POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warminsko-mazurskie-stawia-na-kolej-1839

Warmińsko – mazurskie stawia na kolej

31.01.2013

linia kolejowa nr 35) jako kolejowe połączenie modernizowanego lotniska w Szymanach z Olsztynem – etap II” w ramach RPO Warmia i Mazury 2007-2013.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-urzadzenia-na-trasie-legnica-wroclaw-opole-1837

Nowoczesne urządzenia na trasie Legnica – Wrocław - Opole

31.01.2013

dofinansowanie” realizowane jest w ramach projektu POIiŚ 7.1-14 „Modernizacja linii kolejowej E 30, Etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Wrocław – Opole”. Informacje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-warszawa-radom-pierwsze-prace-modernizacyjne-1834

Linia Warszawa – Radom. Pierwsze prace modernizacyjne

25.01.2013

umowy. Modernizacja linii kolejowej na odcinku Warszawa Okęcie – Radom została podzielona na kilka etapów. Na tej trasie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują zrealizować roboty budowlane z zakresu torowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-wroclaw-z-poznaniem-1891

Kolej zbliży Wrocław z Poznaniem

02.04.2013

Skokowa oraz stacji Oborniki Śląskie. „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowana jest przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...34353637383940414243...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 381 do 390 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook