Wyniki wyszukiwania
obsługę pasażerów zachęcają do podróżowania pociągami nie tylko w regionie. Samorząd Województwa prowadzi jeszcze wiele innych kolejowych inwestycji. Jedną z kluczowych jest Podkarpacka Kolej Aglomeracyjna
PRZECZYTAJCzechosłowackiej zastąpił newralgiczny przejazd w poziomie szyn. Po wykonaniu robót, również tych prowadzonych przez Miasto Poznań, mieszkańcy zyskali bezpieczny przejazd z szeroką jezdnią, chodnikiem i ścieżką
PRZECZYTAJodcinku Stare Bojanowo – Kościan rozpoczęły się 3 września. Został już zdemontowany pierwszy z torów. Prowadzone są prace ziemne związane z montażem słupów trakcyjnych. Na przystanku Przysieka Stara budowany
PRZECZYTAJWartość umowy 267,6 mln zł netto. Dofinansowanie UE 85 proc. Czas realizacji 21 miesięcy. Prace będą prowadzone w formule „projektuj i buduj” w latach 2017-2019. Wykonawcą zadania jest TORPOL S.A. KPK dla Warmii
PRZECZYTAJinnowacyjne mikrosymulacje ruchu pieszego. Modernizacja zapewni większe możliwości sprawnego prowadzenia ruchu. To przygotowanie do rosnących potrzeb pasażerów w aglomeracji. Nowa Zachodnia będzie budowana
PRZECZYTAJruchem kolejowym, a także budowa Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem w Kościerzynie usprawnią prowadzenie pociągów. Projekt pozytywnie wpłynie na dostęp do portu morskiego w Gdyni. Poprawa parametrów
PRZECZYTAJpieszych. Demontowane są tory, rozjazdy, oświetlenie i sieć trakcyjna. Dodatkowo na stacji w Dęblinie prowadzone są prace na pobliskim wiadukcie oraz przepuście pod torami. Na odcinku Pilawa – Dęblin zdemontowany
PRZECZYTAJmaszynisty. Dzięki temu kierujący pociągami uzyskają wszystkie dane niezbędne do bezpiecznego prowadzenia składu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania bieżących danych. Analizuje on także decyzje
PRZECZYTAJ140 mln zł na lepsze podróże na Podlasiu
28.08.2017
Podlasia linie kolejowe. Przebudowywana jest linia Warszawa – Białystok na odcinku Sadowne – Czyżew. Prowadzone są prace projektowe dla linii miedzy Czyżewem a Białymstokiem. Roboty planowane są na lata 2018-2020
PRZECZYTAJNowoczesne Lokalne Centra Sterowania (LCS) w Koninie, Kutnie i Łowiczu umożliwią sprawne i bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów między Warszawą a Poznaniem. Przebudowa zwiększy możliwości linii i pozwoli na lepsze
PRZECZYTAJ