Wyniki wyszukiwania
rozpoczną się prace i budowa kładki. Przygotowane zostaną betonowe fundamenty i rozpocznie się montowanie filarów. Kładka dla pieszych połączy dwie dzielnice Warszawy – Ochotę i Wolę – oraz zapewni szybki
PRZECZYTAJporuszać się z prędkością około 10-15 metrów dziennie. Maszyna, drążąc tunel, będzie usuwała ziemię i montowała żelbetowe elementy konstrukcji-obudowy. Między ulicami Stolarską i Odolanowską jest miejsce na komorę
PRZECZYTAJposzczególne wagony. Ułatwi to podróżnym korzystanie z pociągów. Od końca czerwca na stacji sukcesywnie montowane są nowe oznaczenia z docelową numeracją. Ustawionych zostanie ponad 300 tablic m.in. z numerami
PRZECZYTAJpasażerskich i towarowych zapewni Lokalne Centrum Sterowania w Zduńskiej Woli Karsznicach. Wewnątrz montowany jest nowoczesny sprzęt komputerowy. Na terenie Zduńskiej Woli już w ubiegłym roku zakończyła się
PRZECZYTAJZabudowujemy nowe rozjazdy, które umożliwiają zmianę toru, w Koziegłowach i na Piątkowie. Sukcesywnie montujemy urządzenia sterowania ruchem. Do prac wykorzystujemy specjalistyczny sprzęt, m.in. podbijarki i
PRZECZYTAJopóźnień. W ramach 11 umów prowadzone są prace w 12 lokalizacjach, m.in. dobudowywane są perony i montowane posterunki odstępowe na szlakach. Z myślą o przyszłości Inwestycje realizowane przez Polskie Linie
PRZECZYTAJni tunel również został wybudowany przed czasem. Maszyna drążyła średnio 8,3 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 457 ringów tj. pierścieni tunelu. Usunięto ok. 40
PRZECZYTAJdostosują obiekty do potrzeb różnych grup podróżnych. By ułatwić podróżowanie wszystkim pasażerom, montowane są windy, schody ruchome i pochylnie. Dla osób niewidomych i niedowidzących dostępne są informacje
PRZECZYTAJh i aglomeracyjnych (tak jak peron nr 2). Wykonano większość robót ziemnych. Układane są tory, montowane elementy sieci trakcyjnej, kontynuowana budowa przejść pod torami. Wykonane zostaną także prace
PRZECZYTAJZmienia się także wygląd peronów. Są podwyższane, by można było wygodniej wsiadać do pociągów. Montowane są także nowe: oświetlenie, ławki, wiaty, tablice informacyjne i systemy nagłośnienia. Wyeksploatowane
PRZECZYTAJ