Wyniki wyszukiwania
urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Skróci się czas przejazdu - pociągi pasażerskie będą jeździły z prędkością 120 km/h. Inwestycja zakończy się w 2019 roku. Całkowity koszt projektu to 367 mln zł netto, z
PRZECZYTAJmodernizacji całego odcinka od Warszawy do Lublina pociągi na tej trasie będą mogły kursować z prędkością 160 km/h. Przejazd skróci się do około 1,5 godziny. Pasażerowie skorzystają z nowych, w pełni
PRZECZYTAJwalce i pompy do betonu. Nowe tory, po przebudowie linii Otwock – Lublin, będą dostosowane do prędkości 160 km/h, a wymiana rozjazdów i przebudowa przejazdów kolejowo-drogowych zapewni większy poziom
PRZECZYTAJnormalnych i szerokich. Zabierają zarówno sprzęt ratowniczy jak i załogi. Mogą jechać po drogach z prędkością do 90 km/h, a po torach do 50 km/h. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ubiegłym roku zakupiły także
PRZECZYTAJodcinku CMK Opoczno Południowe – Knapówka. Zasadniczym celem jest dostosowanie stacji i linii do prędkości 200 km/h, a w przyszłości nawet do 230 km/h. Efektem będzie także bardziej komfortowa obsługa pasażerów
PRZECZYTAJWykonane zostaną m.in. prace na odcinku Kutno – Włocławek. Celem inwestycji będzie podniesienie prędkości pociągów pasażerskich do 140-160 km/h oraz zwiększenie bezpieczeństwa pasażerów. Zakres prac pozwoli
PRZECZYTAJZielona Góra. Roboty zostaną zakończone w IV kwartale 2018 r. a ich efektem będzie podniesienie prędkości z 40 km/h do 120 km/h. Jeszcze w tym roku ruszy przebudowa wiaduktu kolejowego nad ul. Stefana Batorego
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. Po zmodernizowaniu linii Białystok – Ełk pociągi będą mogły jeździć z prędkością 160 km/h. Dzięki drugiemu torowi zwiększą się możliwości trasy, m.in. będzie mogło jeździć więcej
PRZECZYTAJnajszybszym pociągiem między Krakowem a Rzeszowem wyniesie ok. 90 minut. Składy pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. W ramach prowadzonych robót, przebudowanych i wybudowanych
PRZECZYTAJPoczątek prac na stacji Piaseczno
10.03.2016
ruchem oraz 75 km sieci trakcyjnej, zapewniając tym samym płynny i bezpieczny przejazd pociągów z prędkością nawet 160 km/h. Zmodernizowane zostaną 3 stacje oraz 6 przystanków między Warszawą Okęciem a C
PRZECZYTAJ