Wyniki wyszukiwania
objęły drugą część stacji technicznej Idzikowice. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zakłada wymianę około 16 km torów, 24 km sieci trakcyjnej i montaż 47 nowych rozjazdów. Efektem prac będzie
PRZECZYTAJzwalczanie pandemii. Kwotę 750 tys. zł otrzymał Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny w Warszawie. Środki zostały przeznaczone na doposażenie linii diagnostycznej do laboratoryjnych
PRZECZYTAJcyfryzacji dokumentów PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i obejmują obszar działania wszystkich zakładów linii kolejowych. Piąta część projektu dotyczy dokumentów spoza PLK, które również dotyczą terenów
PRZECZYTAJoraz Luboniu. Rozpoczęły się już prace modernizacyjne na stacjach Czempiń i Luboń. Ponadto, projekt zakłada budowę lub modernizację 7 mostów, 8 bezkolizyjnych przejść dla pieszych pod torami, a także 14 przepustów
PRZECZYTAJ- Mukulovice oraz Mieroszów - Mezimesti . Załącznikami do ww. dokumentów dysponują odpowiednie Zakłady Linii Kolejowych. Na dzień 1 sierpnia przewidziane jest wprowadzenie w życie kolejnego nowego MPG
PRZECZYTAJPodpisano cztery umowy inwestycyjne
22.06.2007
następujące firmy: Torpol Spółka. z o.o. Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp. z o.o. w Warszawie – Zakład Napraw Infrastruktury w Katowicach. informacja prasowa W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. [...] Polska Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o. Zakład Robot Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. informacja prasowa prezentacja Umowa nr 2001/P
PRZECZYTAJUmowa podpisana przez PLK SA z KZN Rail sp. z o.o. zakłada wymianę rozjazdów, fragmentów torów, elementów sieci elektroenergetycznej oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Wykonawcy zrealizują również
PRZECZYTAJodcinkach: Rudniki – Kłomnice, Gomunice – Gorzkowice, Widzów Teklinów – Radomsko. W sumie projekt zakłada m.in. wymianę torów o długości około 160 km, naprawę sieci trakcyjnej, urządzeń sterowania ruchem
PRZECZYTAJPlan robót zakłada wymianę torów na długości ponad 158 km, wymianę ok. 83 km sieci trakcyjnej, remont 51 obiektów inżynieryjnych (30 mostów, 5 wiaduktów, 15 przepustów, 1 mur oporowy). Zaplanowano również
PRZECZYTAJSzybką koleją przez północną część Mazur
11.04.2024
na odcinku Giżycko – Kętrzyn. Budowany jest peron na przystanku Niegocin-Wilkasy. Cały projekt zakłada modernizację ok. 100-kilometrowej trasy Ełk – Korsze. Dzięki inwestycji podróżni zyskają dostępniejszych
PRZECZYTAJ