• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy poprzedni. Rezultatów: 166, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cyfrowa-lacznosc-na-kolei-ponad-2-mld-zl-na-budowe-systemu-ertms-gsm-r-3683

Cyfrowa łączność na kolei. Ponad 2 mld zł na budowę systemu ERTMS/GSM-R

29.03.2018

Kolejowe S.A. nie zwalniają z realizacją inwestycji. Rok 2018 zaczął się równie dynamicznie jak poprzedni. PLK w I kw. 2018 r. podpisały umowy na łączną kwotę 4,5 mld zł netto, co oznacza, że wartość p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-umowy-podpisane-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-na-laczna-wartosc-prawie-2-mld-zl-1028

Trzy umowy podpisane na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem na łączną wartość prawie 2 mld zł

15.11.2010

i listopada, obejmująca jeden z sześciu odcinków linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem. Poprzednie umowy dotyczyły odcinków: Bochnia – Biadoliny i Podłęże – Bochnia. Łączna wartość podpisanych

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2015

Aktualności 2015

uwzględnione w nowych dokumentach bazowych. W zasadzie większość ryzyk, jakie zmaterializowały się w poprzedniej perspektywie nie powinna być problemem po stronie zamawiającego, czy wykonawców, a prace realizowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-utrzymanie-linii-kolejowych-to-sprawna-i-bezpieczna-podroz-plk-o-efektach-utrzymania-sieci-w-2015-r-2972

Dobre utrzymanie linii kolejowych, to sprawna i bezpieczna podróż. PLK o efektach utrzymania sieci w 2015 r.

29.12.2015

modernizacyjne w najbliższych latach nie są planowane. - Przy porównywalnym poziomie finansowania z poprzednimi latami, wykonaliśmy znacznie więcej prac remontowych, takich jak: wymiany podkładów, naprawy przejazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-oferta-grupy-pkp-na-sezon-2015-2016-czyli-jeszcze-krocej-i-bardziej-komfortowo-2896

Nowa oferta Grupy PKP na sezon 2015/2016, czyli jeszcze krócej i bardziej komfortowo!

29.09.2015

usług PKP Intercity skorzystało blisko 20 mln pasażerów, co oznacza 20% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Spółka zamierza zamknąć rok wynikiem 30 mln przewiezionych osób. Kilkaset kilometrów torów i

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2016

Aktualności 2016

postępy zarówno w ogłaszaniu nowych postępowań przetargowych, jak i w postępowaniach ogłaszanych w poprzednim okresie. Uczestnicy spotkania wskazali na pozytywną zmianę w podejściu Zarządu PKP PLK oraz MIB [...] nieograniczone, raczej nieograniczonych będzie więcej. 3. W perspektywie 2014 - 2020 w porównaniu z poprzednią perspektywą będzie więcej projektów w systemie „Buduj”. 4. Z uwagi na nowelizację ustawy Prawo

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2017

Aktualności 2017

lutego b.r. którego tematem będzie również praca nad matrycą ryzyk. Omawiany materiał zostanie jak poprzednio wstępnie przeanalizowany w mniejszej grupie (do której zgłosili się M. Gładyga, Jarosław Wielopolski

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/grupa-pkp-podsumowuje-2018-rok-4197

Grupa PKP podsumowuje 2018 rok

24.04.2019

poziomie – 18 mld zł, co stanowi 28% nakładów z Krajowego Programu Kolejowego. W analogicznym okresie poprzedniej perspektywy wartość zrealizowanych rosnąco nakładów wynosiła – 5,6 mld zł, co stanowiło 15% planu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sok-bezpieczniejszy-2018-rok-na-kolei-4076

SOK – bezpieczniejszy 2018 rok na kolei

22.01.2019

Ochrony Kolei zarejestrowała 8075 zdarzeń na obszarze kolejowym. To o 9% mniej w porównaniu do roku poprzedniego. Spadający wskaźnik przestępczości na obszarze kolejowym obserwowany jest stale od 2011 roku.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pasazerowie-na-dolnym-slasku-zyskali-w-2023-r-lepszy-dostep-do-kolei-9128

Pasażerowie na Dolnym Śląsku zyskali w 2023 r. lepszy dostęp do kolei

19.12.2023

dzięki zamontowanym windom stała się dostępna dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się. W poprzednich kilku latach na Dolnym Śląsku PLK S.A. przebudowały i zbudowały kilkadziesiąt przystanków i peronów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 21 do 30 z 166.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook