• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/juz-244-pociagi-specjalne-obsluzyly-pasazerow-sdm-3141

Już 244 pociągi specjalne obsłużyły pasażerów ŚDM

28.07.2016

Łódzka Kolej Aglomeracyjna. Do godziny 9 na dwóch częstochowskich stacjach pojawiło się około 10 000 podróżnych. Oprócz składów dodatkowych pielgrzymi korzystali z pociągów regularnego kursowania. Uczestnicy [...] było uzyskać od informatorów mobilnych. Obie stacje, po modernizacji, zapewniają lepszą obsługę podróżnych, także w czasie ŚDM. SPRAWNY RUCH POCIĄGÓW Przewoźnicy oraz zarządca infrastruktury kolejowej apelują [...] pielgrzymów i pasażerów o wcześniejsze przybywanie na dworce kolejowe. W związku ze wzmożonym ruchem podróżnych rekomendowane jest pojawienie się na stacji co najmniej 60 minut przed odjazdem pociągu. Na dworcu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/po-25-latach-znow-pociagiem-z-bielska-podlaskiego-do-hajnowki-5288

Po 25 latach znów pociągiem z Bielska Podlaskiego do Hajnówki

31.12.2020

Berezowie i Chytrej nieczynne dotąd przystanki zostały przebudowane i będą dostępne dla wszystkich podróżnych. Zainstalowano nowe wiaty, oznakowania i gabloty informacyjne, a także stojaki na rowery. Wszystkie [...] przystanków, w tym 3 nowych: Orzechowicze, Hryniewicze, Białystok Nowe Miasto. Niebawem dostępny dla podróżnych będzie przystanek w Rajsku, który powstał w nowej lokalizacji. Modernizacja linii kolejowych na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-do-zakopanego-od-26-czerwca-5826

Pociągiem do Zakopanego od 26 czerwca

24.06.2021

godzin, zwiększą komfort i bezpieczeństwo. Ważnym efektem prac jest zapewnienie lepszej dostępności podróżnych do kolei. Na modernizację kolejowej „zakopianki”, w ramach projektu „Prace na liniach do Zakopanego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czy-26-tys-kierowcow-wykorzysta-ostrzezenie-polmetek-akcji-bezpieczny-piatek-4316

Czy 26 tys. kierowców wykorzysta ostrzeżenie? Półmetek akcji „Bezpieczny piątek”

02.08.2019

zagrożenia na terenie kolejowym poinformuj Straż Ochrony Kolei Straż Ochrony Kolei dba o bezpieczeństwo podróżnych w czasie wakacji – szczególnie w pociągach i na stacjach. Częściej sprawdzane są służbowe przejścia [...] regularne działania przeciw kradzieżom. W terenie jest wykorzystywany nowoczesny sprzęt. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK – (22) 474 00 00. Funkcjonariusze reagują na każde zgłoszenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dostepniejsze-blisko-260-stacji-dzieki-informacjom-w-alfabecie-braillea-4643

Dostępniejsze blisko 260 stacji dzięki informacjom w alfabecie Braille’a

27.04.2020

Główny nowe windy - to kolejne miejsca wyposażone w oznakowanie w alfabecie Braille’a, które służą podróżnym. W najbliższym czasie informacje dla osób niewidomych i niedowidzących zostaną zamontowane na stacjach [...] nowe przystanki i modernizowane obiekty są konsekwentne doposażane w udogodnienia dla wszystkich podróżnych. Na poprawę dostępności kolei PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wykorzystują środki budżetowe i środki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/27-mln-zl-podrozni-zyskuja-lepsza-obsluge-w-wagrowcu-i-nowe-przystanki-2793

27 mln zł – podróżni zyskują lepszą obsługę w Wągrowcu i nowe przystanki

11.05.2015

ograniczonych możliwościach ruchowych. Dwa nowe przystanki Przebędowo i Łopuchowo Osiedle ułatwią podróżnym dostęp do kolei i lepszą możliwość korzystania z połączeń lokalnych. PLK wybuduje funkcjonalne perony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-29-sierpnia-zmiana-rozkladu-jazdy-pociagow-6029

Od 29 sierpnia zmiana rozkładu jazdy pociągów

18.08.2021

prosimy o sprawdzanie połączeń na stolicadobrychrelacji.pl i intercity.pl/pl/wwk/ . Informacja dla podróżnych Informacje dotyczące przyszłego rozkładu jazdy pociągów są dostępne na portalpasazera.pl i stronach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/37-mln-na-perony-w-moragu-i-miliony-zl-na-stacje-w-wojewodztwie-warminsko-mazurskim-3911

3,7 mln na perony w Morągu i miliony zł na stacje w województwie warmińsko-mazurskim

11.09.2018

Dzięki podpisanej umowie na przebudowę przystanku Morąg Kolonia poprawi się komfort obsługi podróżnych w regionie. Peron będzie wyższy i wyposażony w antypoślizgową nawierzchnię, co zapewni wygodniejsze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-3-nowe-przystanki-i-lepsza-komunikacje-w-lodzi-4054

Kolej na 3 nowe przystanki i lepszą komunikację w Łodzi

28.12.2018

kolej z innymi środkami transportu: indywidualnego, miejskiego i regionalnego. Wzrośnie wygoda podróżnych. Łatwe przesiadki zapewnią obiekty dostosowane do obsługi osób o ograniczonych możliwościach poruszania [...] ok. 750 m tor oraz 2 nowe rozjazdy umożliwią przejazd większej liczby pociągów. Lepszą obsługę podróżnych zapewni dodatkowy peron. PLK wybudują też chodniki, pochylnię oraz schody łączące perony z sąs

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/63-mld-zl-dla-plk-na-projekty-pierwszego-konkursu-cef-3082

6,3 mld zł dla PLK na projekty pierwszego konkursu CEF

31.05.2016

kolejny istotny krok w realizacji projektów CEF. Inwestycje na ważnych liniach poprawią obsługę podróżnych i skrócą czasy podróży m.in. na trasie Wrocław – Poznań, CMK, Poznań – Szczecin, czy usprawnią

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...27282930313233343536...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 311 do 320 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook