Wyniki wyszukiwania
Nowe perony na trasie Poznań – Warszawa
07.09.2018
szlaku Krzewie – Kłodawa. Po odbiorze eksploatacyjnym przywrócono prędkość 160 km/h. Aktualnie prowadzone są prace w torze nr 1 na szlaku Kłodawa – Zamków. Zdemontowano stary tor i sieć trakcyjną. Budowane
PRZECZYTAJobsługę pasażerów zachęcają do podróżowania pociągami nie tylko w regionie. Samorząd Województwa prowadzi jeszcze wiele innych kolejowych inwestycji. Jedną z kluczowych jest Podkarpacka Kolej Aglomeracyjna
PRZECZYTAJtrzecich oraz usprawnienie procesu utrzymania i modernizacji infrastruktury kolejowej. Nabór wniosków prowadzony był od 30 października 2017 r. do 12 stycznia 2018 r. Wspólne Przedsięwzięcie potrwa do końca 2023
PRZECZYTAJJackowice – Żychlin. Na odcinku Bednary – Łowicz wykonawca zakończył wzmacnianie podłoża pod nowe tory. Prowadzone są roboty przy sieci trakcyjnej. Modernizacja torów, sieci trakcyjnej i obiektów między Warszawą
PRZECZYTAJlipca) umowy za 503 mln zł na modernizację linii na terenie aglomeracji szczecińskiej. Prace będą prowadzone na odcinku linii kolejowej Stargard – Szczecin Główny (nr 351), linii Gryfino – Szczecin Główny
PRZECZYTAJpieszych. Demontowane są tory, rozjazdy, oświetlenie i sieć trakcyjna. Dodatkowo na stacji w Dęblinie prowadzone są prace na pobliskim wiadukcie oraz przepuście pod torami. Na odcinku Pilawa – Dęblin zdemontowany
PRZECZYTAJokoło 50 tysięcy przyszłych kierowców. W ramach kampanii Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!” prowadzone są działania, by zwiększyć odpowiedzialność kierowców i ograniczyć liczbę zdarzeń na przejazdach
PRZECZYTAJmaszynisty. Dzięki temu kierujący pociągami uzyskają wszystkie dane niezbędne do bezpiecznego prowadzenia składu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania bieżących danych. Analizuje on także decyzje
PRZECZYTAJtunelu średnicowego to jedna z inwestycji w obrębie Łódzkiego Węzła Kolejowego, Dopełnia zadania prowadzone w województwie łódzkim - budowę tunelu kolejowego Łódź Widzew – Łódź Fabryczna wraz z nowym dworcem
PRZECZYTAJCzechosłowackiej zastąpił newralgiczny przejazd w poziomie szyn. Po wykonaniu robót, również tych prowadzonych przez Miasto Poznań, mieszkańcy zyskali bezpieczny przejazd z szeroką jezdnią, chodnikiem i ścieżką
PRZECZYTAJ