Wyniki wyszukiwania
Urządzenia detekcji stanów awaryjnych taboru tzw. dSAT są umieszczone na torach i wykrywają uszkodzenia kół wagonów i lokomotyw. Nie wymagają zatrzymywania pociągów i w związku z tym nie powodują opóź
PRZECZYTAJLinia kolejowa Wrocław – Jelenia Góra jest ważna w systemie połączeń lokalnych, wojewódzkich i krajowych. Realizacja inwestycji w tunelu k. Trzcińska zwiększy możliwości organizacji połączeń. Poszerze
PRZECZYTAJSpecjalny pociąg do potokowej wymiany sieci pracuje na elektryfikowanej linii Ocice – Rzeszów. Między Ocicami a Kolbuszową wykonawca rozwiesił już sieć trakcyjną na 400 słupach tj. na 25 km linii. Pra
PRZECZYTAJGłównym celem wdrożenia Systemu Wspomagania Dróżnika Przejazdowego (SWDP) jest poprawa bezpieczeństwa. Dzięki pełnej informacji o ruchu pociągów, przedstawionej na monitorze, dróżnik zna sytuację na l
PRZECZYTAJDodatkowy system monitoringu wizyjnego na zmodernizowanym odcinku Warszawa - Gdańsk to kolejna inicjatywa PLK, która ma zapewnić większe bezpieczeństwo podróżnym i zapobiegać aktom wandalizmu. Obecnie
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wymieniają konstrukcje mostu kolejowego w Częstochowie Gnaszyn. Tędy kursują pasażerskie składy m.in. do Warszawy, Opola i Wrocławia oraz pociągi towarowe. Poza montaże
PRZECZYTAJPerony w Zielonej Górze z nowymi wiatami
15.03.2019
Wiaty będą estetyczne i wytrzymałe. Konstrukcja jest ze stali, a zadaszenie w jednej trzeciej szklane. Konstrukcje już widać na dojściu do peronu nr 3. Wykonawca ustawił ważące kilkaset kilogramów pod
PRZECZYTAJ