• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy II e III. Rezultatów: 463, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukt-kolejowy-w-andrespolu-zwiekszy-poziom-bezpieczenstwa-na-liniach-miedzy-lodzia-a-koluszkami-5639

Wiadukt kolejowy w Andrespolu zwiększy poziom bezpieczeństwa na liniach między Łodzią a Koluszkami

26.04.2021

PLK przeznaczą 18,6 mln zł netto, Gmina Andrespol 11,3 mln zł netto. Planowane zakończenie prac to II kwartał 2023 r. – Budowa tunelu drogowego pod torami zwiększy komfort kierowców, którzy dzięki inwestycji [...] w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” powstaną obiekty w Gałkowie i Skierniewicach. W Skierniewicach roboty budowlane rozpoczęły się lutym [...] w ramach projektu pn. „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” o wartości 312,5 mln zł planowana jest budowa 26 obiektów, w tym 12 wiaduktów kolejowych, 11 wiaduktów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-glowny-piekno-i-nowoczesnosc-1503

Kraków Główny: piękno i nowoczesność

09.11.2011

Peron I jest już oddany do użytku, a od kilku dni pierwsi podróżni mogą również korzystać z peronu III. To dobra wiadomość, zwłaszcza, że prace przebiegają terminowo, a nowa elementy infrastruktury kolejowej [...] przemieszczanie się po peronach. Już w listopadzie uruchomione zostaną dodatkowe windy na peronach I i III. Stacja Kraków Główny ma strategiczne znaczenie dla podróżnych z aglomeracji, regionu, całej Polski [...] mediów Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel.22 47 336 40, e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Modernizacja infrastruktury kolejowej stacji Kraków Główny odbywa się w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-urzadzenia-na-trasie-mielec-debica-zwieksza-komfort-obslugi-podroznych-9227

Dodatkowe urządzenia na trasie Mielec - Dębica zwiększą komfort obsługi podróżnych

05.01.2024

Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej – etap II”. Finansowanie przewidziane jest ze środków Krajowego Planu Odbudowy. Termin zakończenia prac, to III kwartał 2024 r.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szkolna-konferencja-prasowa-370

SZKOLNA KONFERENCJA PRASOWA

06.06.2008

kolejnych rzeczowych informacji o bieżących działaniach i efektach modernizacji stacji Oława i linii E 30 (Projekt ISPA/FS2002/PL/16/P/PT/016, (Projekt ISPA/FS2001/PL/16/P/PT/013) i działań w zakresie poprawy [...] 16/P/PT/015). Uczestnicy spotkania otrzymali materiały na temat poprawy standardów podróżowania w III paneuropejskim korytarzu transportowym oraz wysłuchali informacji m.in. o działaniach spółki w zakresie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/uroczyste-podpisanie-trzech-umow-inwestycyjnych-wspolfinansowanych-ze-srodkow-unii-europejskiej-376

Uroczyste podpisanie trzech umów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej

13.06.2008

robót budowlanych w ramach projektu 2005/PL/16/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa-Gdynia, etap II w Polsce. Wykonanie studium wykonalności, dokumentacji przetargowej oraz materiałów [...] linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B, odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Widzew. Wykonanie map do celów projektowych w ramach projektu Warszawa – Łódź, etap II, Lot B, odcinek Łódź Fabryczna – Łódź

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-dokumentacji-projektowej-i-przetargowej-dla-obszaru-lcs-ilawa-i-lcs-malbork-298

Podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji projektowej i przetargowej dla obszaru LCS Iława i LCS Malbork

18.01.2008

obszaru LCS Iława i LCS Malbork. Umowa będzie zawarta w ramach projektu "Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa-Gdynia, etap I w Polsce". Jej wykonawcą będzie konsorcjum firm w składzie: Halcrow [...] wana w 85 % z Funduszu Spójności i w 15 % z budżetu państwa. Zakończenie zadania jest planowane w III kwartale 2009 r. Informacja prasowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-wiaduktow-kolejowych-na-linii-koluszki-lodz-przekroczyla-polmetek-8014

Budowa wiaduktów kolejowych na linii Koluszki – Łódź przekroczyła półmetek

20.02.2023

ścian oporowych przy drogach dojazdowych. Powstaje żelbetowa ściana wzdłuż ścieżki pieszo-rowerowej. W II kwartale rozpocznie się budowa dróg serwisowych, dzięki czemu będzie można dojechać z ul. Dzieci Polskich [...] w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Planowane zakończenie obu inwestycji w III kwartale 2023 r. Bezpieczniej na kolei i na drogach Budowa tuneli drogowych w Andrespolu i Gałkowie [...] łódzkim w ramach projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – Etap III” wybudowano już wiadukt drogowy nad torami w Skierniewicach. Na sieci kolejowej wybudowanych zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-nowymi-torami-z-czempinia-do-poznania-2418

Szybciej nowymi torami z Czempinia do Poznania

22.05.2014

ramach inwestycji prowadzonych w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” zmodernizowany zostanie również przystanek w Puszczykowie [...] Poznania potrwa zaledwie 35 minut. Koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” to 940,16 milionów złotych, z czego 667,16 milionów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/8-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-odcinka-tarnow-debica-840

8 ofert w przetargu na modernizację odcinka Tarnów – Dębica

06.08.2010

podpisania umowy. Prace odbędą się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III”. Przetarg 2.1., w zakresie następujących branż: • układ torowy i odwodnienie [...] projektu przewidywany jest na lata 2011-2015. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III” znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko [...] Odcinek Kraków –Tarnów – Medyka – granica państwa (258,3 km) jest częścią linii kolejowej E 30, należącej do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego łączącego między innymi Drezno (Niemcy), Wrocław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-807

Otwarcie ofert w kolejnym przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka

27.07.2010

podpisania umowy. Prace odbędą się w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” Przetarg 2.3, w zakresie następujących branż: • układ torowy i odwodnienie torów [...] projektu przewidywany jest na lata 2011-2015. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków - Rzeszów, etap III” znajduje się na liście podstawowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko [...] Odcinek Kraków –Tarnów – Medyka/ granica państwa (258,3 km) jest częścią linii kolejowej E 30, należącej do III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego łączącego między innymi Drezno (Niemcy), Wrocław

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...27282930313233343536...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 311 do 320 z 463.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook