Wyniki wyszukiwania
Inwestycja zapewni ponad dwukrotnie szybszy przejazd pociągów – składów pasażerskich do 120 km/h i towarowych do 100 km/h. Będą lepsze możliwości dla połączeń pasażerskich i sprawniejszy przewóz towarów. Dla [...] Roboty zostaną zakończone w IV kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. Jeszcze w tym roku ruszy przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Stefana Batorego w Zielonej [...] możliwościach poruszania się. Nowe rozjazdy – lepszy przewóz towarów Prace obejmują wymianę około 38 km toru. Przebudowana zostanie sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Wymiana 28
PRZECZYTAJBędzie szybciej na Węglówce
01.09.2017
y jest tor nr 1 na odcinku Bytom Północ – Radzionków (dł. ok. 4 km) i toru nr 2 na odcinku Chorzew Siemkowice - Chociw Łaski (ok. 21 km). Roboty, które rozpoczęto w czerwcu, potrwają do końca 20218 r. [...] umowy wynosi 23,4 mln zł netto. Nie tylko Kłobuck - Miedźno Zadanie „Wykonanie rewitalizacji toru nr 2 linii kolejowej nr 131 na szlaku Kłobuck – Miedźno” prowadzone jest w ramach projektu ”Prace na linii [...] żelbetową. Obiekt stanowił tzw. wąskie gardło dla ruchu kolejowego – z ograniczeniami prędkości do 20 km/h. Roboty rozpoczęto w czerwcu br. Umowa ma zostać zrealizowana do końca 2018 r. Jej wartość to 8,6
PRZECZYTAJETCS - 200 km/h na CMK
03.10.2011
np. Pendolino do 220 km/h. Wprowadzenie na całej linii CMK prędkości 200/220 km/h przewiduje się w 2015 roku. Czas przejazdu na trasie Warszawa Kraków i Katowice skróci się do około 2 godzin. W przejeździe [...] 200 km/h zostanie wprowadzona do rozkładu jazdy 2012/13 na odcinku linii CMK, Olszamowice – Zawiercie (35% długości). Pociągi wyposażone w system ETCS będą mogły poruszać się tam z prędkością 200 km/h. [...] nadzorem w obszarze niewyposażonym i wjazd w obszar wyposażony w ETCS. Podczas jazdy z zezwoleniem na 200 km/h, kolejno badana będzie reakcja systemu na przekroczenie dozwolonej prędkości oraz reakcja systemu
PRZECZYTAJantykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60 km/h. Obecnie prowadzone prace [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pozwoli na podwyższenie prędkości pociągów towarowych do 100 – 120 km/h. Modernizacja tej linii umożliwi zwiększenie liczby pociągów towarowych omijających kolejowy węzeł
PRZECZYTAJ2 lipca 2009 r. w siedzibie Oddziału Regionalnego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Szczecinie została podpisana umowa „Modernizacja nawierzchni linii kolejowej Nr 202 Gdańsk – Stargard Szczeciński na [...] na odcinku Białogard – Cieszyno Łobeskie w km 276,357 - 289,100”. W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali: Józef Matuszczak - Naczelny Dyrektor PKP PLK S.A. Oddziału Regionalnego w Szczecinie [...] ego: - 90 % Fundusz Kolejowy - 10 % środki własne PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Na długości 12,8 km zostanie wykonana kompleksowa wymiana nawierzchni wraz ze wzmocnieniem skarp i nasypów, odnowione zostaną
PRZECZYTAJłącznie 10 peronów, w tym: peron nr 1 i 2 na stacji Gąsocin, peron nr 1 i 2 na przystanku osobowym Kałęczyn, peron nr 1 i 2 na posterunku odgałęźnym Świercze, peron nr 1 i 2 na przystanku osobowym Ciechanów [...] 576 304 995,41 PLN brutto. Prace, których celem było uzyskanie docelowych prędkości pociągów 160/200 km/h, poprawienie bezpieczeństwa, podniesienie komfortu podróżowania pasażerów, skrócenie czasu przejazdu [...] Sp. z o.o. W ramach umowy zrealizowano m.in.: -zmodernizowano i przekazano do eksploatacji ponad 62 km torów wraz z nowo wybudowaną siecią trakcyjną, zabudową urządzeń sterowania ruchem kolejowym i odwodnieniem
PRZECZYTAJ, w tym na modernizowanym 70 km- odcinku Czempiń – granica woj. dolnośląskiego o około 20 minut. Pociągi pasażerskie pojada z prędkością̨ do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Modernizacja na odcinku Czempiń [...] będzie wybudowany 50 m odcinek. Zarówno wyjście z tunelu na ul. Towarową jak i wyjścia na perony nr 1 i 2. będą miały windę. Dźwigi ułatwią komunikację osobom o ograniczonej mobilności. Zwiększony zakres prac [...] m tunelem dla pieszych ułożone będą tory. Zakończy się także, prowadzona obecnie, budowa peronu nr 2. Finał prac zaplanowano na 3 kwartał br. Przedłużenie przejścia, udogodnienie dla mieszkańców, łączyło
PRZECZYTAJczwarty kwartał 2019 r. Inwestycja w liczbach: 2 nowe przystanki: Słupsk Północny, Ustka Uroczysko; 4 nowe mijanki: Kawcze, Kępice, Słonowice, Charnowo Słupskie; 2 przebudowane stacje: Miastko i Ustka; 12 [...] rowerzyści będą mogli skorzystać z nowego przejścia pod torami. Efekty inwestycji z RPO Przebudowa 70 km linii z Miastka do Słupska i Ustki to ważna inwestycja w regionie. Po zakończeniu poprawi się komfort [...] bardziej komfortowe możliwości podróżowania. Pociągi będą mogły jechać z maksymalną prędkością do 100 km/h, co sprawi, że czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem skróci się o około 12 minut. Sprawny
PRZECZYTAJKolej otwiera Mazury
28.08.2017
w relacji Szczytno – Ełk o ok. 1h 22 min. (z 2h 54 min. do ok. 1h 32 min.) oraz w relacji Olsztyn – Szczytno – Ełk o ok. 1h 22 min. (z 3h 33 min do ok. 2h 11 min.). To zakładany efekt prac, które zwiększą [...] możliwości dobrych podróży. Na 112 km odcinku zostaną wymienione tory oraz wyremontowane mosty i przepusty. Zwiększona zostanie prędkość pociągów pasażerskich do 120 km/h. Zyskają również przewozy towarowe [...] przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekroczyła 13 mld zł. Dziś podpisane umowy obejmują prawie 200 km linii, a ich efektem będą nie tylko krótsze podróże, ale także 34 zmodernizowane stacje i przystanki
PRZECZYTAJ120 km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych, co będzie miało realne przełożenie na czas podróży i transportu towarów. Dziś w wielu miejscach pociągi muszą zwalniać do 50 km/h, [...] 10-kilometrowym odcinku pomiędzy Gorzkowicami a Gomunicami po oddaniu do użytku zrewitalizowanego toru nr 2 wykonawca przystąpił do prac w torze nr 1. Pasażerowie mogą także korzystać z wyremontowanych peronów [...] dlatego też na pokonanie całego 125-km odcinka składy regionalne potrzebują około dwóch i pół godziny, a składy TLK około dwóch godzin. Po zakończeniu wszystkich prac przejazd z Koluszek do Częstochowy
PRZECZYTAJ