Wyniki wyszukiwania
ry, co umożliwi lepszą obsługę towarów przewożonych koleją z Dalekiego Wschodu. Np. na przejściu Medyka – Mościska II modernizowane są tory normalne i szerokie po polskiej stronie. Po zakończeniu robót
PRZECZYTAJsą prace torowe oraz związane z budową wiaduktu kolejowego w ciągu linii kolejowej Kraków Główny – Medyka (nr 91). Planowo od 13 marca pociągi będą już kursować po części wybudowanego obiektu i nowym torze
PRZECZYTAJWarszawa – Kraków/Katowice, E-20 Kunowice – Warszawa – Terespol, E-30 Węgliniec – Wrocław – Kraków – Medyka. Gęstość i lokalizacja czujników dostosowana jest do natężenia ruchu pociągów. Urządzenia są montowane
PRZECZYTAJDiagnostyka linii w czasie epidemii
08.05.2020
Kolejowej, trasy Warszawa – Kunowice, Poznań – Kluczbork, Opole – Wrocław – Legnica, Kraków – Rzeszów – Medyka, Koluszki – Łódź Widzew czy Poznań – Korsze. W maju pracowały np. na trasach Gdańsk Główny – Stargard
PRZECZYTAJzmodernizowane i wyremontowane mosty oraz wiadukty. Tak jest m.in. w rejonie przejścia granicznego Medyka – Mościska, inwestycja warta ponad 60 mln zł. Lepsze parametry zyskała i dodatkowo zyskuje na Podkarpaciu
PRZECZYTAJKolej na 30 filarach
11.04.2016
stalowej obiektu i rozpoczął się montaż przęseł na estakadzie przy linii kolejowej Kraków Główny – Medyka (nr 91). Przęsła montowane są na podporach docelowych oraz tymczasowych przy użyciu potężnych dźwigów
PRZECZYTAJWizyta Ministra w Krakowie
04.08.2006
ISPA (których znaczna cześć prowadzona jest na linii Nr 8 Warszawa – Kraków i linii Nr 91 Kraków – Medyka), ze środków własnych Spółki i z budżetu Państwa. Informując o projektach inwestycyjnych współfi
PRZECZYTAJWakacyjny rozkład jazdy
11.06.2015
Magistrali Kolejowej, „linii łódzkiej” (odcinek Warszawa Zach. - Skierniewice), linii nr 91 Kraków - Medyka, czy na trasie między Szczecinem a Gdynią. Niektóre z pociągów pojadą objazdami, inne będą kursować
PRZECZYTAJszych linii kolejowych łączących nasze kraje: Lublin – Dorohusk – Jahodyn – Kowel oraz Rzeszów – Medyka – Mostyska – Lwów. Jesteśmy gotowi do podjęcia tych infrastrukturalnych wyzwań – dodał Piotr Wyborski
PRZECZYTAJmożliwościach poruszania się. Inwestycja warta 348 mln zł Łącznica pomiędzy liniami Kraków Główny – Medyka i Kraków Płaszów – Oświęcim, umożliwi bezpośrednią jazdę na trasie Kraków Główny – Skawina i dalej
PRZECZYTAJ