• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy I pod 3. Rezultatów: 1947, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-koninie-blizej-bezpiecznych-drog-nad-i-pod-torami-na-linii-poznan-warszawa-4503

W Koninie bliżej bezpiecznych dróg nad i pod torami na linii Poznań – Warszawa

08.01.2020

wysokości Do wybudowania przyczółków i nasypów wiaduktu wykorzystano już: 285 ton zbrojenia 8 774 m3 ziemi 3 544 m3 betonu Piesze przejście pod torami W Koninie gotowa jest zasadnicza konstrukcja przejścia p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-pasazerska-powraca-do-zaglebia-miedziowego-4424

Kolej pasażerska powraca do Zagłębia Miedziowego

25.10.2019

i został dopuszczony do ruchu. Do budowy obiektu wykorzystano m.in. 232 ton stali zbrojeniowej, 3.500 m3 betonu i 21,5 ton balustrad. Aktualnie trwają prace wykończeniowe w obrębie peronów oraz roboty [...] wyremontowane zostały tory, sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Przebudowa objęła 3 stacje i 6 przystanków. Po zakończeniu modernizacji pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 120 km/h

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-lublin-kluczowa-faza-przebudowy-peronow-3623

Stacja Lublin, kluczowa faza przebudowy peronów

14.02.2018

ograniczonej możliwości poruszania się. Skróci się czas podróży. Na stacji Lublin zdemontowano już peron 3. Prace wkraczają w kolejną fazę przebudowy peronu 2, przejścia podziemnego i urządzeń sterowania ruchem [...] Rozpocznie się również przebudowa i budowa nowej konstrukcji tunelu pod torami na odcinku od peronu 3 do peronu 1. Po zakończeniu prac, dostęp na perony ułatwią windy. Zmienia się trasa z Lublina do Warszawy [...] Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin” wynosi ponad 3,4 mld zł, a dofinansowanie z UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko to 2,9 mld

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-30-ma-odcinku-zabrze-krakow-intensywne-przygotowania-do-rozpoczecia-prac-1174

Modernizacja linii E 30, ma odcinku Zabrze - Kraków - intensywne przygotowania do rozpoczęcia prac

07.02.2011

133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg [...] Krzeszowice (kontrakt nr 2) oraz Krzeszowice – Kraków Mydlniki – Kraków Główny Towarowy (kontrakt nr 3). Umowy z nimi zostały podpisane nieco później – 21 grudnia 2010 roku. Jakby niezależnie do tego konsorcja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-844

Otwarcie ofert na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

11.08.2010

Podbeskidzie Sp. z.o.o, Skoczów oferta na kwotę 14 870 000,00 PLN netto; 18 141 400,00 PLN brutto 3. Oferta nr 3: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A., Wrocław oferta na kwotę 13 432 956 [...] znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko pod pozycją 7.1-24.3. Informacje dla mediów: Robert Kuczyński Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-e-30-zabrze-katowice-krakow-na-odcinku-sosnowiec-jezor-jaworzno-szczakowa-trzebinia-krakow-glowny-towarowy-1088

Kolejna umowa na modernizację E 30 Zabrze - Katowice - Kraków na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa - Trzebinia - Kraków Główny Towarowy

20.12.2010

133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg [...] zabudowa urządzeń samoczynnej komputerowej blokady liniowej; likwidację 23 przejazdów kolejowych i 3 przejść w poziomie szyn; modernizację dwóch oraz zmianę kategorii na wyższą sześciu przejazdów kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-siedlce-8211-terespol-107

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol

21.06.2006

linii obejmuje: 1. modernizację nawierzchni torowej, podtorza i odwodnienia 2. przebudowę peronów 3. przebudowę i remont obiektów inżynieryjnych 4. przebudowę lub likwidację niektórych przejazdów oraz [...] Modernizacja odcinka Siedlce-Łuków (Lot A) , 2. Modernizacja odcinka Łuków-Międzyrzec Podlaski (Lot B) , 3. Modernizacja odcinka Międzyrzec Podlaski-Biała Podlaska (Lot C) , 4. Modernizacja odcinka Biała Po [...] został wydłużony termin realizacji kontraktu o dodatkowe 6 miesięcy, wartość kontraktu 1 950 000,00 Euro 3. 2001/PL/16/P/PT/012-03 Nadzór inżynierski i zarządzanie projektem – kontrakt podpisano w sierpniu br

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/efekty-modernizacji-odcinka-lodz-kaliska-zdunska-wola-listopad-2019-4488

Efekty modernizacji odcinka Łódź Kaliska-Zduńska Wola – listopad 2019

pasażerowie korzystają z nowych peronów. W Zduńskiej Woli podróżni mają do dyspozycji przejście podziemne z 3 windami. Pociągi jeżdżą już po 2 zmodernizowanych torach pomiędzy Zduńską Wolą i Łaskiem. W listopadzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-lacznicy-do-lotniska-okecie-otwarcie-ofert-612

Budowa łącznicy do lotniska Okęcie - otwarcie ofert

21.08.2009

odc. Warszawa Zachodnia-Warszawa Okęcie i budowy łącznicy Warszawa Służewiec-lotnisko Okęcie. Faza 3: roboty budowlane na łącznicy, w ramach projektu Nr POIiŚ 7.1-18: Modernizacja linii kolejowej nr 8

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-slaskie-komunikat-na-godzine-600-1801

Koleje Śląskie - komunikat na godzinę 6.00

12.12.2012

kolejowy w Polsce. W nocy dla zapewnienia sprawności funkcjonowania sieci kolejowej pracowało ponad 3 600 osób, bez potrzeby użycia sprzętu odśnieżnego. W celu utrzymania przejezdności Centralnej Magistrali

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...33343536373839404142...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 371 do 380 z 1947.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook