Wyniki wyszukiwania
ań – Łódź – Warszawa (SW dla LDP) i jej połączeń z Centralną Magistralą Kolejową (CMK), na które składa się wykonanie wszystkich czynności i analiz, w tym analizy wielokryterialnej trzech wariantów przebiegu
PRZECZYTAJktórym biorą udział posterunki ruchu w Szczecinku, Miastku i Słupsku. Prowadzona modernizacja linii składa się z trzech etapów: budowy 6 sztuk włókien światłowodowych rozpoczęta w marcu 2011 r., zakupu i
PRZECZYTAJposiadające trzy istotne informacje: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z dziewięciu cyfr, numer alarmowy 112 i numer awaryjny. Kiedy skorzystać z Żółtych Naklejek
PRZECZYTAJposiadające trzy istotne informacje: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z dziewięciu cyfr, numer alarmowy 112 i numer awaryjny. Kiedy skorzystać z Żółtych Naklejek
PRZECZYTAJposiadające trzy istotne informacje: indywidualny numer identyfikacyjny przejazdu kolejowo-drogowego składający się z dziewięciu cyfr, numer alarmowy 112 i numer awaryjny. Kiedy skorzystać z Żółtych Naklejek
PRZECZYTAJodpowiedniej jego reakcji. ERTMS/ETCS poziomu 2 opiera się na systemie cyfrowej łączności radiowej GSM-R. Składa się z dwóch elementów: Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem (European Train Control System
PRZECZYTAJz torowisk, ale mogą także znaleźć zastosowanie w infrastrukturze drogowej. Wnioskodawcy mogli składać swoje projekty w pięciu obszarach tematycznych. Były to: digitalizacja i przetwarzanie parametrów
PRZECZYTAJPLK ubiega się o ponad 7 mld złotych dotacji. W pierwszym konkursie CEF, rozstrzygniętym wiosną ubiegłego roku, unijne wparcie otrzymały wszystkie złożone wnioski PLK. W ramach II tury konkursu CEF, P
PRZECZYTAJperspektywy 2014-2020. Podstawowe informacje o zamówieniu: Data ogłoszenia: 2013-12-31 Termin składania ofert: 2014-02-11 Termin realizacji zamówienia: 2015-08-31 Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
PRZECZYTAJi stalowej przęseł mostu został przeprowadzony metodą nasuwania w pięciu etapach. Każde przęsło składało się z czterech dźwigarów, które przed nasuwaniem były łączone ze sobą poprzez spawanie na platformie
PRZECZYTAJ