• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy montować. Rezultatów: 385, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-prace-przygotowanie-do-zmian-na-stacji-warszawa-zachodnia-5090

Pierwsze prace – przygotowanie do zmian na stacji Warszawa Zachodnia

23.10.2020

rozpoczną się prace i budowa kładki. Przygotowane zostaną betonowe fundamenty i rozpocznie się montowanie filarów. Kładka dla pieszych połączy dwie dzielnice Warszawy – Ochotę i Wolę – oraz zapewni szybki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsza-maszyna-do-drazenia-tuneli-dla-kolei-juz-w-lodzi-4540

Pierwsza maszyna do drążenia tuneli dla kolei już w Łodzi

06.02.2020

poruszać się z prędkością około 10-15 metrów dziennie. Maszyna, drążąc tunel, będzie usuwała ziemię i montowała żelbetowe elementy konstrukcji-obudowy. Między ulicami Stolarską i Odolanowską jest miejsce na komorę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-glowny-z-nowymi-numerami-peronow-plk-ulatwiaja-orientacje-podroznym-7328

Poznań Główny z nowymi numerami peronów – PLK ułatwiają orientację podróżnym

19.08.2022

poszczególne wagony. Ułatwi to podróżnym korzystanie z pociągów. Od końca czerwca na stacji sukcesywnie montowane są nowe oznaczenia z docelową numeracją. Ustawionych zostanie ponad 300 tablic m.in. z numerami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-na-trasie-kolejowej-slask-baltyk-bedzie-sprawniejszy-przewoz-towarow-6687

Łódzkie: Na trasie kolejowej Śląsk-Bałtyk będzie sprawniejszy przewóz towarów

09.02.2022

pasażerskich i towarowych zapewni Lokalne Centrum Sterowania w Zduńskiej Woli Karsznicach. Wewnątrz montowany jest nowoczesny sprzęt komputerowy. Na terenie Zduńskiej Woli już w ubiegłym roku zakończyła się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-pierwszy-nowy-przystanek-na-top-ie-10596

Rośnie pierwszy nowy przystanek na TOP-ie

21.03.2025

Zabudowujemy nowe rozjazdy, które umożliwiają zmianę toru, w Koziegłowach i na Piątkowie. Sukcesywnie montujemy urządzenia sterowania ruchem. Do prac wykorzystujemy specjalistyczny sprzęt, m.in. podbijarki i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-inwestuje-miliardy-z-kpo-w-nowoczesna-i-bezpieczna-infrastrukture-10794

PLK SA inwestuje miliardy z KPO w nowoczesną i bezpieczną infrastrukturę

13.06.2025

opóźnień. W ramach 11 umów prowadzone są prace w 12 lokalizacjach, m.in. dobudowywane są perony i montowane posterunki odstępowe na szlakach. Z myślą o przyszłości Inwestycje realizowane przez Polskie Linie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

ni tunel również został wybudowany przed czasem. Maszyna drążyła średnio 8,3 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 457 ringów tj. pierścieni tunelu. Usunięto ok. 40

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tak-polska-kolej-zmienila-sie-dzieki-srodkom-unijnym-fotorelacja-9653

Tak polska kolej zmieniła się dzięki środkom unijnym [FOTORELACJA]

30.04.2024

dostosują obiekty do potrzeb różnych grup podróżnych. By ułatwić podróżowanie wszystkim pasażerom, montowane są windy, schody ruchome i pochylnie. Dla osób niewidomych i niedowidzących dostępne są informacje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwock-wygodniejsze-perony-sprawniejsza-komunikacja-4319

Otwock wygodniejsze perony, sprawniejsza komunikacja

06.08.2019

h i aglomeracyjnych (tak jak peron nr 2). Wykonano większość robót ziemnych. Układane są tory, montowane elementy sieci trakcyjnej, kontynuowana budowa przejść pod torami. Wykonane zostaną także prace

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-2484

Nowy standard podróży koleją na Dolnym Śląsku

26.06.2014

Zmienia się także wygląd peronów. Są podwyższane, by można było wygodniej wsiadać do pociągów. Montowane są także nowe: oświetlenie, ławki, wiaty, tablice informacyjne i systemy nagłośnienia. Wyeksploatowane

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 385.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook