Wyniki wyszukiwania
aglomeracją staropolską liczącą ponad 0,5 mln mieszkańców. Jest to linia o znaczeniu państwowym, w pełni zelektryfikowana, dostosowana do prędkości 100-120 km/h. Jednak z powodu pogarszającego się stanu [...] ograniczenia prędkości. Linia obsługuje ruch pasażersko-towarowy. Średnia prędkość handlowa wynosi ok. 60km/h. Pogarszający się stan techniczny i równoczesne ograniczenie robót związanych z utrzymaniem obecnego
PRZECZYTAJwiaduktach do 120 km/h oraz ich nośność do 22,5 ton na oś. Obiekty ułatwiają także komunikację drogową, gdyż zostały poszerzone. W Radymnie, prawie dwukrotnie szerszy wiadukt (z 5,8 m na 11,05 m), pozwolił
PRZECZYTAJKroc, dyrektor projektu z PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. 16 masztów telekomunikacyjnych i prawie 1,5 tys. urządzeń przytorowych W ramach inwestycji wzdłuż linii kolejowej E30 na odcinku Legnica – Wrocław [...] podnoszenia prędkości na sieci kolejowej, bowiem maszynista, który prowadzi pociąg z prędkością 160 km/h ma ograniczoną możliwość bezbłędnego dostrzeżenia wszystkich sygnałów i ostrzeżeń znajdujących się przy
PRZECZYTAJpoziom 1 dla linii kolejowej nr 226 Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny w ramach projektu POIiŚ nr 5.1-8 pn.: „Projekt poprawy dostępu kolejowego do portu Gdańsk (most + dwutorowa linia kolejowa)” - faza [...] została przygotowana do lepszych przewozów w poprzednich latach. Pociągi jeżdżą szybciej, do 100 km/h. Poprawa przepustowości umożliwiła przejazd większej liczby pociągów z cięższymi ładunkami, nawet do
PRZECZYTAJskłady z węglem, kontenerami oraz kruszywem. Na linii Łódź Kaliska Towarowa – Retkinia PLK wymieniły 5,5 tys. podkładów oraz 6,6 km szyn. Prace sfinansowano ze środków własnych spółki. Lepszy dowóz towarów [...] Nowa infrastruktura umożliwi pociągom pasażerskim jazdę z prędkością 100 km/h. Obecnie maksymalna prędkość wynosi 60 km/h. Dodatkowo PLK wyremontują peron na stacji Słotwiny. Podróżni będą korzystać z
PRZECZYTAJDzięki pracom między Lubartowem a Parczewem pociągi pasażerskie przyspieszą do 120 km/h, a pociągi towarowe do 80 km/h. Skróci się czas przejazdu pociągów. Wyższy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym [...] Berejowie 8 – zmodernizowanych stacji i przystanków 13 – zmodernizowanych przejazdów kolejowo-drogowych 26,5 km – wymienionych torów 8 – wyremontowanych mostów
PRZECZYTAJna całym odcinku Łódź Kaliska – Zgierz przyspieszą ze 100 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h. Inwestycja obejmuje m.in. 5 peronów, 25 km torów, 48 rozjazdów, 3 mosty, 3 wiadukty. Zadanie [...] część peronu nr 2. Wzrost poziomu bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego przyniesie modernizacja 5 przejazdów kolejowo-drogowych. Będą doposażone w automatyczną sygnalizację świetlno-dźwiękową oraz lepsze
PRZECZYTAJ15 km torów i 47 rozjazdów oraz sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Do obsługi stacji będą wykorzystane nowe komputerowe urządzenia sterowania ruchem. Na stacji [...] trakcyjna. Już rozpoczęły się roboty na peronie nr 3. Kontynuowane są prace przy przebudowie peronów nr 4 i 5, układzie torowym oraz sieci trakcyjnej. Na wiaduktach wschodnim i zachodnim nad aleją ks. bp Władysława [...] Postępuje remont przejścia podziemnego do budynku dworcowego oraz budowa nowych przejść: pod peronami 4 i 5 oraz łącznika z placu przed dworcem kolejowym w kierunku dworca autobusowego. Lepsze podróże w aglomeracji
PRZECZYTAJpociągi pasażerskie na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz przyspieszą ze 100 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h. Zadanie pn. „Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych na liniach kolejowych [...] Wzrost poziomu bezpieczeństwa na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz będzie uzyskany dzięki modernizacji 5 przejazdów kolejowo-drogowych oraz wiaduktów kolejowych w Zgierzu. Między Łodzią Kaliską a Zgierzem [...] Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych. Prace na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz obejmują: 5 peronów 25 km torów 48 rozjazdów 3 mosty 3 wiadukty. Dla lepszych podróży z Łodzi do Kutna W ramach
PRZECZYTAJdostosowanie torów, do poruszania się po nich dłuższych i cięższych składów z prędkością do 120 km/h i pozwoli w pełni wykorzystać potencjał portów w Szczecinie i Świnoujściu. Obecnie trwa opracowywanie [...] Inwestycja „Poprawa dostępu kolejowego do portów morskich w Szczecinie i Świnoujściu” warta około 1,5 miliarda złotych dofinansowana jest z unijnego instrumentu finansowego CEF – „Łącząc Europę”. Wartość
PRZECZYTAJ