• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr5. Rezultatów: 917, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

osłony – 153 ton Tarcza koła tnącego – 91,5 tony Erektor krzyżowy – 64,5 tony Przenośnik belkowy – 42,5 tony Podajnik – 41,5 tony Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 [...] która wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok. 4,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr 15 w kierunku Łodzi Żabieńca i Łodzi Kaliskiej. Mniejszy [...] 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8,76 m – średnice dwóch tarcz maszyn TBM 1560 ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-elektrowni-jadrowej-nowe-mozliwosci-podrozy-pociagiem-na-pomorzu-i-sprawny-przewoz-towarow-8066

Koleją do elektrowni jądrowej: nowe możliwości podróży pociągiem na Pomorzu i sprawny przewóz towarów

10.03.2023

jądrową do połączenia z linią nr 229 w obszarze stacji Steknica oraz budowę łącznicy do linii nr 229 w kierunku Łeby. Wariant opcjonalny zakłada modernizację linii kolejowej nr 230 na odcinku Wejherowo – [...] Wariant podstawowy obejmuje modernizację linii kolejowej nr 230 na odcinku Wejherowo – Choczewo wraz z budową nowych odcinków, modernizację linii nr 229 na odcinku Lębork – Łeba, budowę nowego fragmentu linii [...] – Garczegorze, linii nr 229 na odcinku Lębork – Garczegorze, budowę nowej linii z Choczewa do elektrowni jądrowej Lubiatowo – Kopalino oraz łącznicy do linii nr 230 w kierunku Lęborka. Realizacja inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-wygodniej-skorzystaja-ze-stacji-gdansk-glowny-3688

Podróżni wygodniej skorzystają ze stacji Gdańsk Główny

05.04.2018

z asysty na peronie nr 1 i w budynku dworca. Do dyspozycji jest numer telefonu kontaktowego 534 603 101. Wykonane prace Zakończył się pierwszy etap intensywnych prac na peronie nr 2 oraz w tunelu, łączącym [...] tynk w tunelu. Przygotował również warunki dla budowy nowych schodów na peron nr 2. Zdemontowany został peron dalekobieżny nr 2 wraz z wiatami, nawierzchnią i instalacją. Usunięto także ok. 500 m toru. W [...] wykonawca rozpocznie przebudowę peronu nr 1. Zamknięcie tunelu przydworcowego Od 9 kwietnia do końca czerwca wykonawca zamknie tunel prowadzący z budynku dworca na peron nr 1. Rozpoczną się zaawansowane prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komfortowo-w-karkonosze-2796

Komfortowo w Karkonosze

14.05.2015

pociągów ze stolicy Dolnego Śląska do Jeleniej Góry z ponad 3,5 h do nieco ponad 2 h. Projekt „Modernizacja regionalnej linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra – Szklarska Poręba Górna – modernizacja peronów [...] ten jest kontynuacją zakończonej w 2013 r. inwestycji pn. „Modernizacja regionalnej linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra – Szklarska Poręba Górna” o wartości 34 mln zł, z czego ponad 21 mln zł pochodziło [...] wykorzystanie połączeń kolejowych do Szklarskiej Poręby możliwe jest również dzięki modernizacji linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra. W ostatnich latach PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Głównym efektem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/180-mln-zl-na-sprawniejszy-przewoz-towarow-na-slasku-i-opolszczyznie-3516

180 mln zł na sprawniejszy przewóz towarów na Śląsku i Opolszczyźnie

23.10.2017

bezpieczny przewóz ładunków to główne efekty ujęte w podpisanej dziś umowie „Prace na liniach kolejowych nr 153, 199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki – Stare Koźle". - Ważnym [...] Kanałem Gliwickim (o długości 67 m) i Kanałem Kędzierzyńskim (o długości 41 m). Prace obejmą łącznie 5 mostów i 18 wiaduktów oraz 28 przepustów. PLK oraz wyremontują także 10 nastawni kolejowych. - Realizacja [...] względem innych środków transportu. Wartość podpisanej 23 października umowy „Prace na liniach kolejowych nr 153, 199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ – Rudziniec Gliwicki – Stare Koźle" to 181 775

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-estakada-zmienia-sie-dla-kolei-i-miasta-3415

Gorzów Wielkopolski - estakada zmienia się dla kolei i miasta

30.06.2017

Gorzów Wielkopolski Wschodni. Zmieni się także stacja Gorzów Wielkopolski. Zmodernizowany zostanie peron nr 2. Wiata została już zdemontowana, usuwane są wyeksploatowane elementy. Budowany jest szyb dla windy [...] opiekunowie z dziećmi, czy osoby z rowerem. Bezpieczeństwo podróżnych zapewni system monitoringu. Peron nr 2 będzie służyć obsłudze podróżnych pociągów jadących w kierunku Krzyża /i dalej w kierunku Piły lub [...] przy odbudowie konstrukcji. Remont objął 6 z 50 nisz. W harmonogramie prac zaplanowano modernizację: 5 wiaduktów, 2 przejazdów, przejścia podziemnego. Później będzie ułożenie nowych torów. Na peronach z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-modernizacji-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1282

Znamy wykonawcę modernizacji odcinka Łódź Widzew - Łódź Fabryczna

09.05.2011

peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca autobusowego. LOT [...] i obiekty inżynierskie na linii objazdowej Łódź Widzew – Łódź Chojny – Łódź Kaliska Towarowa (linie nr 540 i 25). Okres realizacji zamówienia wynosi 42 miesiące od dnia podpisania umowy. Etap II modernizacji [...] pozostałe roboty : Lokalne Centrum Sterowania w Skierniewicach oraz wiadukt drogowy w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rogów. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-urzadzenia-na-trasie-mielec-debica-zwieksza-komfort-obslugi-podroznych-9227

Dodatkowe urządzenia na trasie Mielec - Dębica zwiększą komfort obsługi podróżnych

05.01.2024

instalację systemu informacji pasażerskiej oraz monitoringu na l. nr 25 na odcinku Mielec - Dębica, zgodnie z podpisaną umową za nieco ponad 5 mln zł - zrealizuje Firma SAT – SYSTEM Spółka z o. o. Przedsięwzięcie [...] Kolejne zadanie inwestycyjne PLK SA na reaktywowanej linii nr 25 Mielec – Dębica, zwiększy poziom obsługi i bezpieczeństwa pasażerów. Jeszcze w tym roku, na stacjach i przystankach zamontowane będą nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-miliarda-zlotych-na-kolejowa-trase-oswiecim-zebrzydowice-3434

Pół miliarda złotych na kolejową trasę Oświęcim - Zebrzydowice

27.07.2017

„Prace na linii kolejowej nr 93 Trzebinia – Zebrzydowice” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.1-12 ). Wartość całego projektu ponad 550 mln zł. Linia nr 93 Trzebinia – Zebrzydowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-zapewnia-lepsze-podroze-w-trzemesznie-jest-umowa-na-realizacje-prac-9134

PLK S.A. zapewnią lepsze podróże w Trzemesznie – jest umowa na realizację prac

19.12.2023

perony będą mieć 200 m długości – nawet dwukrotnie więcej niż obecnie (aktualnie peron nr 1 ma 120 m, peron nr 2 ma 100 m). Rozbudowa platform ułatwi podróżnym korzystanie z kolei. Możliwe będzie uruchamianie [...] projektu i realizację prac budowlanych na stacji Trzemeszno (linia kolejowa Poznań Wschód – Skandawa, nr 353) pozwoli na zapewnienie lepszej obsługi pasażerów – przy rozbudowanych peronach możliwe będą z [...] przepustowości linii kolejowych – etap I” z Krajowego Programu Odbudowy i Zwiększenia Odporności ok. 18,5 mln zł (netto). Inwestycję zrealizuje Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Sp. z o.o. Rozpoczęcie robót

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...31323334353637383940...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 351 do 360 z 917.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook