Wyniki wyszukiwania
dotyczy opracowania dokumentacji nowego obiektu. Wykonawca, firma YLE Inżynierowie Sp. z o. o. przygotuje projekt, wniosek o dofinansowanie i pozyska decyzje administracyjne w ciągu 8 miesięcy. Wartość
PRZECZYTAJ1. Pamiętaj o koncentracji uwagi na drodze Zmiana czasu i wcześniejsze zapadanie zmroku mogą wpływać na poziom koncentracji uwagi kierowcy. W okresie jesienno-zimowym zmęczenie pojawia się szybciej, c
PRZECZYTAJefektywnie wykorzystaliśmy środki unijne, aby zapewnić większe bezpieczeństwo na kolejowej trasie oraz przygotować bezpieczniejszą i sprawniejszą komunikację w regionie – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu
PRZECZYTAJdocelowej konstrukcji obiektu, przebudowano część kolizji teletechnicznych oraz energetycznych. Przygotowany został objazd dla mieszkańców, niezbędny do rozpoczęcia budowy murów oporowych. – Wiadukt drogowy
PRZECZYTAJul. Targowa 74, 03-734 Warszawa. Po rozpatrzeniu uwag zgłoszonych w ramach konsultacji, PLK SA przygotują raport i poinformują o rozpoczęciu naboru.
PRZECZYTAJod ruchu drogowego i kolejowego to wymiana doświadczeń, uzupełnienie wiedzy i w efekcie lepiej przygotowany kursant i młody kierowca. Na początku października dwa kolejne spotkania są przewidziane w Gliwicach
PRZECZYTAJdrogowy w aglomeracji poznańskiej, między miejscowościami Plewiska i Skórzewo. Dla samochodów przygotowano długi na ok. 30 m i szeroki na blisko 13 m wiadukt drogowy z jednym pasem ruchu w każdym kierunku
PRZECZYTAJrowerzystów. Obiekt ma nowe oświetlenie. Dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się przygotowano pochylnię oraz windę. Budowa wiaduktu kosztowała ponad 21 mln zł. Kwotę ok. 16,5 mln zł przeznaczyły
PRZECZYTAJdokładnych informacji o drzewach i krzewach zlokalizowanych w sąsiedztwie linii kolejowych. Specjalnie przygotowany system umożliwi szczegółową ewidencję roślinności w pobliżu torów, a także efektywny nadzór i
PRZECZYTAJMokrej Wsi, Tłuszczu, Zielonce i Warce . W Legionowie przy budowie tunelu pod torami wykonawca przygotował już konstrukcję obiektu. Teraz budowane są drogi dojazdowe i ekrany akustyczne. 150-metrowy tunel
PRZECZYTAJ