• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4343, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-modernizacji-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1282

Znamy wykonawcę modernizacji odcinka Łódź Widzew - Łódź Fabryczna

09.05.2011

kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 160 km/h na pozostałym [...] Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. www.pois.gov.pl Projekt ubiega się o finansowanie z Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wypadek-w-leborku-zastepczy-rozklad-jazdy-1272

Wypadek w Lęborku - zastępczy rozkład jazdy

29.04.2011

dodatkowe pociągi łącznikowe na trasie Gdynia Główna – Bydgoszcz Główna i Bydgoszcz Główna – Gdynia Główna. Podróż może potrwać dłużej: dla pociągów SKM o ok. 15 minut, dla dalekobieżnych pociągów PKP Intercity [...] Na czas przerwy w ruchu pociągów, która potrwa około tygodnia, wprowadzono zastępczy rozkład jazdy: 1) Pociągi trójmiejskiej SKM będą dojeżdżały: od strony Gdyni do stacji Godętowo, od strony Słupska do [...] Lębork – Godętowo SKM uruchomiła zastępczą komunikację autobusową; 2) Pociągi PKP Intercity pojadą wg następującego planu: a) 12 pociągów TLK będzie dojeżdżało od strony Gdyni do stacji Bożepole Wielkie, od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zawarto-umowe-na-promocje-modernizacji-linii-kolejowej-krakow-rzeszow-1271

Zawarto umowę na promocję modernizacji linii kolejowej Kraków - Rzeszów

29.04.2011

wynikających z realizacji projektu; informowanie o planowanej organizacji robót, prowadzeniu ruchu pociągów podczas robót, o utrudnieniach dla pasażerów, wynikających z prowadzonych robót budowlanych (w przypadku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-nieograniczony-na-prace-modernizacyjne-na-linii-kolejowej-nr-1-zawiercie-katowice-1593

Przetarg nieograniczony na prace modernizacyjne na linii kolejowej nr 1 Zawiercie - Katowice

27.02.2012

Dąbrowa Górnicza z prędkością 100 km/h). Znacząco poprawi się również bezpieczeństwo prowadzenia ruchu pociągów oraz warunki pracy dyżurnych ruchu na skutek przeniesienia obsługi do nowej nastawni dysponującej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-poprawa-na-linii-kolejowej-krakow-mydlniki-podleze-1591

Będzie poprawa na linii kolejowej Kraków Mydlniki - Podłęże

23.02.2012

linią nr 91 Krakow - Medyka, umożliwiając jazdy pociągów tranzytowych z ominięciem stacji Kraków Prokocim. Linia jest niezbędna dla prowadzenia ruchu pociągów z kierunku Jaworzna Szczakowej po linii E30 do [...] nasypu podczas powodzi w 2010 r. Naprawa zlikwiduje zagrożenie dla ruchu kolejowego i umożliwi jazdę pociągów z prędkością rozkładową. Linia nr 95 Kraków Mydlniki - Podłęże jest linią znaczenia państwowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-stadion-koniec-prac-1556

Warszawa Stadion - koniec prac

19.01.2012

możliwości poruszania się – zamontowano windy i schody ruchome. Pasażerowie o odjazdach i przyjazdach pociągów będę mogli się dowiedzieć z kilku wyświetlaczy elektronicznych, na których są opisy w języku polskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-radom-warszawa-krotsza-o-godzine-1488

Podróż Radom - Warszawa krótsza o godzinę

28.10.2011

Efekty inwestycji: - ruch pociągów na około 89% długości trasy ma odbywać się prędkością 160km/h - budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wp [...] wprowadzenia lepszego rozkładu jazdy (większa częstotliwość pociągów, większa przepustowość) - skrócenie czasu przejazdu między Radomiem a Warszawą o około 60 minut 17 października Centrum Unijnych Projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/fotorelacja-etcs-200-km-h-na-cmk-1464

Fotorelacja ETCS - 200 km/h na CMK

07.10.2011

Pociąg PKP Intercity z lokomotywą „Husarz" z wykorzystaniem wdrażanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. systemu ETCS poziomu 1 osiągnął max prędkość 200 km/h. Próby realizowano na odcinku Centralnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-przygotowan-1460

Koleje dużych prędkości - zakończył się pierwszy etap przygotowań

04.10.2011

2011 r. podczas testów na Centralnej Magistrali Kolejowej łączącej Warszawę z Katowicami i Krakowem, pociąg PKP Intercity prowadzony przez lokomotywę Husarz osiągnął prędkość 204 km/h. Było to możliwe dzięki [...] miesięcy od dnia zawarcia umowy. Prace budowlane mogłyby rozpocząć się nawet w 2014 r., zaś pierwsze pociągi rozpoczęłyby jazdę w 2020 r. „W rozkładzie jazdy 2011/2012 po raz pierwszy od kilkudziesięciu ostatnich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/etcs-200-km-h-na-cmk-1456

ETCS - 200 km/h na CMK

03.10.2011

wprowadzona do rozkładu jazdy 2012/13 na odcinku linii CMK, Olszamowice – Zawiercie (35% długości). Pociągi wyposażone w system ETCS będą mogły poruszać się tam z prędkością 200 km/h. Składy zespolone np. [...] przejazdu na trasie Warszawa Kraków i Katowice skróci się do około 2 godzin. W przejeździe specjalnego pociągu 1 października 2011 r. uczestniczyli przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, spółek Grupy PKP

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...29303132333435363738...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 331 do 340 z 4343.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook