• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jelenia-gora-przebudowa-stacji-spelni-oczekiwania-podroznych-2819

Jelenia Góra. Przebudowa stacji spełni oczekiwania podróżnych

17.06.2015

wykonawca do końca roku przebuduje na stacji trzy perony. Obiekty będą wyższe i znacznie ułatwią podróżnym wsiadanie do pociągów. Na każdym peronie będzie nowa nawierzchnia, zostaną odnowione wiaty, zamontowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-centrum-krakowa-na-lotnisko-w-balicach-w-20-minut-2820

Z centrum Krakowa na lotnisko w Balicach w 20 minut

18.06.2015

sprawą m.in. przebudowy przystanków osobowych Kraków Zabłocie i Krzemionki wzrośnie komfort obsługi podróżnych. Projekt "Budowa połączenia kolejowego MPL "Kraków - Balice" z Krakowem, odcinek Kraków Główny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zielona-gora-stacja-wygodniejsza-dla-pasazerow-2813

Zielona Góra – stacja wygodniejsza dla pasażerów

12.06.2015

Na stacji Zielona Góra przebudowane zostaną perony. Podróżni zyskają lepsze warunki obsługi. Będą nowe wiaty poprawi się oznakowanie i system informacji o pociągach. Istotną zmianą będzie wydłużenie p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przywrocony-ruch-po-wypadku-na-przejezdzie-kolo-piotrkowa-2825

Przywrócony ruch po wypadku na przejeździe koło Piotrkowa

27.06.2015

medyczne opatrzyły je na miejscu. Zorganizowano już autobusową komunikację zastępczą, która zabierze podróżnych do Katowic i Częstochowy skąd udadzą się w dalszą podróż. Kierowcy ciężarówki nie odnaleziono na [...] trasie jest wstrzymany. Zorganizowano już komunikację zastępczą dla pasażerów. Obsługa WARS wydaje podróżnym posiłki i napoje, przewoźnik PKP IC zdecydował, że pasażerowie będą mogli zwracać bilety. Teren

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-pociagiem-z-rybnika-do-chalupek-1-2829

W 40 minut pociągiem z Rybnika do Chałupek

01.07.2015

zegary. Ponadto na stacjach zostanie zainstalowany monitoring, co zwiększy bezpieczeństwo obsługi podróżnych. W ramach inwestycji na 24 przejazdach kolejowo – drogowych oprócz remontu nawierzchni, zamontowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-do-upalow-2832

PLK przygotowana do upałów

05.07.2015

dworcach pomocą podróżnym służą pracownicy centrów obsługi klienta PKP Intercity oraz pracownicy biur dworca. Pracownicy dworców będą niezwłocznie reagować w sytuacjach, gdy któryś z podróżnych źle się poczuje [...] dworcach, pasażerowie otrzymają napoje i poczęstunki. W razie awarii klimatyzacji w którymś z wagonów, podróżnym, w miarę możliwości, zostaną zaoferowane miejsca w klimatyzowanych częściach pociągu. Gdyby takich [...] całą dobę w Grupie PKP działa Centrum Wsparcia Klienta – jednostka dedykowana organizowaniu pomocy podróżnym w razie utrudnień w ruchu pociągów. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bez-objazdow-z-katowic-do-zebrzydowic-2834

Bez objazdów z Katowic do Zebrzydowic

09.07.2015

Kolei. Dodatkowi funkcjonariusze patrolują dworce oraz szlaki kolejowe, dbając o bezpieczeństwo podróżnych. W związku z kolejnymi ostrzeżeniami IMGW w całej Polsce w pogotowiu pozostaje 75 pociągów sieciowych [...] czekał pociąg Pendolino, który zabrał ich w dalszą podróż z dodatkowym przystankiem w Zawierciu. Podróżnymi od początku opiekowała się drużyna konduktorska. Zespoły techniczne PKP Polskich Linii Kolejowych [...] na dworcach i w pociągach. Specjalne komunikaty są wygłaszane na dworcach i przystankach. Dla podróżnych, których pociągi mają opóźnienie powyżej 30 minut przygotowano poczęstunki. Od rana zarządca i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-standard-obslugi-podroznych-na-ponad-2-tysiacach-stacji-kolejowych-2847

Rośnie standard obsługi podróżnych na ponad 2 tysiącach stacji kolejowych

30.07.2015

objęte „Akcją Wakacje”. W wytypowanych miejscowościach, w których w okresie wakacyjnym rośnie liczba podróżnych, zwiększono ilość i częstotliwość kontroli czystości. Dzieje się tak między innymi na stacjach [...] Remonty stacji i przystanków, ich właściwe oznakowanie, czy utrzymanie w czystości pozwala oferować podróżnym kompleksową usługę na coraz wyższym poziomie. To podróż pociągiem w odpowiednich warunkach od momentu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wrocily-pociagi-na-trase-szczecin-swinoujscie-2849

Wróciły pociągi na trasę Szczecin – Świnoujście

05.08.2015

Szczecina do Warnowa pociągi, a z Warnowa do Świnoujścia autobusy. Wprowadzono dodatkowe komunikaty dla podróżnych na stacjach i przystankach. O zmianach w komunikacji informują pasażerów drużyny konduktorskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-kluczborka-do-ostrzeszowa-2852

Szybciej z Kluczborka do Ostrzeszowa

06.08.2015

Dzięki inwestycji Polskich Linii Kolejowych za 260 mln zł pociągi pasażerskie będą mogły rozpędzić się do 120 km/h, a towarowe do 80 km/h. Pasażerowie pociągów dalekobieżnych pojadą pomiędzy Kluczbork

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...30313233343536373839...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 341 do 350 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook