Wyniki wyszukiwania
protestów, 9 odwołań do Krajowej Izby Odwoławczej, 2 skargi do sądu okręgowego. Objętość zgromadzonej od początku postępowania dokumentacji wynosiła kilkanaście tysięcy stron zebranej w ponad 50 segregatorach.
PRZECZYTAJzachodnim, środkowym i wschodnim korytarzu wymieniana jest posadzka a ściany wykonane z trawertynu, z początku lat 70. gdy budowano stację, są pieczołowicie konserwowane. W przejściu środkowym wkrótce rozpocznie
PRZECZYTAJelektroenergetycznych. Rozpoczęcie robót planowane jest w II połowie czerwca br., a zakończenie na początku listopada 2010 r. Koszt realizacji zadania wynosi 8.555.419,06 zł brutto. Inwestycja jest finansowana
PRZECZYTAJnieuregulowanych zobowiązań z lat 2009 i 2010. Negocjacje w sprawie spłaty zadłużenia prowadzone są od początku roku, w tym od sierpnia 2010 r. z nowym zarządem przewoźnika. Jak dotąd spółkom nie udało się osiągnąć
PRZECZYTAJIzabelów, Łódź Zarzew, a także 3 przystanki Żakowice Południowe, Głowno Północne i Zaosie, które na początku lipca zostały przesunięte z listy rezerwowej na podstawową.
PRZECZYTAJKolejowych S.A. Prace będą realizowane w formule „projektuj i buduj”. Roboty budowlane zaczną się z początkiem roku 2024, a zakończą w połowie 2024 r. Program przystankowy w województwie łódzkim W województwie
PRZECZYTAJkolejowy dla mieszkańców Małopolski. Zwalczy wykluczenie komunikacyjne południowej części regionu. Początek prac budowlanych już niebawem - powiedział minister Infrastruktury Andrzej Adamczyk. – Konsekwentne
PRZECZYTAJ266) nie była wykorzystywana w ruchu pociągów od 1992 r. Górska trasa wznosi się o ponad 200 m (początek: 240,2 m n.p.m., koniec: 495,64 m n.p.m.), zawiera liczne zakręty i wiadukty.
PRZECZYTAJkolejarze, jeśli to konieczne, mogą szybko wstrzymać ruch pociągów na linii i wysłać pomoc. Od początku roku operatorzy numeru 112 odebrali 1117 zgłoszeń z wykorzystaniem #ŻółtejNaklejkiPLK. Wśród tych
PRZECZYTAJZ okien pociągów można podziwiać m.in. Góry Sowie i Wałbrzyskie. Trasa wznosi się o ponad 200 m (początek: 240,2 m n.p.m., koniec: 495,64 m n.p.m.). Linia kolejowa Świdnica - Jedlina-Zdrój nie była wyk
PRZECZYTAJ