• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prowadzić. Rezultatów: 2365, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-kolejowej-w-polsce-1854

Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce

15.02.2013

obecne, jaki i przewidywane w najbliższych latach przychody pozyskiwane od przewoźników oraz koszty prowadzenia ruchu i utrzymania torów. Brała pod uwagę również szereg czynników społeczno-ekonomicznych takich [...] stopniu oddziaływania na otoczenie, stwarzając tym samym potencjał do uwolnienia wysokich kosztów prowadzenia ruchu i eksploatacji oraz dających się łatwo złagodzić skutków dla mieszkańców i lokalnej działalności [...] gospodarczymi. Zawieszenie ruchu nie oznacza fizycznej likwidacji linii, a jedynie zaprzestanie prowadzenia prac utrzymaniowych i zamknięcie posterunków ruchu wraz z uwolnieniem związanych z tym etatów.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-rozpoczynaja-konsultacje-na-temat-przyszlosci-linii-kolejowych-1797

PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczynają konsultacje na temat przyszłości linii kolejowych

07.12.2012

korzystania z kolei. W wyniku analizy okazało się m.in. że na jednym z odcinków o długości około 50 km prowadzeniem ruchu zajmuje się 92 pracowników, zaś na innym w jedynych na tej linii dwóch pociągach dziennie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siec-kolejowa-przejezdna-2087

Sieć kolejowa przejezdna

08.12.2013

Zarządca infrastruktury, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., nadal utrzymuje gotowość zespołów do prowadzenia działań w trudnych warunkach pogodowych, jest przygotowany, sprzęt odśnieżny oraz dyżury zespołów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polmetek-modernizacji-trzech-kolejowych-mostow-na-trasie-wroclaw-walbrzych-2242

Półmetek modernizacji trzech kolejowych mostów na trasie Wrocław – Wałbrzych

14.02.2014

nawierzchnię z wyznaczeniem pasa bezpieczeństwa oraz dojściami wyposażonymi w pochylnie. Koszt prac prowadzonych na tej linii w ostatnich latach wyniósł przeszło 400 mln zł i planowane są kolejne prace. Kontakt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siec-kolejowa-patrolowana-2177

Sieć kolejowa patrolowana

24.01.2014

wiaduktów, 16 tys. przejazdów kolejowo-drogowych, 18 tys. budynków oraz perony. W związku z tym, do prowadzenia działań w sezonie zimowym przewidziano w zależności od warunków nawet 16 tys. osób. Zarządca i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wazne-remonty-regionalnych-linii-kolejowych-na-podlasiu-2629

Ważne remonty regionalnych linii kolejowych na Podlasiu

18.09.2014

ma kluczowe znaczenie, jako objazd podczas modernizacji połączenia Warszawa – Białystok. Prace prowadzone na obu odcinkach zapewnią właściwe utrzymanie linii, co przekłada się bezpośrednio na stabilny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowych-2846

Modernizacja linii kolejowych

Jesteście ciekawi jak wygląda praca przy prowadzeniu inwestycji? Zobaczcie nasz najnowszy film.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstaje-nowy-przystanek-odlotowego-polaczenia-kolejowego-2487

Powstaje nowy przystanek odlotowego połączenia kolejowego

30.06.2014

znacząco wzrośnie poziom bezpieczeństwa zarówno w ruchu samochodowym, jak i kolejowym. – Prace prowadzone są na całym odcinku wchodzącym w zakres projektu tj. od Krakowa Głównego do MPL Balice. Obecnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-na-opolszczyznie-usprawni-transport-kolejowy-2414

Rewitalizacja na Opolszczyźnie usprawni transport kolejowy

20.05.2014

pociągów regionalnych skróci się do ok. 30 min, a międzywojewódzkich do ok. 23 min. Inwestycja prowadzona na zlecenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa i komfortu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-most-na-warcie-w-poznaniu-zyskuje-nowe-mozliwosci-2772

Kolejowy most na Warcie w Poznaniu zyskuje nowe możliwości

13.04.2015

na tym odcinku oraz poprawi bezpieczeństwo podróżujących. Równolegle na stacji Poznań Starołęka prowadzona jest przebudowa peronu i torów. Zostanie on podwyższony dzięki czemu pasażerowie będą łatwiej wsiadać

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 2365.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook