Wyniki wyszukiwania
Stronno, Serock, Świekatowo, Błądzim, Wierzchucin, Zarośle, Lipowa Tucholska, Olpuch. Perony będą wyższe i dłuższe, aby zapewnić wygodne wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Komfort pasażerów poprawią nowe
PRZECZYTAJKraków Mydlniki – Krzeszowice, wartego 302 mln zł netto. W miejscu starych peronów wybudowano dwa wyższe, a dzięki temu pasażerowie mają łatwiejszy dostęp do pociągów. Peron wyspowy, umożliwiający obsługę
PRZECZYTAJMarcinkowa i Skarżyska Kościelnego zyskają wyższy komfort obsługi. Na stacjach widać, jak budowane są wyższe, wygodniejsze perony. Będą na nich zamontowane wiaty, ławki, tablice informacyjne i nowe oświetlenie
PRZECZYTAJNa stacji w Świebodzicach będą zbudowane nowe, dłuższe (300 m) i wyższe perony, lepiej dostosowane do obsługi pociągów dalekobieżnych. Będą wyposażone w ławki i system oznakowania oraz rozkłady jazdy.
PRZECZYTAJpoprawić standard obsługi podróżnych na wszystkich stacjach i przystankach. Perony będą wygodniejsze i wyższe. Każdy zostanie wyposażony w wiaty, ławki i funkcjonalne oświetlenie. Poprawi się oznakowanie i
PRZECZYTAJobejmie przebudowę peronów na przystankach Radziechowy Wieprz, Cięcina Dolna i Cięcina. Perony będą wyższe (76 cm), co ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągu. Zostaną wyposażone w wiaty, ławki
PRZECZYTAJGórzyckie. Łatwiejszy będzie także dostęp do pociągów na przystankach: Radów i Górzyca. Perony będą wyższe, lepiej oświetlone i czytelniej oznakowane. Wygodę pasażerom zapewnią nowe wiaty, ławki i tablice
PRZECZYTAJWygodna stacja w centrum Gdańska
03.07.2017
sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa. Na stacji przebudowane będą perony. Wyższe, lepiej oświetlone i pokryte antypoślizgową nawierzchnią ułatwią dostęp do pociągów. Zabytkowe wiaty
PRZECZYTAJych stacji i przystanków, m.in. w Tarnobrzegu, Chmielowie i Baranowie Sandomierskim. Perony będą wyższe, przystosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Komfort podróżowania poprawią montowane
PRZECZYTAJKolej ułatwia obsługę Portu Gdańsk!
10.08.2016
Stalowe obiekty jednoprzęsłowe zwiększą bezpieczeństwo ruchu kolejowego i drogowego. Dzięki temu, że są wyższe niż do tej pory, mogą pod nimi przejeżdżać większe samochody. Łączny koszt ich budowy wynosi 12,5
PRZECZYTAJ