• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-175-mln-zl-na-lepsze-podroze-w-aglomeracji-krakowskiej-3412

Ponad 175 mln zł na lepsze podróże w aglomeracji krakowskiej

26.06.2017

odcinek Kraków Główny - Mydlniki – Balice’’, ,,Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III”, ,,Budowa łącznicy kolejowej Kraków Zabłocie - Kraków Krzemionki”, ,,Zintegrowany [...] Krajowego Programu Kolejowego, które służą aglomeracji krakowskiej. To ,,Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze - Katowice – Kraków’’, ,,Budowa połączenia kolejowego MPL „Kraków - Balice” z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-katowic-do-krakowa-pociagi-przyspiesza-do-160-km-h-1457

Szybciej z Katowic do Krakowa. Pociągi przyśpieszą do 160 km/h.

15.12.2011

„Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" polega na kompleksowej przebudowie wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii E 30, na odcinku Sosnowiec Jęzor [...] prowadzonych w systemie „projektuj i buduj", planowane jest na czerwiec 2014 r. Linia kolejowa E 30 stanowi część III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego, który biegnie z Drezna przez Wrocław, Opole, Katowice [...] e południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych, wynikających z umów AGC i AGTC dla korytarzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-150-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-odcinku-czempin-poznan-1616

Prawie 150 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na odcinku Czempiń – Poznań

20.03.2012

instalacjami wewnętrznymi, przystosowanie pomieszczeń dla lokalnego centrum sterowania, CUiD Poznań Główny II, przewidzianych w budynku nastawni wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowa nowych strażnic przejazdowych [...] usunięcia kolizji w niezbędnym zakresie. Zakończenie prac zaplanowano pod koniec 2014 roku. Odcinek linii E59 Czempiń – Poznań (32,2 km linii nr 271) położony jest na obszarze Województwa Wielkopolskiego. Główne [...] instalacjami wewnętrznymi, przystosowanie pomieszczeń dla lokalnego centrum sterowania, CUiD Poznań Główny II, przewidzianych w budynku nastawni wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowa nowych strażnic przejazdowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

korzystne z punktu widzenia gospodarczego regionu. Koszt modernizacji linii kolejowej E30/C-E30,odcinek Kraków - Rzeszów etap III POIiŚ 7.1-30, wyniesie ok. 3,4 mld PLN, z czego kwota dofinansowania z funduszy [...] wiaduktu kolejowego znikną tworzące się korki. Szybciej z Krakowa do Rzeszowa Modernizacja linii kolejowej E30, łączącej Kraków z Rzeszowem przez Bochnię, Tarnów i Dębicę jest jedną z największych inwestycji [...] Krakowem a Rzeszowem wyniesie około godziny i 20 minut. Modernizowany odcinek jest częścią linii kolejowej E 30, która jest fragmentem międzynarodowego korytarza transportowego. Ma on swój początek Dreźnie, dalej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/12-milionow-euro-na-wiadukty-w-nowym-dworze-mazowieckim-87

12 milionów euro na wiadukty w Nowym Dworze Mazowieckim

19.05.2010

realizowany w ramach Projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 ,,Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II”. Konsorcjum, którego pozostałymi uczestnikami są firmy FEROCO S.A. i Przedsiębiorstwo [...] udziela: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl tel. +48 22 47 321 47 „Projekt ten, współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-targach-trako-gdansk-11-14-pazdziernika-2011-dzien-drugi-1469

PLK na Targach TRAKO Gdańsk, 11-14 października 2011 dzień drugi

12.10.2011

"Bezpieczny przejazd - Zatrzymaj się i żyj!". Jury - przedstawiciele II Forum Marketingowego, doceniło również PLK w kategorii III -innowacyjne działania promocyjne, projekt KolejTV - realizowane przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-projektow-pkp-plk-w-ii-konkursie-cef-unijne-wsparcie-ma-wyniesc-ponad-7-mld-zlotych-3007

10 projektów PKP PLK w II konkursie CEF. Unijne wsparcie ma wynieść ponad 7 mld złotych

16.02.2016

planowane dofinansowanie z CEF. 10. Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin – Katowice – Tychy – Czechowice Dziedzice – prace przygotowawcze [...] wszystkie złożone wnioski PLK. W ramach II tury konkursu CEF, Polskie Linie Kolejowe ubiegają się o dofinansowanie następujących projektów: 1. Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok. Wartość [...] linii kolejowej E 30 – odcinek Zabrze – Katowice – Kraków. Wartość projektu wynosi 538,7 mln EUR, w tym 410,1 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 3. Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mld-zl-na-1000-km-linii-inwestuja-plk-w-nowoczesne-technologie-ertms-etcs-3266

Ponad 1 mld zł na 1000 km linii inwestują PLK w nowoczesne technologie ERTMS/ETCS

30.12.2016

systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 na linii E20 Kunowice – Terespol (z wyłączeniem węzła warszawskiego) i poziomu 1 na linii C-E20 Łowicz – Łuków oraz poziomu 2 na linii E30 odcinek Podłęże – Rzeszów. Prace obejmą [...] poziom 2 na linii E20 Kunowice – Terespol (z wyłączeniem węzła warszawskiego) i systemu ERTMS/ETCS poziom 1 na linii C-E20 Łowicz – Łuków” oraz „Zabudowa systemu ERTMS/ETCS poziom 2 na linii E30 odcinek Podłęże [...] „Zabudowa ERTMS/ETCS na liniach sieci bazowej TEN-T”. Projekt będzie ubiegać się o dofinansowanie w III naborze CEF. PLK planują, że do końca 2023 r. w system zostanie wyposażonych do 2500 km linii kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/projekty-plk-za-164-mld-euro-pozytywnie-ocenione-przez-ke-3096

Projekty PLK za 1,64 mld euro pozytywnie ocenione przez KE

17.06.2016

planowane dofinansowanie z CEF. 10. Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E 30 i E 65) na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin – Katowice – Tychy – Czechowice Dziedzice – prace przygotowawcze [...] Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok. Wartość projektu wynosi 397,4 mln EUR, w tym 302,8 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 2. Modernizacja linii kolejowej E 30 – odcinek Zabrze [...] 7 mln EUR stanowi planowane dofinansowanie z CEF. 8. Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce - Terespol, etap III - LCS Terespol. Wartość projektu wynosi 131 mln EUR, w tym 109,5 mln EUR stanowi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/15-mld-zlotych-na-lepsze-podroze-koleja-na-podkarpaciu-3217

1,5 mld złotych na lepsze podróże koleją na Podkarpaciu

28.10.2016

IE Projekty na liście podstawowej KPK: 1. Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III - Faza II (POIiŚ) 2. Prace na liniach kolejowych nr 68, 565 na odcinku Lublin - Stalowa [...] przez Kolbuszową, etap II (środki krajowe) 10. Prace na linii kolejowej nr 71 Ocice - Rzeszów (środki krajowe) 11. Prace inwestycyjne na przejściu granicznym Medyka - Mościska II (środki krajowe) 12. Prace [...] Ważną inwestycją PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na Podkarpaciu jest modernizacji linii E30 na odcinku Kraków – Rzeszów. Na tej trasie pociągi mogą jechać 160 km/h, czas przejazdu już skrócił się o

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...33343536373839404142...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 371 do 380 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook