Wyniki wyszukiwania
Poznań – Piła Planowana inwestycja zakłada budowę drugiego toru wraz z nową siecią trakcyjną na ponad 2km odcinku między posterunkiem odgałęźnym Oborniki Wielkopolskie Most, a stacją Oborniki Wielkopolskie
PRZECZYTAJantykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60 km/h. Jest to jedna z najważniejszych [...] roku, kolejny w 2016 r. Koszt inwestycji: 17 mln zł (I etap) 2. Most na rzece Liwiec – Rail Baltica Jeden z 9 modernizowanych mostów na 66 km projektu Rail Baltica powstał po rozebraniu jesienią 2014 r [...] przeprawy. Obiekt zapewni przejazd pociągów po dwóch torach, ponad dwukrotnie szybciej - nie 50 km/h, lecz 120 km/h. Inwestor zwiększy również nośność obiektu, czyli składy będą mogły wozić cięższe ładunki
PRZECZYTAJlipcem 2018 r. dwutorowe zamknięcie będzie na 60 km odcinku Podstolice – Konin. Następnie, od lipca 2018 do czerwca 2019 r., najcięższe prace obejmą 40 km odcinek Konin – Barłogi. Na pozostałych odcinkach [...] sprawnej komunikacji autobusowej (dzięki możliwości wykorzystania drogi krajowej nr 92 oraz autostrady A2). Szczegółowa i precyzyjna organizacja rozkładu jazdy pociągów i autobusów zapewni czas przejazdu podobny [...] Warszawą. Po modernizacji w 2020 roku Na trasie Warszawa – Poznań pociągi jadąc z prędkością do 160 km/h, skrócą czas przejazdu. Będą nowoczesne perony dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych, nowe wiadukty
PRZECZYTAJSadowne - Czyżew zmodernizowanych będzie 35 km linii kolejowej, zostaną przebudowane 3 mosty, 11 przepustów pod torami, wiadukt kolejowy w Małkini, 12 peronów, 2 stacje kolejowe i 11 przejazdów. Wybudowany [...] Czyżew - Białystok Między Czyżewem a Białymstokiem zmodernizowanych zostanie ponad 71 km linii kolejowej oraz 2 wiadukty kolejowe, zostaną wybudowane 3 skrzyżowania dwupoziomowe (wiadukty drogowe i kolejowe) [...] dotacje o łącznej wysokości ponad 13. mld złotych. Dzięki temu zmodernizowanych zostanie prawie 1100 km linii kolejowych w 10 województwach, co wpłynie na poprawę ruchu aglomeracyjnego, międzyaglomeracyjnego
PRZECZYTAJie i wykonanie przebudowy stacji Łódź Widzew i części szlaku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew od km2,250 do km 7,200 wraz z urządzeniami sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacji dla całego odcinka Łódź [...] dofinansowaniu w ramach POIiŚ na poziomie ponad 1,2 mld złotych. Okres realizacji projektu przewidywany jest na lata 2011-2014. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-24.2 (Lot B) podzielona została na dwa zadania: • [...] Węglową („Lot B2”) Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską i znajduje się na liście projektów podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja
PRZECZYTAJZamontowano tu 4 najnowocześniejsze rozjazdy w Polsce, o promieniu skrętu 2,5 km. Remont układu torów pozwoli na jazdę z prędkością 160 km/h oraz umożliwi zatrzymywanie się pociągów dalekobieżnych przy nowym
PRZECZYTAJe komfortu podróży. Zmodernizowano 62,8 km linii dwutorowej. Pociągi na odcinku Skierniewice-Koluszki-Łódź Widzew mogą poruszać się teraz z prędkością do 140 km/h. W ramach projektu wybudowano nowoczesne [...] prowadzenie ruchu pociągów. Oddamy do użytku m.in. 4 przebudowane mosty i 6 wiaduktów, 2 tunele dla pieszych, 2 kładki dla pieszych, 37 przejazdów kolejowo-drogowych i 30 peronów. Na modernizację odcinka
PRZECZYTAJtor nr 2, na którym wykonane będą prace, umożliwia jazdę z prędkością od 40 do 100 km/h. Po remoncie maksymalna prędkość pociągów wzrośnie do tej, która obowiązuje na sąsiednim torze tzn. do 120 km/h. Oprócz
PRZECZYTAJ535 mln złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. W ramach inwestycji odnowionych zostanie: 158,5 km torów, 83 km sieci trakcyjnej, 30 mostów, 15 [...] W efekcie prowadzonych działań przywrócona zostanie prędkość rozkładowa do 120 km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych, co będzie miało realne przełożenie na czas podróży oraz [...] oraz transportu towarów. Dziś w wielu miejscach pociągi muszą zwalniać do 50 km/h, dlatego też na pokonanie całego 125 km odcinka, składy regionalne potrzebują około dwóch i pół godziny, a składy TLK około
PRZECZYTAJpociągów z prędkością 160km/h. Stacyjne i liniowe urządzenia srk muszą umożliwiać zabudowę w przyszłości systemu ERTMS poziom 2 dla umożliwienia jazdy pociągów z prędkościami powyżej 160km/h. Organizacja robót [...] Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami rozwiązań dla prędkości V=200 km/h w części dotyczącej układu geometrycznego torów, przystosowania obiektów [...] Zakres modernizacji odcinka w ramach I fazy obejmuje wprowadzenie prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych, skrócenie od 30 do 60 minut czasu jazdy pociągów w ruchu
PRZECZYTAJ