Wyniki wyszukiwania
Cyfrowa rewolucja na kolei
15.10.2014
wymiany lokomotyw na granicach poszczególnych państw. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa
PRZECZYTAJPowstańców Wielkopolskich, Limanowskiego i Powstańców Śląskich. Proces budowy estakad podzielono na 6 etapów. Do końca roku na terenie łącznicy będą trwały wyburzenia i układanie podziemnych instalacji. Powstaną
PRZECZYTAJramach programu „Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych na terenie Śląska w ruchu towarowym - Etap III”. Wartość zamówienia została określona na kwotę brutto 29 338 426,54 zł. Oferty na realizację
PRZECZYTAJkonkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów
PRZECZYTAJobsłudze połączeń małych miejscowości z aglomeracją poznańską na odcinku Poznań Wschód – Gołańcz – Etap I." Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
PRZECZYTAJlinii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz". Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJlinii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz". Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJkolejowej do standardów europejskich. Rozpoczęły się już prace na szlaku Trzciana – Rudna, w kolejnych etapach planuje się m.in. rozpoczęcie robót w okolicach st. Podłęże, Biadoliny oraz w rejonie Tarnowa. Obecnie
PRZECZYTAJinwestycyjnych. Wzajemne kontakty miały przez długi czas charakter oficjalny i formalny, głównie na etapie postępowania przetargowego lub roboczy na poziomie dyrektorów projektów i kierowników kontraktów
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
Trasa z Łodzi do Warszawy (najbardziej obciążony ruchem kolejowy szlak w Polsce) jest na ostatnim etapie modernizacji. Dzięki zakończonym w 2014 r. pracom z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego jadą tam
PRZECZYTAJ