• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy stary. Rezultatów: 236, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-torun-z-bydgoszcza-1771

Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą

29.10.2012

potokowej wymiany nawierzchni na liniach kolejowych. Z pomocy takiego kombajnu, który jednocześnie zrywa stary tor i układa nowy korzystają kolejarze pracujący przy rewitalizacji linii kolejowej łączącej Toruń

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wypadki-psuja-rozklad-1778

Wypadki psują rozkład

26.10.2012

odcinku Gdynia Główna – Gdynia Chylonia. Współpracując z Policją, SOK w ramach edukacji i prewencji stara się poprawić kulturę zachowania na i wokół linii kolejowych. Zasady zachowania na drogach i torach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-linii-torun-bydgoszcz-1818

Przyspieszenie na linii Toruń – Bydgoszcz

10.01.2013

stosowanym przez wykonawcę. Zastosowano wydajną oczyszczarkę tłucznia i specjalny kombajn, który zrywając stary tor i układając nowy może w ciągu dnia ułożyć odcinek o długości 1 km. Rewitalizacja linii 18 Kutno

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zawieszanie-linii-kolejowych-na-slasku-znacznie-ograniczone-1920

Zawieszanie linii kolejowych na Śląsku znacznie ograniczone

24.04.2013

prawie 40 km. Natomiast czasowo zostaną wyłączone odcinki Sucha Beskidzka – Żywiec (35km), Chorzów Stary - Kopalnia Julian (9 km), Racibórz Markowice - Syrynia (25 km), Syrynia - Olza (6 km), Bielsko Biała

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-nad-nysa-luzycka-2203

Szybciej przez kolejowy most nad Nysą Łużycką

04.02.2014

dokumentacji i prace budowlane na moście. Rozebrane i usunięte zostały zniszczone elementy budowli oraz stary tor i tłuczeń. Wykonano frezowanie, zbrojenie i betonowanie płyty oraz nową izolację z odwodnieniem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-przez-kolejowy-most-na-nysie-luzyckiej-1913

Szybciej przez kolejowy most na Nysie Łużyckiej

18.04.2013

Nowy most powstaje między Bielawą Dolną a Horką w powiecie zgorzeleckim. Pięcioprzęsłowa konstrukcja będzie miała ponad 140 m. Zapewni położenie dwutorowej zelektryfikowanej linii o prędkości do 120 k

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przyjela-regulamin-przydzielania-tras-pociagow-2014-2015-2233

PLK przyjęła "Regulamin przydzielania tras pociągów 2014/2015"

12.02.2014

infrastruktury dokładnie analizuje postulaty przewoźników kolejowych przekazane na Radzie Przewoźników i stara się je realizować. Szukanie pozytywnych rozwiązań sprzyja rozwojowi kolejowego transportu w Polsce

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polmetek-modernizacji-trzech-kolejowych-mostow-na-trasie-wroclaw-walbrzych-2242

Półmetek modernizacji trzech kolejowych mostów na trasie Wrocław – Wałbrzych

14.02.2014

inwestycje. Wykonawca zdemontował już drugi tor. Przy pomocy specjalistycznego sprzętu wycinana jest stara stalowa konstrukcja mostu. W tym miejscu zostaną wbudowane żelbetowe przęsła, podobne do zamontowanych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-poznania-przez-nowy-most-kolejowy-2470

Z Wrocławia do Poznania przez nowy most kolejowy

23.06.2014

prace w żelbetowej części mostu. Kończy wzmacnianie 29. podpór nad terenem zalewowym. Skuwany jest stary beton, uzupełniane zbrojenie, przygotowywane są szalunki do betonowania nowego koryta balastowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwieksza-bezpieczenstwo-na-38-przejazdach-w-lodzkiem-2830

PLK zwiększa bezpieczeństwo na 38 przejazdach w Łódzkiem

02.07.2015

skim 3 (Beniaminów, Gajewniki-Kolonia, Zduńska Wola (Ochraniew), kutnowskim 2 (Kutno (Gołębiewek Stary), Raciborów), łaskim 2 (Borszewice Kolejowe, Kopyść), poddębickim 2 (Busina-Kolonia, Janki), bełchatowskim

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 236.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook