Wyniki wyszukiwania
Głównym celem wdrożenia Systemu Wspomagania Dróżnika Przejazdowego (SWDP) jest poprawa bezpieczeństwa. Dzięki pełnej informacji o ruchu pociągów, przedstawionej na monitorze, dróżnik zna sytuację na l
PRZECZYTAJDodatkowy system monitoringu wizyjnego na zmodernizowanym odcinku Warszawa - Gdańsk to kolejna inicjatywa PLK, która ma zapewnić większe bezpieczeństwo podróżnym i zapobiegać aktom wandalizmu. Obecnie
PRZECZYTAJLinia kolejowa Wrocław – Jelenia Góra jest ważna w systemie połączeń lokalnych, wojewódzkich i krajowych. Realizacja inwestycji w tunelu k. Trzcińska zwiększy możliwości organizacji połączeń. Poszerze
PRZECZYTAJUrządzenia detekcji stanów awaryjnych taboru tzw. dSAT są umieszczone na torach i wykrywają uszkodzenia kół wagonów i lokomotyw. Nie wymagają zatrzymywania pociągów i w związku z tym nie powodują opóź
PRZECZYTAJSą już wszystkie windy na kładkach. Trzy dźwigi zostały zamontowane na wschodniej kładce od strony wiaduktu drogowego na ul. Mickiewicza. Kolejnych pięć na kładce zachodniej od strony ulic Kłopot i Fe
PRZECZYTAJNowe światło na kolei
10.07.2015
Idzie nowe, idą LEDy Technologia LED jest technologią preferowaną przy wszystkich projektach modernizacyjnych, które planujemy w tym roku. Oprawy tego typu mogą bezawaryjnie pracować nawet 12 lat - cz
PRZECZYTAJOd czerwca modernizowana jest linia Otwock - Lublin. W pierwszej fazie przebudowywany jest odcinek między Pilawą a Lublinem. Pociągi zostały zastąpione komunikacją autobusową a pociągi dalekobieżne Wa
PRZECZYTAJPonad stumetrowa przeprawa w Małkini nad torami linii Warszawa - Białystok zastąpi przejazd kolejowo-drogowy. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Wykonawca pracuje nocą, aby nie zakł
PRZECZYTAJNa szlaku z Warszawy Włochy do Grodziska Mazowieckiego zdemontowano już większość torów i sieci trakcyjnych. Wykonawca wykonuje już ostatnie prace rozbiórkowe na starych peronach. Powoli wyłaniają się
PRZECZYTAJ